Αρχική Κοινωνία O ρόλος του επιχειρηματία από τη Μύκονο στο αλβανικό καρτέλ

O ρόλος του επιχειρηματία από τη Μύκονο στο αλβανικό καρτέλ

Ημέρα με την ημέρα αποκαλύπτονται όλο και περισσότερα στοιχεία σχετικά με το καρτέλ που διακινούσε ναρκωτικά μεταξύ Αλβανία και Ιταλίας δυτικά και Αλβανίας, Ελλάδας και Τουρκίας ανατολικά, καλύπτοντας όλη την περιοχή από την κεντρική έως και την ανατολική Μεσόγειο. 

Το καρτέλ αυτό με βάση την Αλβανία, διακινούσε τεράστιες ποσότητες ινδικής κάνναβης την οποία εξήγαγε από την Αλβανία και σε κάθε ταξίδι εισήγαγε άλλα σκληρά ναρκωτικά, όπως ηρωίνη από την Τουρκία. Το κύκλωμα – καρτέλ εντοπίστηκε τόσο από τις αμερικανικές υπηρεσίες δίωξης ναρκωτικών, όσο και από την ιταλική υπηρεσία, την δίωξη ναρκωτικών στην Ελλάδα, ενώ στις επιχειρήσεις για την εξάρθρωση του καρτέλ, συμμετείχαν το Ελληνικό Λιμενικό Σώμα, καθώς και η Ιταλική Ακτοφυλακή.

Όλες αυτές οι υπηρεσίες κατέληξαν στο συμπέρασμα πως το καρτέλ λειτουργούσε υπό τις εντολές ή την ανοχή του πρώην υπουργού Εσωτερικών της Αλβανίας, Σαιμίρ Ταχίρι, καθώς και στελεχών που βρίσκονται πολύ κοντά στον πρωθυπουργό της χώρας, Έντι Ράμα.

Στην τελευταία γιγαντιαία επιχείρηση κατά του καρτέλ η οποία άρχισε όταν το υπερταχύπλοο των λαθρεμπόρων ξεκίνησε από τις αλβανικές ακτές και ολοκληρώθηκε λίγο έξω από το νησί της Τζιάς, κατέληξε με την εξάρθρωση και του δικτύου που διασφάλιζε τις υποδομές και την επιμελητεία του κυκλώματος των ναρκεμπόρων.

Οι συλλήψεις των ατόμων αυτών ξεκίνησαν την ώρα που ακινητοποιήθηκε το υπερταχύπλοο των ναρκεμπόρων έξω από την Τζια όταν ελικόπτερα των ναρκεμπόρων έριξαν προειδοποιητικές βολές προς το σκάφος, το πλήρωμα του οποίου αναγκάστηκε να παραδοθεί. Το σκάφος θα ξεφόρτωνε τον 1,5 τόνο κάνναβης στην Τουρκία και θα φόρτωνε ηρωίνη με τελικό προορισμό και πάλι την Αλβανία.

Μεταξύ των ατόμων που συνελήφθησαν εκείνη των ώρα σε διάφορα σημεία της Αττικής, ήταν και ένας επιχειρηματίας από τη Μύκονο, πολύ γνωστός στους παραθεριστές, αφού είναι και ο ιδιοκτήτης του ονομαστού εστιατορίου «Olla» στο νησί των ανέμων.

Πρόκειται για τον Σπύρο Καρδάμη ο οποίος από τη δικογραφία φέρεται να είναι ο ιδιοκτήτης τριών εκ των τεσσάρων υπερταχυπλόων που χρησιμοποιούσε το καρτέλ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ταχύπλοα αυτά δεν ανήκουν στις κατηγορίες που εύκολα συναντά κανείς στις θάλασσές μας. Ένα από τα υπερταχύπλοα για παράδειγμα, έφερε τέσσερις εξωλέμβιους κινητήρες συνολικής απόδοσης 1400 ίππων. Αντιλαμβάνεται κανείς την ισχύ και την ταχύτητα που αναπτύσσει ένα τέτοιο σκάφος.

Ο Σπύρος Καρδάμης τη στιγμή που ακινητοποιήθηκε το λαθρεμπορικό με τα ναρκωτικά έξω από τη Τζια βρισκόταν στην κατοικία του στη Γλυφάδα. Αντιλαμβανόμενος τι συμβαίνει εγκατέλειψε την οικία του και βρήκε καταφύγιο σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου , όπου και συνελήφθη λίγο αργότερα. Στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου του οι διωκτικές αρχές ανακάλυψαν χαρτοκιβώτια με έγγραφα τα οποία πρόλαβε να μεταφέρει από το σπίτι του και που έχουν σχέση με τη λειτουργία του καρτέλ.

Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημανθεί πως στο πρόσφατο παρελθόν είχαν εντοπιστεί δύο φορτία τα οποία μεταφέρονταν και τα δύο από την Ελλάδα με προορισμό την Ιταλία. Στη μία από αυτές τις δύο καταδιώξεις από το ελληνικό Λιμενικό Σώμα, συμμετείχε και η ιταλική Ακτοφυλακή.

Το υπερταχύπλοο των λαθρεμπόρων τότε είχε ακινητοποιηθεί κάπου μεταξύ των ακτών της Κεφαλονιάς και των δυτικών ακτών της νοτίου Ιταλίας. Η άλλη περίπτωση αφορούσε καταδίωξη λαθρεμπορικού ταχυπλόου, το οποίο είχε ξεκινήσει από την Μάνη. Και στις δύο περιπτώσεις κει μετά από την ανάκριση των συλληφθέντων, είχε προκύψει πως ο Σπύρος Καρδάμης εμπλεκόταν με κάποιο τρόπο στις δύο αυτές υποθέσεις.

Επιπροσθέτως και σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Ελληνικές Διωκτικές Αρχές, το 2016 εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν στα ελληνοαλβανικά σύνορα 3,5 τόνοι ινδικής κάνναβης ενώ τους πρώτους μήνες του 2017 έχει ήδη εντοπιστεί και κατασχεθεί 1,5 τόνου αλβανικού χασίς.

Αυτό σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας από τη Μύκονο, εδώ και πολύ καιρό αποτελούσε ένα από τα συστατικά στοιχεία του καρτέλ. Ορισμένα από τα σκάφη των λαθρεμπόρων εντοπίστηκαν σε πάρκινγκ σκαφών στην Αττική. Ορισμένα από αυτά έφεραν τρεις γιγαντιαίες εξωλέμβιες μηχανές.

«Έτσι τους πιάσαμε» – Η επίσημη κατάθεση αξιωματικού του Λιμενικού 

Διαβάστε όλη την επίσημη κατάθεση αξιωματικού του Λιμενικού Σώματος για την επιχείρηση εξάρθρωσης του καρτέλ την οποία δημοσιεύει το portcity.gr:

«Είμαι αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος και υπηρετώ στη Διεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών και Λαθρεμπορίου ως…

Περί τις αρχές Αυγούστου του 2017 περιήλθαν πληροφορίες στην υπηρεσία μου ότι, οι κάτοχοι των ελληνικών συνδέσεων φαίνονται να συμμετέχουν ενεργά στα πλαίσια κυκλώματος διεθνούς εγκληματικής οργάνωσης σε διακίνηση μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών ουσιών, με ταχύπλοα σκάφη μεγάλης ιπποδύναμης.

«… προέκυψε ότι, ο χρήστης της τηλεφωνικής σύνδεσης με αριθμό… είναι ο Κ.Σ. κάτοικος Γλυφάδας, επιχειρηματίας και νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας … μπυραρία – εστιατόριο με έδρα τη Μύκονο.
Στο πλαίσιο διερεύνησης της εν λόγω υπόθεσης διαπιστώθηκε ότι, οι Ιταλικές Αρχές προέβησαν στην κατάσχεση των δύο τόνων και διακοσίων εξήντα ενός κιλών και πενήντα γραμμαρίων (2.261, 50) φυτικής κάνναβης, σε ταχύπλοο σκάφος μεγάλης ιπποδύναμης, με ονομασία ΤΑΤΑΜΙΤΑ, την 4.8 2017 σε ιταλικά ύδατα και αντίστοιχα σε συλλήψεις των επιβαινόντων σε αυτό.

Το συγκεκριμένο ταχύπλοο είναι εγγεγραμμένο στα ΒΕΜΣ Λιμενικού Τμήματος του Λιμεναρχείου Σαρωνικού, υπό την ιδιοκτησία της εταιρίας … , που εκπροσωπεί ο Κ.Σ. (εγκέφαλος).
Το εν λόγω ταχύπλοο επιτηρούμενο περί τα μέσα του Ιουνίου 2017 είχε θεαθεί, επί της Εθνικής οδού Αθηνών Κορίνθου, να μεταφέρεται επί οχήματος σε αποθήκη στην περιοχή του Ασπρόπυργου, με την επιγραφή «ΑΝΥΨΩΣΕΙΣ Γ… Α…», επί της οδού ….

Σε περαιτέρω έρευνα, θεάθηκε να μεταφέρεται από το Λιμένα Κυλλήνης στο πάρκινγκ σκαφών του Λ.Δ. στην Αμαλιάδα Ηλειας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκεκριμένο σκάφος είχε υποστεί κάποια βλάβη, η οποία αφού επισκευάστηκε περί της 31/7/2017 με 1/8/2017, το σκάφος αναχώρησε για το παράνομο δρομολόγιο μεταφοράς ναρκωτικών, όπως αποδείχτηκε αργότερα με την κατάσχεση των 2.261,50 kgφυτικής κάνναβης την 4/8.2017 από τις Ιταλικές Αρχές.

Προέκυψε ότι, ο Κ.Σ. απογευματινές ώρες της 31/7.2017 ξεκίνησε από την Αττική και μεσάνυχτα έφτασε στην Ηλεία – χρονικό διάστημα, που πιθανολογείται ότι, ξεκίνησε το παράνομο δρομολόγιο του ταχύπλοου ΤΑΤΑΜΙΤΑ και άμεσα επέστρεψε πίσω στην Αττική το επόμενο πρωινό.
Σε περαιτέρω έρευνα γιά τον Κ.Σ. προέκυψε ότι, είναι πρόεδρος σε ΔΣ εταιρίας με επωνυμία Κ.Ν, ναυτιλιακή εταιρία, με γραφεία στη Λ. Ποσειδώνος.., στον Αλιμο. Στην ίδια διεύθυνση έχει δηλωθεί και η ναυτιλιακή εταιρία Τ.Μ ΕΠΕ.

Σε έρευνα των εταιριών για τυχόν σχέσεις με σκάφη και ιδιαιτέρως ταχύπλοα, που τυχόν έχουν απασχολήσει την υπηρεσία μας, γιά ύποπτες ή παράνομες δραστηριότητες, προέκυψε ότι, το ταχύπλοο «ΚΑΡΝΙΒΟΡ», με τρεις εξωλέμβιες μηχανές, τον Δεκέμβριο του 2016 βρέθηκε ελλιμενισμένο στο λιμένα της Παλαιοκαστρίτσας Κέρκυρας, με τα κλειδιά των εξωλέμβιων μηχανών επ αυτού.

Αφού δεν εμφανίστηκε κανείς, για την αναζήτηση του και κατόπιν εντολής αρμόδιου εισαγγελέα, η οικεία Λιμενική Αρχή προέβη στην κατάσχεση αυτού και στη φύλαξη του.

Μετά από λίγες ημέρες εμφανίστηκε δικηγόρος στο Λιμεναρχείο και είπε ότι, έγινε αποδέκτης τηλεφωνήματοςτου ιδιοκτήτη για το εν λόγω σκάφος.

Η Λιμενική Αρχή ενημέρωσε τον δικηγόρο, να επικοινωνήσει ο ιδιοκτήτης και ο κυβερνήτης με πρωτότυπα ναυτιλιακά έγγραφα, γιατί διενεργείται προανάκριση.

Η δικηγόρος μετά από μέρες προσκόμισε πίνακα στοιχείων ιδιοκτήτη και κυβερνήτη σκάφους και φωτοαντίγραφα στοιχείων σκάφους, χωρίς όμως να είναι πρωτότυπα, όπως είχαν ζητηθεί.
Από έρευνα της οικείας Λιμενικής Αρχής, με βάση το φωτοαντίγραφο εγγράφου εθνικότητας, που είχε εγχειρίσει η δικηγόρος, το ταχύπλοο σκάφος «ΚΑΡΝΙΒΟΡ» ανήκει στην εταιρία του Κ.Σ. και είναι και ο υπογράφων στο πωλητήριο έγγραφο μικρού σκάφους.

Το συγκεκριμένο σκάφος είναι ένα ταχύπλοο μεγάλης χρηματικής αξίας και παραμένει μέχρι τώρα στο Λ/Χ Κέρκυρας ως κατασχεμένο, χωρίς να προσέλθει ποτέ ο ιδιοκτήτης να παράσχει εξηγήσεις και να το διεκδικήσει, όπως θα ήταν απολύτως φυσιολογικό.

Επιπρόσθετα το ταχύπλοο φουσκωτό σκάφος «ΜΠΙΑΝΚΑ», μήκους 9 μέτρων, με δύο μηχανές έσω – έξω μεγάλης ιπποδύναμης , εντοπίστηκε να πλέει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης, τον Μάρτιο του 2015, στο πλαίσιο εντατικών μέτρων αστυνόμευσης στη θαλάσσια περιοχή Καραβοστασίου Πέρδικας Θεσπρωτίας.

Επί του σκάφους ήταν 2 άτομα, τα οποία δεν έφεραν κανένα παραστατικό έγγραφο νόμιμης κατοχής και κυκλοφορίας του σκάφους αυτού. Επιβάτες ήταν οι Αλβανοί υπήκοοι L.E και G.G.

Εγινε δικογραφία, για τους επιβάτες του σκάφους, αφού δεν είχαν έγγραφα, να αποδείξουν την κυριότητα του και το σκάφος κατασχέθηκε από τη Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας.

Από έρευνα προέκυψε ότι, το «ΜΠΙΑΝΚΑ» είναι το ίδιο με το «ΣΙ ΦΑΙΤΕΡ ΟΥΑΝ», γιά το οποίο είχε δηλωθεί ότι, καταστράφηκε από πυρκαγιά και ανήκει στην εταιρία του Τ.Μ, η οποία επίσης εδρεύει στη Λεωφόρο Ποσειδώνος .. στον Αλιμο. Ομοίως το ταχύπλοο «ΙΟΝΙΟΝ» ανήκει στην ίδια εταιρία Τ.Μ., το οποίο, όπως διαπιστώθηκε ενεπλάκη σε περιστατικό διακίνησης παράνομων μεταναστών από Ελλάδα προς Ιταλία το καλοκαίρι του 2011.

Το ταχύπλοο «ΓΚΟΥΙΝΕΒΕΡΕ» σκάφος μεγάλης ιπποδύναμης ανήκει επίσης στην ίδια εταιρία. Σύμφωνα με πληροφορίες, φυλάσσεται στο πάρκινγκ σκαφών του Λ.Δ. στο Πόρτο Ράφτη. Στο εν λόγω πάρκινγκ σκαφών του Λ. φυλάσσεται και ταχύπλοο μεγάλης ιπποδύναμης αγνώστων στοιχείων, με τρεις εξωλέμβιες, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες χρησιμοποιείται από το εν λόγω κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών για παράνομες μεταφορές μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών σε Ελλάδα και Ιταλία.
Ως διαχειριστής του εμφανίζεται ο Κ.Σ. δρώντας κατ΄εντολή Αλβανών υπηκόων.

Εκτο ταχύπλοο μεγάλης ιπποδύναμης με τέσσερεις εξωλέμβιες μηχανές αγνώστων λοιπών στοιχείων φυλάσσεται σε πάρκινγκ στα Καλύβια Θορικού, με την επωνυμία «ΔΕΛΦΙΝΙ», ιδιοκτησίας του Βούλγαρου υπηκόου Y.S.

Στο εν λόγω πάρκινγκ το ταχύπλοο φυλάσσεται αποκλειστικά μέσα σε κλειστό χώρο, που έχει μετασκευαστεί γιά το σκοπό αυτό. Σημειώνεται ότι, ο στεγασμένος αυτός χώρος δεν προυπήρχε, αλλά κατασκευάστηκε, για να αποκρύπτεται και να φυλάσσεται το συγκεκριμένο ταχύπλοο σκάφος, το οποίο χρησιμοποιείται από το ως άνω κύκλωμα, ώστε να μην προσελκύει την προσοχή.

Ολα τα υπόλοιπα σκάφη φυλάσσονται στον προαύλιο χώρο της μάνδρας και είναι ορατά. Το σκάφος μεσα στον χώρο αυτό είναι αμιγώς κλειστό και δεν είναι ορατό από πουθενα, για να μην δημιουργει εντυπώσεις με την εξαιρετικά μεγάλη ιπποδύναμη, που διαθέτει.

Και σε αυτό το σκάφος φέρονται ως διαχειριστής ο Κ.Σ. ενω οι εντολές συντήρησης και ο εν γένει έλεγχος γίνετια από Αλβανούς, που ελέγχουν την εγκληματική ομάδα διακίνησης ναρκωτικών. Το σκάφος αυτό, τόσο το τετραμήχανο όσο και το σκάφος με τις τρεις μηχανές, που φυλάσσονται στη μάνδρα Λ. Στο Πόρτο Ράφτη, αποτελούν την αιχμή του δόρατος για τα παράνομα δρομολόγια της εγκληματικής οργάνωσης. Πρόκειται για σκάφη, που μπορούν να αναπτύξουν μεγάλες ταχύτητες και έχουν μετασκευαστεί κατάλληλα, ώστε να διαθλετουν μεγάλη αυτονομία καυσίμων και χώρους γιά τη μεταφορά της μεγάλης ποσότητας ναρκωτικών. Μέλη της εγκληματικής ομάδας φρόντιζαν τα σκάφη να έχουν τις καλύτερες μηχανές, τα καλύτερα ανταλλακτικά και την καλύτερη δυνατή συντήρηση, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν έμφορτα σε ταξίδι μεγάλης διάρκειας, ελαχιστοποιώντας τυχόν κινδύνους σε τυχόν καταδίωξη από σκάφη του Λιμενικού.

Τα δύο αυτά σκάφη αναχωρούν από παρακείμενες στα πάρκινγκ σκαφών γλύστρες της Αττικής και ειδικότερα στην Αγία Μαρίνα Πόρτο Ράφτη, καθώς και έναντι του πάρκινγκ σκαφων «Σ…» στην παραλία Λαγονησίου. Η καθέλκυση των σκαφών γίνεται συνήθως βραδυνές ή πολύ πρωινές ώρες και κάνουν το γύρο της Πελοπονήσσου, αποφεύγοντας να διέλθουν τον Ισθμό της Κορίνθου, για να μην γίνουν ορατά. Εν συνεχεία ακολουθούν βόρεια πορεία, πλέοντας στο Ιόνιο, με τελικό προορισμό φόρτωσης των ναρκωτικών ουσιών την Αλβανία.

Ακολούθως αναχωρούν έμφορτα με τελικό προορισμό εκφόρτωσης τις Ιταλικές, Τουρκικές ή Ελληνικές ακτές και επιστροφή στην ίδια γλύστρα πάλι, σε ώρες που ελαχιστοποιούν τον κινδυνο να γίνουν ορατοί.
Αμεσοι συνεργάτες τους είναι οι ιδιοκτήτες πάρκινγκ σκαφών και γερανών, τυγχάνουν της απόλυτης εμπιστοσύνης τους και είναι διαθέσιμοι και σε ώρες εκτός ωραρίου. Σε κάθε κίνηση που κάνουν και που αφορά τα εν λόγω σκάφη είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί λαμβάνοντας αντίστοιχα μέτρα.

Συγκεκριμένα το καλοκαίρι, σε χρονικό διάστημα που γινόντουσαν επισκευές και δοκιμαστικά, οι Αλβανοί του κυκλώματος, όταν το 4μήχανο σκάφος μεταφερόταν επί γερανοφόρου οχήματος από το πάρκινγκ σκαφών «ΔΕΛΦΙΝΙ» προς την παραλιακή και τη γλύστρα έναντι του πάρκινγκ σκαφών «Σ..», όππυ και γινόταν η καθέλκυση και ανέλκυση του σκάφους, το συνόδευαν οδηγώντας ένα με δύο αυτοκίνητα, τηρώντας τακτικές αντιπαρακολούθησης.

Σε συνομιλία της 21/11.2017 μεταξύ Κ. και L. ενημερώνεται ο πρώτος ότι, το σκάφος έπαθε στο μπαλόνι, στην προσπάθεια να το βγαλει ο γερανός από το υπόστεγο. Αποτέλεσμα της ζημιάς είναι το προγραμματισμένο δρομολόγιο του 4μηχανου σκάφους, να ματαιωθεί.

Την ίδια μέρα ασχολήθηκαν με την επισκευή του σκάφους, το οποίο όπως φαίνεται και από τις απογευματινές συνομιλίες ήταν έτοιμο, ωστόσο θα έπρεπε να περιμένουν ώστε να κολλήσει καλά η ζημιά.
Στις 22/11/2017 ο Κ. συνομιλώντας με τον L. Πάντα σε ερώτηση του πρώτου αν «προγραμματίζει τίποτα για απόψε», η απάντηση είναι «όχι, όχι όχι» και συνεχίζοντας του λέει «για να είμαι stand by».
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι, από την ανάλυση των συνομιλιών προκύπτει ο ρόλος του Μ.Α. ως υπαρχηγού της εγκληματικής οργάνωσης, καθως ερωτάται εάν θα γίνει το δρομολόγιο και πότε, ενω αυτός φαίνεται ότι, έχει επικοινωνία με τον αρχηγό για τις τελικές εντολές.

Την 24/11/2017 ο μικρός γερανός του Ι.Ε. εμφανίζεται στις 5.30 το απόγευμα στο πάρκνγκ σκαφών του Λ. Στο Πόρτο Ράφτη. Ρυμουλκεί το 3μηχανο σκάφος τύπου FOST, και το καθελκύει στη γλύστρα της Αγίας Μαρίνας Πόρτο Ράφτη στις 6.

Ανωτέρω σκάφος με τρεις επιβαίνοντες (σ.σ οι πρώτοι συλληφθέντες) αποπλέει προς άγνωστη κατεύθυνση και ο γερανός επιστρεφει το τρειλερ στο πάρκνγκ σκαφων.

Απο πλευράς υπηρεσίας μας ενεργοποιείται υφιστάμενος επιχειρησιακός σχεδιασμός, με αποτέλεσμα τον εντοπισμό τυ σκαφους περι ώρα 3.15 της 25/11/2017 στο στενό Κερκυρας Αλβανίας με πορεία προς Αλβανικές ακτές.

Ακολούθως επιχειρησιακά μέσα του Λιμενικού Σώματος και μετα από πολύωρη καταδίωξη ακινητοποιούν το έμφορτο με ναρκωτικά σκάφος, βόρεια της Κέας.
Το τριμελές πλήρωμα συνελήφθη, ενώ κατασχέθηκαν το ταχύπλοο σκάφος μεταφοράς και τα 160 δέματα περιέχοντα φυτική κανναβη συνολικου βάρους 1.586,7 κιλών».

Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα τόσο η αμερικανική κυβέρνηση, όσο και η ιταλική, παρενέβησαν με πρωτόγνωρο τρόπο στις εσωτερικές υποθέσεις της Αλβανίας με στόχο την εξουδετέρωση του πανίσχυρου αυτού καρτέλ του οποίου τα πλοκάμια έχουν καλύψει το πολιτικό σύστημα της χώρας αυτής. Η παρέμβαση αυτή πήρε χαρακτήρα τελεσίδικης απαίτησης για την εξάρθρωση αυτού του καρτέλ στην Αλβανία. Η αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας αυτής αλλά και άλλα στελέχη, καθώς και ο πρώην ηγέτης της Αλβανίας, Σαλί Μπερίσα, κατήγγειλαν δημοσίως την κατάσταση χαρακτηρίζοντας την χώρα τους «ναρκοκράτος». Το zougla.gr, τις δύο προηγούμενες εβδομάδες είχε αποκαλύψει με λεπτομέρειες τη δράση αυτού του καρτέλ στην Αλβανία και τις δαιδαλώδεις διασυνδέσεις του με την Ιταλία, την Ελλάδα και την Τουρκία.

Διαβάστε τα αποκαλυπτικά δημοσιεύματα του zougla.gr:

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Δένδιας: Η Ελλάδα θα υπερασπιστεί στο ακέραιο τα κυριαρχικά της δικαιώματα

«Υπάρχει όντως έξαρση της ρητορικής της τουρκικής κυβέρνησης, η οποία πλέον σε λεκτικό επίπεδο δεν τηρεί καν τα προσχήματα και θέτει υπό αμφισβήτηση κεκτημένα δεκαετιών, με εξωφρενικές αιτιάσεις, πέραν κάθε έννοιας λογικής και βεβαίως της διεθνούς νομιμότητας» τονίζει ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Νίκος Δένδιας υπογραμμίζει ότι είναι απόλυτα ξεκάθαρο ότι η Ελλάδα δεν αφήνει αναπάντητη οιαδήποτε πρόκληση

Υπουργείο Εργασίας: Τι αναφέρει για τους εργαζόμενους που απασχολούνται σε εξωτερικούς χώρους εν μέσω κακοκαιρίας

Με αφορμή τις προβλέψεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για την επικράτηση αντίξοων καιρικών συνθηκών σε όλη τη χώρα, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με ανακοίνωσή του, υπενθυμίζει την υποχρέωση των εργοδοτών να λαμβάνουν μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους. Οι εργοδότες οφείλουν να μεριμνούν ώστε -μα βάση την εργατική νομοθεσία- να μην θέτουν σε κίνδυνο τους εργαζόμενους τους κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους και στην προκειμένη περίπτωση οφείλουν λάβο

«Ο αναβαλλόμενος φως ως ιμάτιον» από την Αγρυπνία των Θεοφανείων στη Μονή Βατοπαιδίου

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και κατάνυξης τελέστηκε η ιερά αγρυπνία για την μεγάλη Δεσποτική εορτή των Θεοφανείων στην Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου. Χορός Βατοπαιδινών Πατέρων: «Ο αναβαλλόμενος φως ως ιμάτιον», ήχος δ΄ άγια, μάθημα Λιτής Θεοφανείων, μέλος Ματθαίου Βατοπαδινού (+1849) Ψάλλει ο Χορός των Βατοπαιδινών Πατέρων Ζωντανή ηχογράφηση από την αγρυπνία των Θεοφανείων 2022

Ηλίας Μόσιαλος: Τι γνωρίζουμε για την υποπαραλλαγή της Όμικρον

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η Όμικρον που αναφέρεται επίσης ως B.1.1.529, έχει 3 κύριες υποπαραλλαγές: BA.1, BA.2 και BA.3, αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο καθηγητής Πολιτικής της Υγείας του Κολλεγίου Imperial και της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Λονδίνου (LSE), Ηλίας Μόσιαλος. Από τις 23 Δεκεμβρίου, όπως επισημαίνει, ο ΠΟΥ ανέφερε ότι πάνω από το 99% των περιπτώσεων που προσδιορίστηκαν ήταν BA.1. Η ΒΑ.2 όμως έχει αρχίσει επίσης να ανιχνεύεται σε αρκετές χώρες. Η BA.2 φαίνεται να έχει 28 διαφορές σε σύγκριση με τη BA.1 (ενώ έχουν 32 κοιν

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!