Αρχική Οικονομία Nέα «φέσια» 695 εκατ. ευρώ προς το δημόσιο τον Σεπτέμβριο

Nέα «φέσια» 695 εκατ. ευρώ προς το δημόσιο τον Σεπτέμβριο

Σημαντικό πρόβλημα στα ταμεία του κράτους προκαλέται από τα «φέσια» του ιδιωτικού τομέα, καθώς οι απλήρωτοι φόροι νοικοκυριών και επιχειρήσεων τον Σεπτέμβριο έφθασαν τα 695 εκατομμύρια ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 18% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), τα 338,7 εκατ. ευρώ προέρχονται από τον φόρο εισοδήματος, τα 192 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ, τα 22,4 εκατ. ευρώ από άλλους άμεσους φόρους, τα 11,6 εκατ. ευρώ από πρόστιμα και τα 6,6 εκατ. ευρώ από τον φόρο περιουσίας.

Από την αρχή του 2020 δε, οι νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το δημόσιο ανέρχονται σε 3,59 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τα συνολικά χρέη -δηλαδή παλαιά και νέα- ξεπερνούν πλέον τα 106 δισεκατομμύρια ευρώ, για πρώτη φορά.

Εξ αυτών, ωστόσο, τα 22,6 δισεκατομμύρια ευρώ θεωρούνται ανεπίδεκτα είσπραξης, με αποτέλεσμα τα εισπράξιμα χρέη να περιορίζονται σε 83,5 δισ. ευρώ. Ο συνολικός αριθμός, ταυτόχρονα, των οφειλετών κυμαίνεται σε 3,867 εκατομμύρια φυσικά και νομικά πρόσωπα.

Σε ό,τι αφορά τον ρυθμό είσπραξης των ληξιπρόθεσμων οφειλών, παραμένει σημαντικά μειωμένος σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με την κάμψη τον Ιούνιο να ανέρχεται στο 23,2%, εξέλιξη η οποία αποδίδεται και στο «πάγωμα» των μέτρων αναγκαστικής είσπραξης, ως απόρροια του κορωνοϊού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!