Κυριακή , Ιούλιος 21 2019
Αρχική / Υγεία / Τι είναι η δίαιτα 16:8 και γιατί να την ακολουθήσεις;

Τι είναι η δίαιτα 16:8 και γιατί να την ακολουθήσεις;

Σε αυτή τη δίαιτα δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες

Η διατροφή 16: 8 είναι μια εκδοχή της διαλειμματικής νηστείας που περιορίζει την κατανάλωση σε ένα χρονικό όριο των 8 ωρών. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μπορείτε να φας και να πιείς ό, τι θες χωρίς περιορισμούς θερμίδων.
Κατά τη διάρκεια της περιόδου των 16 ωρών νηστείας, μπορείς (και πρέπει) να πίνεις άφθονο νερό. Ο μαύρος καφές και το τσάι είναι επίσης μέσα σε αυτά που μπορείς να καταναλώσεις.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

ΠΗΓΗ

About kostas Xristou

Δες επίσης

Πονοκέφαλος ή ημικρανία. Kαιρός, πολύ ύπνος, φως, θόρυβος προκαλούν κεφαλαλγία. Τι δεν κάνει να τρώτε

του Ξενοφώντα Τσούκαλη, M.D., medlabnews.gr O πονοκέφαλος ταλαιπωρεί πολύ κόσμο. Σήμερα είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί αρκεί να εντοπίσουμε τι …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.