Αρχική Κοινωνία Νικολόπουλος:Στην βαρυχειμωνιά της κρίσης ο Σωτήρας του κόσμος ζώνεται και πάλι την...

Νικολόπουλος:Στην βαρυχειμωνιά της κρίσης ο Σωτήρας του κόσμος ζώνεται και πάλι την φτώχεια για να Τον αναγνωρίσουμε.

Η «Γενέθλια Ημέρα της Ανθρωπότητας» βρίσκει για ακόμα μία χρονιά την πατρίδα μας στη βαρυχειμωνιά της κρίσης, όπου η φτώχεια μεγαλώνει και η αισιοδοξία δείχνει να μην περισσεύει. Όμως, Αυτός που έρχεται ζώνεται και πάλι τη φτώχεια για να Τον αναγνωρίσουμε. Δεν περιμένει δώρα και τιμές από «επισήμους». Οι φτωχοί και άσημοι πάλι θα Τον τιμήσουν και θα

Τον δοξάσουν. Και αυτοί θ

α δοξαστούν και θα τιμηθούν από τον Κτίστη της πλάσης…

Ας βάλουμε λοιπόν στις ψυχές μας το φως της Βηθλεέμ και ας φιλοξενήσουμε στο κατάλυμα της καρδιά μας τον Ενανθρωπήσαντα Χριστό, αφήνοντας απ’ έξω εκείνους που και πάλι θέλουν να Τον σκοτώσουν και να Τον θέσουν στο περιθώριο. Δεν το κατάφεραν ποτέ. Δεν θα το καταφέρουν και τώρα.

«Δόξα εν υψίστοις Θεώ και επί Γης ειρήνη εν ανθρώποις ευδοκία»!

Ας το φωνάξουμε δυνατά και πάλι. Και ας επιτρέψουμε να ξεκινήσει το μεγάλο πανηγύρι των ψυχών με τον Χριστό μέσα μας και μέσα στην οικογένεια και την πατρίδα μας.

Αυτό θα είναι το πρώτο βήμα για να γεμίσει ο τόπος μας με νέο φως και ελπίδα, ώστε ο καθένας μας να βρει τον εαυτό του και τη δύναμη να συνεχίσει να δημιουργεί, να προσφέρει, να μοιράζεται, όλα τα μικρά και μεγάλα που δίνουν νόημα στη ζωή.

Αυτό το βήμα ας το κάνουμε όλοι μαζί.

Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!