Αρχική Uncategorized Όλα για τους εργολάβους: Αθήνα-Γιάννενα μετ' επιστροφής με 74,5 ευρώ διόδια !!!

Όλα για τους εργολάβους: Αθήνα-Γιάννενα μετ’ επιστροφής με 74,5 ευρώ διόδια !!!

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ;;;

Χρυσούς έχεις πληρώσει τους αυτοκινητόδρομους ο ελληνικός λαός !!!

Αθήνα – Γιάννενα (αλέ-ρετούρ) με 74,5 ευρώ διόδια

Aν σήμερα ταξιδέψει κάποιος από την Αθήνα στην Πάτρα με Ι.Χ., θα πληρώσει διόδια στην Ελευσίνα 2,1 ευρώ, στον Ισθμό άλλα 1,8 ευρώ και στο Ζευγολατιό 2,4 ευρώ. Με την ολοκλήρωση των έργων, που εγκαινιάστηκαν την Τρίτη από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, οι οδηγοί θα πληρώνουν διόδια σε πέντε μετωπικούς σταθμούς και συγκεκριμένα σε Ελευσίνα, Ισθμό, Ζευγολατιό, Ελαιώνα Αιγιαλείας και Ρίο, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα 11,5 ευρώ. Το κόστος, δηλαδή, θα είναι σχεδόν διπλάσιο, αλλά μπαίνει τέλος στην πολυετή ταλαιπωρία των οδηγών στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, το οποίο ήταν σχεδόν 10 χρόνια «υπό κατασκευή»!

Το τσουχτερό κόστος των διοδίων που καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες (καθώς και των αποζημιώσεων που συνεχίζουν να πληρώνουν, επειδή για λόγους πολιτικής υποκρισίας δεν λειτουργούν ούτε και καταργούνται σταθμοί διοδίων) παρέλειψαν να το αναφέρουν τα κυβερνητικά στελέχη στα εγκαίνια που έκαναν αυτές τις ημέρες ανά την Ελλάδα.

Η ημερομηνία έναρξης της καταβολής των νέων αυξημένων τιμών στα διόδια και της λειτουργίας των νέων σταθμών σε Ολυμπία Οδό και Ιόνια Οδό δεν είχε ξεκαθαριστεί κατά τα εγκαίνια. Το σίγουρο είναι πως οι νέες χρεώσεις θα αρχίσουν να επιβάλλονται μετά την επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα.

Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης έσπευσε, πάντως, τις τελευταίες ημέρες να δηλώσει ότι η κυβέρνηση εξετάζει ήδη διάφορες λύσεις για τη μείωση των διοδίων, ενώ προαναγγέλλει και αναλογικά διόδια (χρέωση ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο οδηγός) «από το 2018». Βέβαια, αντίστοιχες εξαγγελίες είχαν γίνει και από την προηγούμενη κυβέρνηση, μέχρι και υπουργικές αποφάσεις για την Εγνατία Οδό υπήρξαν, αλλά η αναλογική χρέωση διοδίων ακόμα εκκρεμεί. Τώρα, στο υπουργείο Υποδομών την τοποθετούν, ειδικά για την Εγνατία Οδό, «στο τέλος του 2018».

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε προ ημερών σε συνέντευξή του στην «Αυγή»: «Είμαστε σε συνεχείς συζητήσεις και εξέταση διαφορετικών προτάσεων για να βρούμε τη βέλτιστη λύση. Εξετάζονται σενάρια όπως, π.χ., η παράταση της περιόδου παραχώρησης, ώστε να μειωθεί το ύψος των διοδίων σε περιόδους που δεν υπάρχει ο απαιτούμενος κυκλοφοριακός φόρτος, και η μείωση της περιόδου παραχώρησης όταν υπερβαίνεται ο απαιτούμενος κυκλοφοριακός φόρτος. Παράλληλα, προχωρά η εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος χρέωσης διοδίων τελών, το οποίο θα μειώσει την επιβάρυνση των χρηστών σε σχέση με τα σημερινά μετωπικά διόδια, θα εξασφαλίσει απόλυτη διαφάνεια στην είσπραξη των διοδίων…»

Στην Ολυμπία και την Ιόνια Οδό, που αναβαθμίζουν τις οδικές συνδέσεις μεταξύ Αθήνας, Πάτρας, Ιωαννίνων και αρκετών πόλεων της δυτικής Ελλάδας, θα υπάρξουν και οι μεγαλύτερες διαφορές στα διόδια. Στην Ολυμπία Οδό αναφερθήκαμε ήδη, ενώ στην Ιόνια Οδό θα αρχίσουν να χρεώνονται διόδια πρώτη φορά μετά την πλήρη παράδοσή της. Ετσι, η διαδρομή από το Αντίρριο ως τα Ιωάννινα (δηλαδή χωρίς τη χρέωση της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου) θα κοστίζει για έναν οδηγό Ι.Χ. 12,45 ευρώ.

Συγκεκριμένα, θα πληρώνει διόδια σε τέσσερις μετωπικούς σταθμούς που θα λειτουργούν σε Κλόκοβα (χρέωση Ι.Χ. 2,95 ευρώ), Αγγελόκαστρο (3,50 ευρώ), Μενίδι (2,95 ευρώ) και Τέροβο (3,05 ευρώ). Συνολικά, μαζί με τα 13,30 ευρώ της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, το ταξίδι από την Αθήνα στα Ιωάννινα μέσω Ολυμπίας Οδού και Ιόνιας Οδού θα κοστίζει 37,25 ευρώ (δηλαδή 74,5 ευρώ με την επιστροφή).

πηγη: dimokratianews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Συμβούλιο Ρευστότητας: 12,2 δισ. ευρώ το 2020 στην πραγματική οικονομία – Ρυθμίστηκαν 396.621 δάνεια

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2021, η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ρευστότητας με τη συμμετοχή του υπουργείου Οικονομικών, του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, της Ελληνικής...

Συμβούλιο Ρευστότητας: 12,2 δισ. ευρώ το 2020 στην πραγματική οικονομία – Ρυθμίστηκαν 396.621 δάνεια

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2021, η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ρευστότητας με τη συμμετοχή του υπουργείου Οικονομικών, του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, της Ελληνικής...

Μητσοτάκης: Επέκταση στα 12 νμ στην Κρήτη και αλλού όποτε επιλέξουμε – Η Ελλάδα μεγαλώνει ξανά

«Περισσότερο από δύο αιώνες μετά στην ίδια περιοχή η Ελλάδα μεγαλώνει ξανά», ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην έναρξη της ομιλίας του στη Βουλή έχοντας κάνει αναφορά στο ηνωμένο...

Attica Economic Review: Οι επιδράσεις της πανδημίας στην Οικονομία και τις τράπεζες

Στις επιδράσεις της πανδημίας στην απασχόληση στην χώρα μας αναφέρεται μεταξύ άλλων το τελευταίο οικονομικό δελτίο της Attica Bank "Attica Economic Review" το οποίο...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!