Αρχική Διάφορα Φρένο για τους μεν, δώρο για τους δε

Φρένο για τους μεν, δώρο για τους δε

Στην απαγόρευση λειτουργίας των υπηρεσιών ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης για μεταφορά επιβατών με ΙΧ οχήματα, οδηγεί το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και Δικτύων για τις δημόσιες μεταφορές. Με το νομοσχέδιο, όλες οι πλατφόρμες τύπου Taxibeat, θα υποχρεώνονται να μετατραπούν από διαμεσολαβητές σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, διαφορετικά θα απαγορευτεί η λειτουργία τους. Το υπουργείο προβάλλει ως επιχείρημα τον περιορισμό του φαινομένου Uber στην Ελλάδα, όπου στην ουσία κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το όχημά του ως ταξί χωρίς να έχει σχετική άδεια, όμως την ίδια στιγμή συμπαρασύρονται και οδηγούνται σε κλείσιμο, επιτυχημένες ελληνικές εφαρμογές τηλεφωνικής διαμεσολάβησης μεταξύ επιβατών και Ταξί.

Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ

Είναι ενδεικτικό ότι, διάταξη υποχρεώνει αυτές τις εταιρείες να συνάψουν συμβάσεις τριετούς διάρκειας με τους αυτοκινητιστές. Η σύναψη σύμβασης όπως αναφέρουν παρατηρητές του θέματος, θα ακυρώσει τους μηχανισμούς αξιολόγησης που εφαρμόζουν αυτές οι εταιρείες για τους αυτοκινητιστές, οι οποίοι είχαν βελτιώσει θεαματικά τα τελευταία χρόνια την εικόνα του επαγγέλματος στο επίπεδο της εξυπηρέτησης και της συμπεριφοράς. Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι το νομοσχέδιο υποχρεώνει αυτές τις εφαρμογές να λειτουργούν ως επικουρικές ή δευτερεύουσες, ή να μετατραπούν σε κανονικές επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταθέτουν συμβολαιογραφική σύμβαση ορισμένου χρόνου τουλάχιστον τριών ετών αποκλειστικά με οχήματα-ταξί δημόσιας χρήσης, τα οποία θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τρία και στη σύμβαση να ταυτοποιούνται ένα προς ένα, καθώς και έγγραφα που να αποδεικνύουν τη σχέση εργασίας με τους οδηγούς κατόχους επαγγελματικής – ειδικής άδειας οδήγησης επιβατηγού δημόσιας χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκινήτου.

ΤΟ ΔΩΡΟ

Οι πολέμιοι του νέου νομοθετικού πλαισίου κάνουν λόγο για «δώρο» στους ιδιοκτήτες ταξί και για περιορισμό έως αποπομπή, εφαρμογών που είχαν ανοίξει τα τελευταία χρόνια και είχαν βελτιώσει το επίπεδο υπηρεσιών στο περιβάλλον της μεταφοράς.

Από την άλλη πλευρά όμως, οι εκπρόσωποι των ταξί, αναφέρουν ότι το νομοσχέδιο επιχειρεί να βάλει μια τάξη σε μια αγορά όπου μέχρι σήμερα, το 50% του τζίρου λυμαίνονταν παράνομοι οδηγοί, μέσω αυτών των εφαρμογών, κλέβοντας πολύτιμο εισόδημα από τους νόμιμους και αδειοδοτημένους επαγγελματίες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Μητσοτάκης: Περιορισμένα Χριστούγεννα, με τις οικογένειές μας και ενδεχομένως μία ακόμα

«Θα κάνουμε διαφορετικά Χριστούγεννα φέτος. Πολύ - πολύ πιο περιορισμένα, με τις οικογένειες μας, με τους ανθρώπους που αγαπάμε, άντε ενδεχομένως μία οικογένεια ακόμα",...

Γεννηματά: Ο Μητσοτάκης δεν πιστεύει στο ΕΣΥ και γι’ αυτό δεν το ενισχύει

Επικριτική ήταν η Φώφη Γεννηματά σχολιάζοντας τα όσα είπε ο πρωθυπουργός για το ΕΣΥ κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ κατηγόρησε...

ΣΥΡΙΖΑ: Επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

«Την ώρα που τα νοσοκομεία σε όλη τη βόρεια Ελλάδα καταρρέουν οι υγειονομικοί τα κρατάνε με υπεράνθρωπες προσπάθειες, ο κ. Μητσοτάκης πήγε σαν κλέφτης...

Πέτσας: Στόχος είναι να ανοίξουμε την οικονομική δραστηριότητα πριν τις γιορτές

Για το διπλό μήνυμα, που εκπέμπει η σημερινή επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη, αφ ενός σε όλους όσοι καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, γιατροί, νοσηλευτές...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!