Αρχική Τεχνολογία Το Gangnam Style έχασε την πρωτιά του στο YouTube

Το Gangnam Style έχασε την πρωτιά του στο YouTube

Τη θέση του ως το πιο δημοφιλές μουσικό βίντεο κλιπ στο YouTube έχασε πρόσφατα το τραγούδι Gangnam Style, το οποίο ερμηνεύει ο Νοτιοκορεάτης μουσικός Psy.

Το μουσικό κομμάτι βρισκόταν στην πρώτη θέση των βίντεο κλιπ με τις περισσότερες προβολές τα τελευταία 5 χρόνια.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, το σουρεαλιστικό βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, «σπάζοντας τον μετρητή του YouTube» και ξεπερνώντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647). Το YouTube είχε αναγκαστεί να γράψει καινούριο κώδικα.

Ωστόσο, όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν (μετά από 5 ολόκληρα χρόνια) και έτσι πλέον το Gangnam Style έδωσε τη θέση του σε ένα άλλο μουσικό βίντεο κλιπ, αυτό του Τσάρλι Πουθ και του Γουίζ Καλίφα με το «See You Again».

Η μπαλάντα έχει αναπαραχθεί μέχρι στιγμής 2.895.373.709 φορές, ξεπερνώντας τις συνολικά 2.894.426.475 προβολές που έχει καταγράψει το τραγούδι του Psy.

Το τραγούδι του Πουθ γράφτηκε ειδικά για την κινηματογραφική ταινία «Μαχητές των Δρόμων 7» και το οποίο ακούγεται στους τίτλους τέλους, σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τον ηθοποιό Πολ Γουόλκερ, ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα προτού ολοκληρωθεί η ταινία. Με τους αισθαντικούς στίχους και την απαλή μουσική, το «See YouAgain» (Θα σε δω ξανά) έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ποπ μουσικά κομμάτια σε κηδείες στη Μεγάλη Βρετανία.

Το βίντεο έφτασε τις 1 δισεκατομμύριο προβολές μέσα με μόλις 6 μήνες, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεπέρασε τις 2 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, η κυρίαρχη θέση του ως το μουσικό κομμάτι με τις περισσότερες προβολές πιθανόν δεν διαρκέσει πολύ αφού ένας άλλος υποψήφιος έχει έρθει να ταράξει τα νερά.

Ο λόγος για τον καλλιτέχνη Λουίς Φόνσι και το κομμάτι Despacito, το οποίο έχει καταγράψει 2,5 δισεκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 6 μηνών.

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC επικαλούμενο ανάλυση της εταιρείας Midia Research, κάθε προβολή ενός βίντεο κλιπ στο YouTube φέρνει στη μουσική βιομηχανία κέρδη 0,001 δολάρια. Εάν κάτι τέτοιο ισχύει, αυτό σημαίνει ότι το «See You Again» έχει παράγει μέχρι στιγμής, αποκλειστικά από το YouTube, κέρδη της τάξης των 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ).

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Νέο υπόμνημα της ΚΕΕ – Ποιες αλλαγές ζητά στο εργασιακό νομοσχέδιο

Συμπληρωματικό υπόμνημα για το υπό συζήτηση στη Βουλή εργασιακό νομοσχέδιο απέστειλε η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστή Χατζηδάκη, μετά από υποβληθείσες...

Μητσοτάκης στο NATO: Η Ελλάδα είναι πυλώνας σταθερότητας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου

«Η Ελλάδα είναι πυλώνας σταθερότητας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και σταθερά δαπανούσε άνω του 2% του ΑΕΠ της στις αμυντικές της δαπάνες. Καθώς...

ΟΕΕ: Να επιλυθούν άμεσα 12 προβλήματα στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων

Με νέα παρέμβασή του, το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος θέτει προς τους αρμόδιους υπουργούς και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, τα προβλήματα, που υπάρχουν στη διαδικασία...

CNN: Πιθανή διαρροή ραδιενέργειας σε κινεζικό πυρηνικό σταθμό

Η Framatome, θυγατρική του γαλλικού ομίλου EDF, ανακοίνωσε σήμερα ότι παρακολουθεί «την εξέλιξη μίας από τις παραμέτρους λειτουργίας» του πυρηνικού σταθμού της Ταϊσάν (Taishan)...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!