Αρχική Τεχνολογία Το Gangnam Style έχασε την πρωτιά του στο YouTube

Το Gangnam Style έχασε την πρωτιά του στο YouTube

Τη θέση του ως το πιο δημοφιλές μουσικό βίντεο κλιπ στο YouTube έχασε πρόσφατα το τραγούδι Gangnam Style, το οποίο ερμηνεύει ο Νοτιοκορεάτης μουσικός Psy.

Το μουσικό κομμάτι βρισκόταν στην πρώτη θέση των βίντεο κλιπ με τις περισσότερες προβολές τα τελευταία 5 χρόνια.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, το σουρεαλιστικό βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, «σπάζοντας τον μετρητή του YouTube» και ξεπερνώντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647). Το YouTube είχε αναγκαστεί να γράψει καινούριο κώδικα.

Ωστόσο, όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν (μετά από 5 ολόκληρα χρόνια) και έτσι πλέον το Gangnam Style έδωσε τη θέση του σε ένα άλλο μουσικό βίντεο κλιπ, αυτό του Τσάρλι Πουθ και του Γουίζ Καλίφα με το «See You Again».

Η μπαλάντα έχει αναπαραχθεί μέχρι στιγμής 2.895.373.709 φορές, ξεπερνώντας τις συνολικά 2.894.426.475 προβολές που έχει καταγράψει το τραγούδι του Psy.

Το τραγούδι του Πουθ γράφτηκε ειδικά για την κινηματογραφική ταινία «Μαχητές των Δρόμων 7» και το οποίο ακούγεται στους τίτλους τέλους, σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τον ηθοποιό Πολ Γουόλκερ, ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα προτού ολοκληρωθεί η ταινία. Με τους αισθαντικούς στίχους και την απαλή μουσική, το «See YouAgain» (Θα σε δω ξανά) έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ποπ μουσικά κομμάτια σε κηδείες στη Μεγάλη Βρετανία.

Το βίντεο έφτασε τις 1 δισεκατομμύριο προβολές μέσα με μόλις 6 μήνες, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεπέρασε τις 2 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, η κυρίαρχη θέση του ως το μουσικό κομμάτι με τις περισσότερες προβολές πιθανόν δεν διαρκέσει πολύ αφού ένας άλλος υποψήφιος έχει έρθει να ταράξει τα νερά.

Ο λόγος για τον καλλιτέχνη Λουίς Φόνσι και το κομμάτι Despacito, το οποίο έχει καταγράψει 2,5 δισεκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 6 μηνών.

Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC επικαλούμενο ανάλυση της εταιρείας Midia Research, κάθε προβολή ενός βίντεο κλιπ στο YouTube φέρνει στη μουσική βιομηχανία κέρδη 0,001 δολάρια. Εάν κάτι τέτοιο ισχύει, αυτό σημαίνει ότι το «See You Again» έχει παράγει μέχρι στιγμής, αποκλειστικά από το YouTube, κέρδη της τάξης των 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ).

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Κόκκινα δάνεια, χαμηλή κερδοφορία και αναβαλλόμενος φόρος οι προκλήσεις των ελληνικών τραπεζών – Οι προειδοποιήσεις της ΤτΕ

Τις προκλήσεις του τραπεζικού συστήματος απαριθμεί η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), η οποία μεταξύ άλλων εστιάζει στην περαιτέρω αντιμετώπιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων (NPLs)...

Autodia – Θα κάνει τη μεγαλύτερη διανομή δικαιωμάτων, ύψους 4,5 εκατ. ευρώ τον Δεκέμβριο

«Ζεστό χρήμα» θα δουν στις τσέπες τους χιλιάδες Ελληνες συνθέτες, στιχουργοί και εκδότες μουσικής. Ο πρόωρος «μποναμάς» που ανακοινώνει ο πρώτος αυτοδιαχειριζόμενος Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης,...

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 3rd Family Business Conference – Πάνω απο 6.000 επισκέπτες το παρακολούθησαν μέσω Livestreaming

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 30 Νοεμβρίου το 3rd Family Business Conference στην Θεσσαλονίκη, με υβριδική μορφή, αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα και περιορισμένο αριθμό προσκεκλημένων. Σημειώνεται ότι η σελίδα του Livestreaming του Συνεδρίου δέχθηκε 6.473 επισκέψεις. Στο καλωσόρισμα του ο κ. Γιώργος Λιμπέρης, Πρόεδρος και CEO της Palladian Communication Specialists αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στην ένα

Κορωνοχρέη: Σε ισχύ οι 72 δόσεις του ΕΦΚΑ – Ποιους αφορά η ρύθμιση

Σε ισχύ τέθηκε από σήμερα Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου 2021, η νέα ρύθμιση για τους πληγέντες από την πανδημία ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους, η οποία επιτρέπει τον διακανονισμό των οφειλών προς τον e-ΕΦΚΑ σε έως και 72 μηνιαίες δόσεις. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, η ρύθμιση αφορά οφειλές που δημιουργήθηκαν, λόγω των μέτρων για την αντιμετώπιση των αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού εντός της χρονικής περιόδου Φεβρουαρίου 2020 έως Ιουνίου 2021, με την προϋπόθεση να έχουν καταστεί λη

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!