Αρκετά ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία που προκύπτουν για την τουριστική κίνηση στην Πάτρα με βάση τα όσα υποστηρίζει το Ινστιτούτο Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. 

Σύμφωνα με τα στατιστικά αυτά στοιχεία η Πάτρα ανέβηκε στην τέταρτη θέση μεταξύ των πόλεων σε ότι αφορά τη ζήτηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Στην πρώτη θέση προτίμησης παραμένει η Αθήνα και στην δεύτερη η Θεσσαλονίκη, ενώ στην τρίτη θέση το Ναύπλιο, μία πόλη που έχει δείξει την δυναμική της στον τουρισμό.

Η Πάτρα για πρώτη φορά κατά την διάρκεια του 2019 βρίσκεται στην τέταρτη θέση, κάτι που πιθανότατα οφείλεται στο δημοφιλές καρναβάλι της. Στις άλλες θέσεις, πίσω από την Πάτρα, βρίσκονται τα Ιωάννινα, ο Βόλος, το Ρέθυμνο και η Καλαμπάκα (οι τρεις τελευταίες επίσης για πρώτη φορά το 2019). 

Στις δύο τελευταίες θέσεις σε αυτή την λίστα υποχώρησαν τα Καλάβρυτα και το Λουτράκι. Σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της εικόνας της Πάτρας προς τα έξω, αλλά και γενικότερα της Δυτικής Ελλάδος, στο ζήτημα του τουρισμού έχουν παίξει οι ενέργειες προβολής που έχει κάνει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Ενέργειες που ενισχύουν την εξωστρέφεια της περιοχής. Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει προχωρήσει σε ανοικτή δημόσια διαβούλευση για το τεύχος της διακήρυξης για την επιλογή αναδόχου του έργου “Δράσεις Προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος”. Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 1.000.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ. 

 

Στην 4η θέση των πόλεων - τουριστικών προορισμών ανέβηκε η Πάτρα

Το σχέδιο του έργου

Το έργο που αφορά την περίοδο 2019-2021 έχει να κάνει με την ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής και εργαλείων marketing, με στόχο τη δημιουργία μιας ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.

Μέσα στο όλο σχέδιο του έργου περιλαμβάνεται η συμμετοχή σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις και Εκδηλώσεις, η ειδική προβολή σε χώρες του εξωτερικού και σε πόλεις του εσωτερικού, η συμμετοχή σε B2B Workshops, σε επαγγελματικά ταξίδια παρουσίασης, σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού, η Online και Offline διαφημιστική προβολή, η παραγωγή και η  εκτύπωση έντυπου και ψηφιακού υλικού τουριστικής προβολής, η φωτογράφιση, την παραγωγή 7 βίντεο και 7 διαφημιστικών spot, η δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος και η ανάπτυξη εφαρμογών τουριστικής προβολής.

ΠΗΓΗ