Αρχική Τεχνολογία Σε αναζήτηση νέων τρόπων ψύξης των smartphones οι κατασκευαστές εξαιτίας του 5G

Σε αναζήτηση νέων τρόπων ψύξης των smartphones οι κατασκευαστές εξαιτίας του 5G

Και ενώ οι πυρετώδεις προετοιμασίες συνεχίζονται για την διάθεση 5G συσκευών στο πρώτο μισό του 2019, πολλοί κατασκευαστές αναζητούν νέους τρόπους αποτελεσματικής ψύξης σε απάντηση των αναγκών απαγωγής της θερμοκρασίας που δημιουργούν τα περιβάλλοντα των δικτύων νέας γενιάς 5G.

Κατασκευαστές, όπως η Huawei, η Oppo, η Vivo, η Samsung και η LG, είναι πιο προσηλωμένοι από ότι η Apple στην ανάπτυξη 5G συσκευών και σύμφωνα με πληροφορίες έχουν προσεγγίσει προμηθευτές για νέα συστήματα ψύξης. Από την μεριά της η Huawei, έχει αναφέρει ότι σκοπεύει να διαθέσει 5G chips τον Μάρτιο του 2019 και 5G smartphones τον Ιούνιο. Επιπλέον, η Honor, αναμένεται και αυτή να δραστηριοποιηθεί στο χώρο το 2019.

Αν και η Huawei, θα χρησιμοποιήσει τους δικούς της επεξεργαστές Kirin για τα 5G smartphones, η Lenovo και η Xiaomi θα βασίζονται στα 5G chips της Qualcomm. Στα πλαίσια αυτά, πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτό, όπως Auras Technology, Chaun-Choung Technology (CCI) και Taisol Electronics, ήδη έχουν ξεκινήσει την αποστολή των πρώτων δειγμάτων στους πελάτες τους.

 

Πηγή: https://techmaniacs.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!