Αρχική Κοινωνία Πότε παίρνει τηλέφωνο τους φορολογούμενους η εφορία

Πότε παίρνει τηλέφωνο τους φορολογούμενους η εφορία

Τουλάχιστον 100.000 τηλεφωνικές οχλήσεις θα γίνουν φέτος

Τουλάχιστον 100.000 τηλεφωνικές οχλήσεις θα γίνουν φέτος σε… ξεχασιάρηδες φορολογούμενους. Αν απαντήσετε το τηλέφωνο σε άγνωστο αριθμό μπορεί στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής είναι εφοριακός. Θα σας υπενθυμίσει ότι έχετε ξεχάσει να υποβάλλετε κάποια δήλωση ή να πληρώσετε κάποια οφειλή.

Θα σας ζητήσει να του πείτε πότε θα εκπληρώσετε τη φορολογική σας υποχρέωση και θα σας υπενθυμίσει ότι σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθείτε αντιμέτωποι με πρόστιμα ή ακόμη και την επιβολή αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

Τα τηλέφωνα της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης θα πάρουν φέτος φωτιά. Τουλάχιστον 100.000 τηλεφωνικές οχλήσεις προγραμματίζουν να κάνουν φέτος οι εφοριακοί με στόχο τη συμμόρφωση των φορολογούμενων στις υποχρεώσεις τους.

Η Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης ξεκινάει τα τηλεφωνήματα σε όσους έχουν ακόμη και μικρά χρέη μέχρι και 500 ευρώ ενώ στο στόχαστρο μπαίνουν άτομα που είτε δεν έχουν υποβάλλει εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ, είτε δεν έχουν υποβάλλει δήλωση φόρου μισθωτών υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα ποσά ΦΠΑ ή φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.

Η Ανεξάρτητη Αρχή δεν θέλει να προκύψουν νέα χρέη μέσα στο έτος τα οποία θα προστεθούν στην τεράστια δεξαμενή των 100 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμων οφειλών και έτσι ξεκινά την τακτική των τηλεφωνημάτων.

Στο τηλέφωνο οι φορολογούμενοι ακούνε τον εφοριακό να τους ενημερώνει για την οφειλή τους, ποιο είναι στο ποσό και στη συνέχεια την ερώτηση πότε και εάν προτίθενται να πληρώσουν. Ανάλογα με την απάντηση έρχεται και η συνέχεια.

Εάν ο φορολογούμενος αδυνατεί να πληρώσει ο υπάλληλος υπενθυμίζει ότι υπάρχει και η πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων. Αν δεν πληρώσει ή δεν ρυθμίσει την οφειλή του τότε θα βρεθεί αντιμέτωπος με αναγκαστικά μέτρα δηλαδή με δεσμεύσεις και κατασχέσεις τραπεζικών καταθέσεων και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

Εχετε μήνυμα στον υπολογιστή σας

Η Εφορία δεν περιορίζεται στις τηλεφωνικές οχλήσεις αλλά στέλνει και e-mail. Όταν δείτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας την περίφημη διεύθυνση no.reply@taxisnet.gr να ξέρετε ότι είναι από την εφορία.

Κάθε μήνα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αποστέλλει εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρονικά μηνύματα τα οποία διακρίνονται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

1. Μηνύματα υπενθύμισης: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα υπενθύμισης αφορούν την υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ Β’ και Γ’ κατηγορίας. Αποστέλλονται σε μηνιαία βάση (Γ’ κατηγορίας) και τέσσερις φορές ετησίως (Β’ κατηγορίας) λίγες ημέρες πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής τους, με στόχο την υπενθύμιση της σχετικής υποχρέωσης. Αποδέκτες είναι οι υπόχρεοι που, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, διαπιστώνεται ότι δεν έχουν ακόμα υποβάλει τη δήλωσή τους.

2. Μηνύματα εντοπισμού: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα εντοπισμού απευθύνονται σε φορολογουμένους που δεν έχουν ικανοποιήσει εμπρόθεσμα τις φορολογικές τους υποχρεώσεις. Αποστέλλονται μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δηλώσεων ή πληρωμής των οφειλών. Αφορούν τις εξής θεματικές ενότητες:

α) ΦΠΑ Β’ και Γ’ κατηγορίας: όταν δεν έχει υποβληθεί η περιοδική δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

β) Φόρος Εισοδήματος φυσικών ποσώπων: όταν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

γ) Φόρος Εισοδήματος Νομικών Προσώπων: όταν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

δ) Πρόσφατες Ληξιπρόθεσμες Οφειλές: όταν δεν έχουν πληρωθεί εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου η/οι βεβαιωμένη/ες οφειλή/ές, που έληξε/αν έως την τελευταία ημέρα του προηγούμενου μήνα.

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

«Know your Customer»: Τέλος στη γραφειοκρατία στις συναλλαγές με τράπεζες

Τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού υπηρεσιών που θα προσφέρει η εφαρμογή Know your Customer παρουσίασε στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, παρουσία...

Πράσινη για τρίτη εβδομάδα η Ελλάδα στο δείκτη θετικότητας του ECDC

Πράσινη είναι για τρίτη εβδομάδα η Ελλάδα στο χάρτη του ECDC σε ό,τι αφορά το δείκτη θετικότητας και στο βαθύ πράσινο καθώς διενεργεί πάνω από 5.000 τεστ ανά 100.000...

Κορωνοϊός: 3.421 νέα κρούσματα και 83 θάνατοι – Στους 754 οι διασωληνωμένοι

Σε 3.421 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Κατά το ίδιο διάστημα, κατεγράφησαν 83 θάνατοι, με τον συνολικό αριθμό των νεκρών να...

Ανοίγουν από 17 Μαΐου κολέγια και δομές επαγγελματικής κατάρτισης

Με τη διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) επανεκκινούν από τις 17 Μαΐου 2021 συγκεκριμένες λειτουργίες των δομών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης (ΕΕΚΔΒΜ) και...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!