Αρχική Κοινωνία Πόλος έλξης οι χειμερινοί προορισμοί της Πελοποννήσου

Πόλος έλξης οι χειμερινοί προορισμοί της Πελοποννήσου

Πόλος έλξης χιλιάδων επισκεπτών έγιναν το τριήμερο των Χριστουγέννων οι χειμερινοί προορισμοί στην Πελοπόννησο και ειδικότερα οι ορεινές περιοχές σε Αχαΐα, Κορινθία και Αρκαδία, όπου λειτουργούν χιονοδρομικά κέντρα. Επίσης, μεγάλη κίνηση καταγράφηκε και σε μη ορεινές περιοχές, όπως η Καλαμάτα και το Ναύπλιο.

Ειδικότερα, ξεπέρασαν τους 20.000 οι εκδρομείς που επέλεξαν για τα Χριστούγεννα την περιοχή των Καλαβρύτων, όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Γιώργος Λαζουράς, τονίζοντας ότι βοήθησαν σημαντικά, ώστε να πάρει μια «βαθιά ανάσα» η τοπική οικονομία. Μάλιστα, όπως σημείωσε, «ενδεικτικό της αύξησης των επισκεπτών είναι ότι χθες και προχθές υπήρχαν στο χιονοδρομικό περισσότερα από 8.000 άτομα».

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση του αριθμού των επισκεπτών έπαιξε, σύμφωνα με τον δήμαρχο, η λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Πατρών, αφού η χρονική απόσταση Αθήνα – Καλάβρυτα έχει πλέον μειωθεί σε δύο ώρες και δέκα λεπτά. Όσον αφορά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από τη χιονόπτωση τις παραμονές των Χριστουγέννων, ο Γιώργος Λαζουράς τόνισε: «Καταφέραμε να τα ξεπεράσουμε».

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!