Αρχική Διάφορα Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ελλάδα στην παλαιότητα των φορτηγών

Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ελλάδα στην παλαιότητα των φορτηγών

Παρά το γεγονός ότι η χώρα μας δεν έχει φέτος εκπρόσωπο στο Final-Four του μπάσκετ, κατάφερε τελικά να κατακτήσει έναν ακόμη βαρύτιμο ευρωπαϊκό τίτλο.

Μπορεί να μένουν αρκετές ακόμη ώρες για το εναρκτήριο λάκτισμα του τελικού της Euroleaque, ωστόσο η Ελλάδα έχει ήδη στην τροπαιοθήκη της ένα ακόμη πρωτάθλημα Ευρώπης. Πιο συγκεκριμένα, ανύψωσε στους ουρανούς και προς τέρψιν του πλήθους την πρώτη θέση, με ιλιγγιώδη μάλιστα διαφορά, στην παλαιότητα των φορτηγών που κυκλοφορούν στους δρόμους της. Ήταν τόσο μεγάλη η ανωτερότητά της, σε σύγκριση με τους αντιπάλους της, που πήρε τον πολυπόθητο τίτλο με διαφορά… 26 ποσοστιαίων μονάδων από την δεύτερη Βουλγαρία. Και για να αφήσουμε τα δηλητηριώδη σχόλια και να πάμε στην ουσία, το 59% των φορτηγών που κυκλοφορούν στη χώρα μας έχει ηλικία άνω των 10 ετών, με δεύτερη την γειτονική μας χώρα, στην οποία το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται στο 33%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Πολωνία με 29%, ενώ την τέταρτη μοιράζονται η Κύπρος με την Πορτογαλία 26%. Αντίστοιχα, την πέμπτη θέση κατέχουν από κοινού η Ρουμανία και η Ισπανία με 22%.

Στον αντίποδα, τον νεότερο στόλο φορτηγών έχει η Γερμανία, στην οποία μόλις το 3% των φορτηγών που κυκλοφορούν στους δρόμους της έχει ηλικία άνω των 10 ετών. Στη δεύτερη θέση της νεότητας βρίσκεται το Λουξεμβούργο και η Γερμανία με 5%, ενώ την τρίτη θέση μοιράζονται η Σουηδία και η Μεγάλη Βρετανία με 6%. Ολλανδία, Γαλλία και Σλοβενία κατατάσσονται αμέσως μετά με 8%. Ο πίνακας με τα μονοψήφια ποσοστά παλαιότητας κλείνει με την Αυστρία (9%).

Τελειώνοντας, θα πρέπει να κάνουμε και τον δικηγόρο του διαβόλου, αφού δεν υπάρχουν στοιχεία για την Αλβανία και για τις περισσότερες από τις χώρες που κάποτε αποτελούσαν την Γιουγκοσλαβία. Στοιχεία δεν υπάρχουν επίσης από την Λευκορωσία και την Ουκρανία. Ίσως κάποιο από αυτά τα κράτη να μας προσπερνά, μας παρηγορεί όμως αυτό; Η κατάσταση θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη αν υπήρχαν κρατικά κίνητρα αντικατάστασης των παλαιών φορτηγών με νέα, αφού ασφαλώς δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από τους συμπολίτες μας (που τόσο ταλαιπωρούνται από την πολύχρονη οικονομική κρίση, την οποία τους φόρτωσε στην πλάτη το κακοδιοικούμενο ελληνικό κράτος) να επωμιστούν εντελώς μονάχοι κι αβοήθητοι ΚΑΙ αυτό το βάρος…

Πηγή: http://www.4troxoi.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Χάριτσης : Η κυβέρνηση Μητσοτάκη αρνείται να ενισχύσει το ΕΣΥ

Για άρνηση να ενισχύσει το ΕΣΥ και να στηρίξει την οικονομία με ζεστό χρήμα, σε αντίθεση με όλη την Ευρώπη, κατηγόρησε ο Αλέξης Χαρίτσης...

Μητσοτάκης: Περιορισμένα Χριστούγεννα, με τις οικογένειές μας και ενδεχομένως μία ακόμα

«Θα κάνουμε διαφορετικά Χριστούγεννα φέτος. Πολύ - πολύ πιο περιορισμένα, με τις οικογένειες μας, με τους ανθρώπους που αγαπάμε, άντε ενδεχομένως μία οικογένεια ακόμα",...

Γεννηματά: Ο Μητσοτάκης δεν πιστεύει στο ΕΣΥ και γι’ αυτό δεν το ενισχύει

Επικριτική ήταν η Φώφη Γεννηματά σχολιάζοντας τα όσα είπε ο πρωθυπουργός για το ΕΣΥ κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ κατηγόρησε...

ΣΥΡΙΖΑ: Επικοινωνιακό σόου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

«Την ώρα που τα νοσοκομεία σε όλη τη βόρεια Ελλάδα καταρρέουν οι υγειονομικοί τα κρατάνε με υπεράνθρωπες προσπάθειες, ο κ. Μητσοτάκης πήγε σαν κλέφτης...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!