Αρχική Υγεία «Πιλότος» για μια άνετη πτήση

«Πιλότος» για μια άνετη πτήση

Τips που θα κάνουν τα ταξίδια με αεροπλάνο πιο εύκολα

Εκτός από την απαραίτητη συμμόρφωση με τους τυπικούς κανόνες ασφαλείας, το ταξίδι με το αεροπλάνο, ιδίως όταν πρόκειται για μεγάλης διάρκειας πτήση, μπορεί να σας εξαντλήσει. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά έξυπνα tips για να κάνετε το ταξίδι πιο εύκολο και άνετο.

Αν θέλετε περισσότερο χώρο για τα πόδια σας (και το πορτοφόλι σας δεν σηκώνει business class), επιλέξετε θέση στην έξοδο κινδύνου. Αν είστε από εκείνους που θέλουν να σηκώνονται συχνά για να ξεμουδιάζουν, η θέση στον διάδρομο είναι η κατάλληλη για εσάς. Αποφύγετε επίσης τις θέσεις στο πίσω μέρος του αεροσκάφους – είναι πίσω από τις μηχανές και έχουν κατά κανόνα περισσότερο θόρυβο.

Φορέστε άνετα, χαλαρά ρούχα και φροντίστε να μην έχετε καταναλώσει πολλά ανθρακούχα πριν από την πτήση, γιατί θα σας δημιουργήσουν πρήξιμο. Για τον ίδιο λόγο, αποφύγετε την κατανάλωση οσπρίων και λαχανικών που προκαλούν αέρια (π.χ. μπρόκολο). Η επαρκής ενυδάτωση στη διάρκεια της πτήσης είναι επίσης σημαντική, καθώς ο ξηρός αέρας της καμπίνας αναπόφευκτα θα σας αφυδατώσει. Φροντίστε να καταναλώνετε περίπου 250 ml νερό ανά ώρα πτήσης. Για την αποφυγή της αφυδάτωσης, μείνετε μακριά από το αλκοόλ και περιορίστε την κατανάλωση καφέ.

Φροντίστε να έχετε φάει ελαφρά πριν από την πτήση, προς αποφυγήν καούρας και δυσπεψίας. Για τις λιγούρες βάλτε στην τσάντα σας κρακεράκια, αποξηραμένα φρούτα, μπάρες δημητριακών και ξηρούς καρπούς, αποφεύγοντας τα σνακ με πολλή ζάχαρη, γιατί οι αυξομειώσεις στα επίπεδα του σακχάρου σας θα σας κάνουν να αισθάνεστε κουρασμένοι.

Φροντίστε να έχετε ντυθεί σε στρώματα και να έχετε πάντα μια πασμίνα ή μια ζακέτα στην τσάντα σας. Οι ειδικές κάλτσες συμπίεσης είναι απαραίτητες αν ο γιατρός σάς έχει πει ότι διατρέχετε κίνδυνο θρόμβωσης. Φροντίστε όμως να έχετε μαζί σας και ένα ζευγάρι παλιές κάλτσες για να τις φορέσετε όταν θελήσετε να βγάλετε τα παπούτσια σας.

Αν έχετε μυωπία, προτιμήστε να ταξιδέψετε φορώντας τα γυαλιά σας και όχι τους φακούς επαφής – αν, μάλιστα, πάσχετε από ξηροφθαλμία, καλό είναι να έχετε μαζί σας ειδικές οφθαλμικές σταγόνες.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Δένδιας: Η Ελλάδα θα υπερασπιστεί στο ακέραιο τα κυριαρχικά της δικαιώματα

«Υπάρχει όντως έξαρση της ρητορικής της τουρκικής κυβέρνησης, η οποία πλέον σε λεκτικό επίπεδο δεν τηρεί καν τα προσχήματα και θέτει υπό αμφισβήτηση κεκτημένα δεκαετιών, με εξωφρενικές αιτιάσεις, πέραν κάθε έννοιας λογικής και βεβαίως της διεθνούς νομιμότητας» τονίζει ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Νίκος Δένδιας υπογραμμίζει ότι είναι απόλυτα ξεκάθαρο ότι η Ελλάδα δεν αφήνει αναπάντητη οιαδήποτε πρόκληση

Υπουργείο Εργασίας: Τι αναφέρει για τους εργαζόμενους που απασχολούνται σε εξωτερικούς χώρους εν μέσω κακοκαιρίας

Με αφορμή τις προβλέψεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας για την επικράτηση αντίξοων καιρικών συνθηκών σε όλη τη χώρα, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, με ανακοίνωσή του, υπενθυμίζει την υποχρέωση των εργοδοτών να λαμβάνουν μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους. Οι εργοδότες οφείλουν να μεριμνούν ώστε -μα βάση την εργατική νομοθεσία- να μην θέτουν σε κίνδυνο τους εργαζόμενους τους κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους και στην προκειμένη περίπτωση οφείλουν λάβο

«Ο αναβαλλόμενος φως ως ιμάτιον» από την Αγρυπνία των Θεοφανείων στη Μονή Βατοπαιδίου

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης και κατάνυξης τελέστηκε η ιερά αγρυπνία για την μεγάλη Δεσποτική εορτή των Θεοφανείων στην Ιερά Μεγίστη Μονή Βατοπαιδίου. Χορός Βατοπαιδινών Πατέρων: «Ο αναβαλλόμενος φως ως ιμάτιον», ήχος δ΄ άγια, μάθημα Λιτής Θεοφανείων, μέλος Ματθαίου Βατοπαδινού (+1849) Ψάλλει ο Χορός των Βατοπαιδινών Πατέρων Ζωντανή ηχογράφηση από την αγρυπνία των Θεοφανείων 2022

Ηλίας Μόσιαλος: Τι γνωρίζουμε για την υποπαραλλαγή της Όμικρον

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η Όμικρον που αναφέρεται επίσης ως B.1.1.529, έχει 3 κύριες υποπαραλλαγές: BA.1, BA.2 και BA.3, αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο καθηγητής Πολιτικής της Υγείας του Κολλεγίου Imperial και της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Λονδίνου (LSE), Ηλίας Μόσιαλος. Από τις 23 Δεκεμβρίου, όπως επισημαίνει, ο ΠΟΥ ανέφερε ότι πάνω από το 99% των περιπτώσεων που προσδιορίστηκαν ήταν BA.1. Η ΒΑ.2 όμως έχει αρχίσει επίσης να ανιχνεύεται σε αρκετές χώρες. Η BA.2 φαίνεται να έχει 28 διαφορές σε σύγκριση με τη BA.1 (ενώ έχουν 32 κοιν

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!