Αρχική Κόσμος Περιορίζει την παρουσία του στη Συρία μέχρι το τέλος του έτους ο...

Περιορίζει την παρουσία του στη Συρία μέχρι το τέλος του έτους ο ρωσικός στρατός

Καθώς σύντομα θα έχει πετύχει τους στόχους του

Ο ρωσικός στρατός σκοπεύει να περιορίσει την παρουσία του στη Συρία φέτος, καθώς σύντομα θα έχει πετύχει τους στόχους του, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής του γενικού επιτελείου στρατού της Ρωσίας.

«Φυσικά, θα υπάρξει απόφαση από τον διοικητή και η ομάδα (που δρα στη Συρία) θα μειωθεί», δήλωσε ο στρατηγός Βαλέρι Γκερασίμοφ απαντώντας στο ερώτημα αν η Ρωσία σκοπεύει να περιορίσει την παρουσία της στη Συρία ως το τέλος του έτους.

«Όταν θα έχουμε ολοκληρώσει τις αποστολές, τις στρατιωτικές μας αποστολές. Δεν μένουν πολλά να επιτευχθούν», πρόσθεσε.
Ο Γκερασίμοφ πρόσθεσε ότι «σημαντικός» αριθμός Ρώσων στρατιωτών θα αποχωρήσει από τη Συρία, αν και δεν ξεκαθάρισε αν αυτό θα συμβεί φέτος ή την επόμενη χρονιά.

Ωστόσο κάποιες μονάδες του ρωσικού στρατού θα παραμείνουν στις θέσεις τους ακόμη και αφού η Μόσχα μειώσει τις χερσαίες και εναέριες επιχειρήσεις της στη Συρία.

«Θα παραμείνουν στη θέση τους το Κέντρο για τη Συμφιλίωση των Πλευρών, οι στρατιωτικές μας βάσεις (στην Ταρτούς και τη Χμέιμιμ) και πολλές απαραίτητες υποδομές», εξήγησε ο στρατηγός.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!