Αρχική Κοινωνία Πατέρας βίαζε το μικρό κοριτσάκι του στη Ζάκυνθο

Πατέρας βίαζε το μικρό κοριτσάκι του στη Ζάκυνθο

Το παιδί είχε πέσει επανειλημμένα θύμα σεξουαλικής κακοποίησης

Μια περίεργη καταγγελία έφθασε στην αστυνομική διεύθυνση Ζακύνθου, πριν από λίγες ημέρες, σύμφωνα με την οποία ένα μικρό κοριτσάκι είχε πέσει επανειλημμένα θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από τον ίδιο τον πατέρα του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το μικρό κορίτσι προσέφυγε για βοήθεια σε συγγενικό του πρόσωπο, μη μπορώντας να διαχειριστεί την κατάσταση με τον φερόμενο ως δράστη, πατέρα της.

Οι αστυνομικοί της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ζακύνθου, χειρίστηκαν την υπόθεση με μεγάλη διακριτικότητα ώστε να μην στιγματίσει το παιδί στην μικρή κοινωνία της Ζακύνθου.

Όπως γράφει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το μικρό κορίτσι εξετάστηκε από ιατρό και παιδοψυχολόγο, οι οποίοι ενημέρωσαν την αστυνομία για τα συμπεράσματά τους. Μετά την ενημέρωση της αστυνομίας και τη μελέτη του φακέλου, ο εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ζακύνθου, εξέδωσε ένταλμα σύλληψης για τον φερόμενο ως δράστη, ο οποίος συνελήφθη και οδηγήθηκε στο Δικαστικό Μέγαρο Ζακύνθου ώστε να απολογηθεί στον ανακριτή.

Μάλιστα μετά το τέλος της απολογίας του, και με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, αποφασίστηκε η προφυλάκιση του, με τις κατηγορίες της αιμομιξίας και του βιασμού.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!