Αρχική Uncategorized Παραδίδεται ολοκληρωτικά η Θράκη: Μετά βίας δημιουργούν δίγλωσσα νηπιαγωγεία σε Ξάνθη και...

Παραδίδεται ολοκληρωτικά η Θράκη: Μετά βίας δημιουργούν δίγλωσσα νηπιαγωγεία σε Ξάνθη και Ροδόπη

Μετά την έγκριση του νομοσχεδίου για την “Τουρκική Ένωση Ξάνθης”

Με το “έτσι θέλω” το υπουργείο Παιδείας παραβλέποντας αποφάσεις των Διδασκαλικών Συλλόγων Ξάνθης και Ροδόπης καθώς και ομόφωνων ψηφισμάτων νηπιαγωγών της περιοχής, εισάγει την παράλληλη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της Θράκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, βρίσκεται λίγο πριν την υπογραφή σχετικής απόφασης με την οποία το πρόγραμμα με τίτλο : «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» από πιλοτικό θα καθίσταται υποχρεωτικό για τους νηπιαγωγούς έξι σχολικών μονάδων της περιοχής, που θα πρέπει να αποδεχτούν τη τοποθέτηση συνεργάτη- διερμηνέα δίπλα τους, ο/η οποίος/α θα προέρχεται από τη μειονότητα και θα γνωρίζει την τουρκική γλώσσα.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα χρηματοδοτείται με 400 χιλιάδες ευρώ από το ΕΣΠΑ και επιχειρεί να εισάγει αρχικά πιλοτικά την τουρκική «μητρική» γλώσσα -όπως τη χαρακτηρίζει- σε τρία νηπιαγωγεία στη Ροδόπη και τρία στην Ξάνθη, αριθμός που θα διπλασιάζεται την επόμενη σχολική περίοδο με στόχο να εφαρμοστεί στη συνέχεια σε όλα τα νηπιαγωγεία μειονοτικών περιοχών.

«Έχει γίνει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει πως οι νηπιαγωγοί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και τα νήπια δεν μαθαίνουν καλά την ελληνική γλώσσα. Θα πρέπει να έχουμε κάποιο συνεργάτη για να μας κάνει το διερμηνέα μεταξύ νηπίου και νηπιαγωγού και μήπως υποβαθμίζεται ο ρόλος της νηπιαγωγού.
Πουθενά δεν διευκρινίζεται από πού απορρέει επιστημονικά η ανάγκη ειδικά για έναν τέτοιο συνεργάτη – διερμηνέα και ποιος ακριβώς θα είναι ο ρόλος του. Θεωρούμε ως αντιπαιδαγωγική την οποιαδήποτε παρέμβαση και παρουσία μέσα στις αίθουσες των νηπιαγωγείων, προσωπικού που απλά θα κληθεί να παίξει το ρόλο του ενδιάμεσου – διερμηνέα μεταξύ νηπίων και νηπιαγωγού. Τέτοια περίπτωση θα αποτελεί εμπόδιο στη άμεση επαφή και παιδαγωγική αλληλεπίδραση του νηπίου με τον/την νηπιαγωγό και στην ανάπτυξη του» λέει η Γιώτα Βενετοπούλου, μέλος του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, που προχώρησε μάλιστα και σε σχετικό ψήφισμα εναντίον της σχετικής απόφασης.

Σε πρόσφατη συνάντηση που είχαν σε Ξάνθη και Κομοτηνή τα μέλη των εκεί Διδασκαλικών Συλλόγων και νηπιαγωγούς των δύο νομών, με εκπροσώπους του Υπουργείου Παιδείας και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής έγινε ξεκάθαρο πως το «πιλοτικό πρόγραμμα» θα εφαρμοστεί όπως ακριβώς είναι, αγνοώντας τις ανησυχίες των εκπαιδευτικών.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Τι αλλάζει στην εστίαση με την άρση του lockdown – Τι ισχύει για πελάτες και προσωπικό

Με ωράριο λειτουργίας από τις 5 το πρωί έως και ένα τέταρτο μετά τα μεσάνυχτα, χωρίς μουσική και με τις απαραίτητες αποστάσεις θα λειτουργούν...

Σκυλακάκης: Στόχος η απορρόφηση 7,9 δισ. ευρώ φέτος από το Ταμείο Ανάκαμψης

Κονδύλια ύψους έως 7,9 δισ ευρώ αναμένεται να εκταμιευτούν φέτος για την Ελλάδα από το Σχέδιο Ανάκαμψης προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης...

Delphi Forum – Γιώργος Τερζής: «Διαχρονική αξία για τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της Alpha Bank το “τιμίως επιχειρείν”»

Τον τρόπο με τον οποίο η Alpha Bank ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της κοινωνίας και κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μέσα από πρωτοβουλίες που...

Δένδιας: Το Διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Θάλασσας ο μόνος τρόπος επίλυσης των προβλημάτων στην Αν. Μεσόγειο

Μόνο με το Διεθνές Δίκαιο, και δη το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, μπορούν να επιλυθούν τα προβλήματα στην Ανατολική Μεσόγειο, διαμήνυσε ο υπουργός Εξωτερικών...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!