Αρχική Διάφορα Πάνω από 11 έτη η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ

Πάνω από 11 έτη η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ

Οι προϋπολογισμοί των κρατών-μελών της ΕΕ λαμβάνουν 398,4 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως από την πώληση και τη χρήση επιβατικών αυτοκινήτων. Επίσης η κινητικότητα που σχετίζεται με την εργασία έχει ιδιαίτερη σημασία, με περίπου το ήμισυ όλων των χιλιομέτρων οχημάτων που διανύονται στην ΕΕ να σχετίζονται με την απασχόληση.

Αυτά είναι μερικά από τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα έρευνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA), η οποία ωστόσο περιλαμβάνει και άλλα σημαντικά στοιχεία.

Σήμερα υπάρχουν 243 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα στους δρόμους της ΕΕ.

Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια τώρα.

Το 2020, 22 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν ανά 1.000 κατοίκους στην ΕΕ.

Το 2020, 9,9 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στην ΕΕ, μείωση 23,7% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Υπάρχουν 142 μονάδες συναρμολόγησης αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Το 2020, 10,8 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το 2019, 5.000.566 ευρωπαϊκά αυτοκίνητα εξήχθησαν παγκοσμίως, αξίας άνω των 124 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Το 25% όλων των αυτοκινήτων που παράγονται σε όλον τον κόσμο είναι κατασκευασμένα στην Ευρώπη.

Σχεδόν τα μισά (47,5%) από τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται τροφοδοτούνται με βενζίνη.

Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος (ηλεκτρικά μπαταρίας, υβριδικά πρόσθετα, υβριδικά και εναλλακτικά καύσιμα) αντιπροσωπεύουν μαζί το 24,5% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ, αλλά μόνο το 4,6% όλων των επιβατικών αυτοκινήτων στον δρόμο σήμερα.

Το 2019, οι μέσες εκπομπές νέων αυτοκινήτων ήταν 123 γραμ./χλμ. CO2/χλμ., μείωση κατά 28% σε μόλις δύο δεκαετίες.

Επίσης:

  • Πάνω από το 70% των ταξιδιών πραγματοποιούνται με αυτοκίνητο, είτε πρόκειται για ιδιωτικό αυτοκίνητο, ταξί ή για κοινή χρήση αυτοκινήτων.
  • Χωρίς ατομική κινητικότητα, η επαρκής συμμετοχή στην κοινωνική και οικονομική ζωή δεν θα ήταν δυνατή σε πολλές περιπτώσεις, ιδίως για άτομα που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, τους ηλικιωμένους και τα άτομα με αναπηρία.
  • Οι άνθρωποι που ζουν σε αστικές περιοχές μπορεί να βασίζονται σε ταξί και υπηρεσίες κοινής χρήσης αυτοκινήτων αντί ή ως συμπλήρωμα του δικού τους ιδιωτικού αυτοκινήτου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Ερντογάν σε Μπάιντεν: Πρέπει να αφήσουμε πίσω τα προβλήματα

Ο Τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε πως ο ίδιος και ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν πρέπει να επωφεληθούν της συνάντησης που θα έχουν...

Κορωνοϊος: 297 νέα κρούσματα και 17 θάνατοι – Στους 358 οι διασωληνωμένοι

Σε 297 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ. Κατά το ίδιο διάστημα, κατεγράφησαν 17 θάνατοι, με τον αριθμό των νεκρών από την εμφάνιση της...

Υποχρεωτικός εμβολιασμός: Τουλάχιστον 7 στους 10 Έλληνες τάσσονται υπέρ

Το 74% των Ελλήνων τάσσεται υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού, ενώ ένα 62% δηλώνει την πρόθεσή του να εμβολιαστεί έναντι της Covid-19, σύμφωνα με μελέτη...

ΥΠΑ: Παρατείνονται έως 21 Ιουνίου οι αεροπορικές οδηγίες για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού

Παρατείνονται έως τη Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2021 και ώρα 6:00 το πρωί, οι αεροπορικές οδηγίες προς επιβάτες πτήσεων εξωτερικού και προς επιβάτες πτήσεων εσωτερικού,...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!