Αρχική Διάφορα ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΙΑ «ΚΑΤΑΣΚΟΠΟI» ΜΕ… ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΣ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΙΑ «ΚΑΤΑΣΚΟΠΟI» ΜΕ… ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΣ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Κυριολεκτικό σοκ έπαθαν οι Τούρκοι όταν διαπίστωσαν ότι ένα από τα «περίεργα» πουλιά που επί μέρες έκανε πτήσεις πάνω από τις θέσεις τους και κατέπεσε, έχει επάνω του μια ειδική κάμερα και ένα εδικό τσιπ που κατέγραφε όλες τις κινήσεις τους και τις μετέδιδε σε ένα άγνωστο κέντρο, που το κατεύθυνε στις πτήσεις τους.

Όπως αναφέρεται, στην περιοχή του Hatay και στα σύνορα με την Συρία όπου βρίσκονται δυνάμεις του λεγόμενου Συριακού Απελευθερωτικού Στρατού, της συριακής αντιπολίτευσης που στηρίζεται από τους Τούρκους, πετούσαν καθημερινά κάποια πουλιά που έκαναν γύρω από τις θέσεις περίεργες πτήσεις.

Ένα από τα πουλιά αυτά που κίνησε το ενδιαφέρον τελικά κατέπεσε και τότε έκπληκτοι οι Τούρκοι και οι σύμμαχοι τους, είδαν ότι είχε επάνω μια κάμερα και ένα ειδικό τσιπ.

Το γεγονός αυτό προκάλεσε αναταραχή στο στρατόπεδο του τουρκόφωνων, γιατί δεν επρόκειτο για ένα μη επανδρωμένο ιπτάμενο που μπορούσαν να το εντοπίσουν και να το καταρρίψουν με βολές, αλλά για ένα φυσικό πουλί. Όπως αναφέρεται, τώρα ερευνάται χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα να εντοπίσουν ποιος το έστειλε να κάνει ουσιαστικά κατασκοπεία πάνω από το στρατόπεδο τους.

Άραγε… ποιοι να ήταν ;;;

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!