Αρχική Κοινωνία Οσα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές την περίοδο των εκπτώσεων

Οσα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές την περίοδο των εκπτώσεων

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

H Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τους εμπόρους σχετικά με τη διενέργεια των θερινών εκπτώσεων, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 4177/2013, οι οποίες άρχισαν σήμερα και θα λήξουν Παρασκευή 31 Αυγούστου.

Η Γενική Γραμματεία υπογραμμίζει τη σημασία της διενέργειας έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές πριν τις αγορές τους, ενώ υπενθυμίζει ότι μπορούν να καταγγέλλουν παραβάσεις της νομοθεσίας στην ιστοσελίδα της ΓΓ: www.1520.gov.gr/ypovoli-kataggelias.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας για την Προστασία του Καταναλωτή, στις προσφορές, τις εκπτώσεις και τις προωθητικές ενέργειες κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή των αγαθών και υπηρεσιών.
Στόχος αυτής της ρύθμισης είναι να καθίσταται εμφανές στον καταναλωτή το οικονομικό όφελος από την έκπτωση.

Η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης είναι προαιρετική, εκτός εάν παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών.
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης. Εάν εφαρμόζονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Εάν οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, πρέπει να γίνεται αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
Συνίσταται, επίσης, η διενέργεια έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές.
Για τον έλεγχο τυχόν παραβάσεων ή την υποβολή καταγγελίας, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Eurobank: Αύξηση των δεικτών εμπορίου και μεταποίησης το 3ο τρίμηνο 2020

Στις 4 Δεκεμβρίου 2020, η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) αναμένεται να δημοσιεύσει τους εθνικούς λογαριασμούς του 3ου τριμήνου 2020. Τα εν λόγω στοιχεία θα αποτυπώσουν...

2nd Annual Capital Link Hong Kong Maritime Forum – Χονγκ Κονγκ, Διεθνής παραγωγή και πρωτοβουλία σκέψης στο χτ’ισιμο εθίμων και καινοτομιών

Σε συνεργασία με την Κυβέρνηση του Χόνγκ Κόνγκ, η Capital Link είχε την τιμή να διοργανώσει το 2nd Annual Hong Kong Maritime Forum που...

EBEA: Επιχειρηματικές και επενδυτικές ευκαιρίες σε Ελλάδα και Ουκρανία

Διαδικτυακό συνέδριο  με θέμα “Ukraine and Greece: Discover new opportunities”  πραγματοποίησαν το  Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, η Πρεσβεία της Ουκρανίας στην Αθήνα και...

Ας εξοικειωθούμε λίγο με τα mRNA εμβόλια και ας έχουμε εμπιστοσύνη

Γράφει η Δρ. Τζούλια Μισιτζή Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται mRNA εμβόλιο; Στην πραγματικότητα δεν είναι κάτι νέο. Είναι μια μακρά ερευνητική προσπάθεια που ξεκίνησε...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!