Αρχική Κοινωνία Οι μισοί θα χάσουν την δουλειά τους στα διόδια, αλλά όλοι θα...

Οι μισοί θα χάσουν την δουλειά τους στα διόδια, αλλά όλοι θα παρακολουθούνται (ΒΙΝΤΕΟ)

Του Κίμωνα Χαραλάμπους

Με ταχείς ρυθμούς συμβαίνουν πράγματα στην Ελλάδα!

Μέχρι το τέλος του 2019 προβλέπεται να ξηλωθεί η πλειοψηφία των σταθμών διοδίων, προκειμένου να μπει στις ζωές μας η δορυφορική τεχνολογία παρακολούθησης και οπτικής αναγνώρισης πινακίδων, σε ολόκληρο το εθνικό δίκτυο.

Το περίφημο σχέδιο πήρε το όνομα του υπουργού, Χρήστου Σπίρτζη.

Φυσικά θα το πληρώσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι μέσω του ταμείου δημόσιων επενδύσεων.

Η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, που προκηρύσσει το υπουργείο Υποδομών τον επόμενο μήνα είναι συνολικού ύψους 400,5 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο του «όλα στο Κράτος» κινείται στην λογική της κρατικοποίησης του ταμείου των διοδίων που σήμερα ανήκει στην δικαιοδοσία του κάθε παραχωρησιούχου ξεχωριστά.

Διαχειριστής του ταμείου θα είναι η νέα Υπηρεσία Οδικών Τελών, στην οποία ο υπουργός έχει μελετήσει να εκχωρήσει πλήθος εξουσιών και αρμοδιοτήτων.

Στην πραγματικότητα, όλα θα ελέγχονται από τους δανειστές, στο Υπερταμείο των οποίων έχει παραχωρήσει η κυβέρνηση σχεδόν τα πάντα για 99 χρόνια.

Σήμερα, οι σταθμοί διοδίων απασχολούν πάνω από το 50% του εργαζομένων των εταιρειών παραχώρησης που σύμφωνα με στοιχεία της Hellastron (εταιρεία που εκπροσωπεί το σύνολο των αυτοκινητοδρόμων με διόδια) ξεπερνούν τα 3.360 άτομα προσωπικό. Εξ αυτών 469 άτομα η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός-Κλειδί), 455 η Ολυμπία Οδός (Κορίνθου-Πατρών), 321 η Νέα Οδός (Αντίρριο- Γιάννενα και Μεταμόρφωση-Σκάρφεια), 311 ο Μορέας (Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα) και 119 άτομα η Κεντρική Οδός (Ξυνιάδα-Τρίκαλα).

Εφόσον υλοποιηθεί ο σχεδιασμός, πάνω από το 50% θα χρειαστεί να εγκαταλείψουν τις θέσεις εργασίας τους, αφού το δορυφορικό σύστημα δεν επιτρέπει την λειτουργία σταθμών διοδίων.

Τα επιχειρήματα του υπουργείου είναι ότι οι χρήστες δεν θα σταματούν συχνά για να πληρώσουν διόδια αλλά και ότι στους αυτοκινητοδρόμους θα μπουν αυτοκίνητα που σήμερα επιλέγουν τους παράδρομους ή άλλες διαδρομές για να μην πληρώνουν.

Συνοπτικά λοιπόν, εφόσον τελικά υλοποιηθεί το σχέδιο της κυβέρνησης:

  • Όλοι θα πληρώνουν ηλεκτρονικά διόδια
  • Μέσω δορυφόρων η όποια εξουσία θα γνωρίζει ποια αμάξια κινούνται και προς τα πού πάνε
  • Οι μισοί υπάλληλοι θα χάσουν την δουλειά τους από τα… «ρομποτικά» διόδια.

Του Κίμωνα Χαραλάμπους

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Τα στοιχεία για το ΑΕΠ στήριξαν σήμερα τα ομόλογα

Σταθεροποιητικές τάσεις καταγράφουν σήμερα οι αποδόσεις των ομολόγων. Η μικρότερη του αναμενομένου ύφεση της ελληνικής οικονομίας (-8,2%) αποσόβησε τις πιέσεις που εμφανίστηκαν σε άλλες...

Σταϊκούρας: Να δοθούν περισσότερα δάνεια από τις τράπεζες στις ΜμΕ – Σοβαρό πρόβλημα το ιδιωτικό χρέος

Οι τράπεζες πρέπει να διοχετεύσουν -με προσοχή, και εκτός των χρηματοδοτικών εργαλείων που συμμετέχει το Δημόσιο- μεγαλύτερο μέρος των συνολικών πιστώσεων προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις απ’ό,τι...

ΣΥΡΙΖΑ: Οι πανηγυρισμοί Μητσοτάκη – Σταϊκούρα για την ύφεση προσβάλλουν την κοινωνία

Οι πανηγυρισμοί Μητσοτάκη - Σταϊκούρα για την ύφεση προσβάλλουν την κοινωνία που αγωνιά, αναφέρουν σε κοινή του δήλωση η Έφη Αχτσιόγλου, τομεάρχης Οικονομικών και του Αλέξη Χαρίτση, τομεάρχη Ανάπτυξης και...

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ KLEEMAN, ΕΚΕΤΑ και ThessINTEC

Η εταιρεία KLEEMANN HELLAS ABEE, το  Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) και το Κέντρο Καινοτομίας & Τεχνολογίας Θεσσαλονίκης - Thess INTEC, υπέγραψαν...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!