Αρχική Πολιτική ΝΔ: 4 αλήθειες για το ΕΣΥ που παραποιεί ο ΣΥΡΙΖΑ

ΝΔ: 4 αλήθειες για το ΕΣΥ που παραποιεί ο ΣΥΡΙΖΑ

Στις 4 αλήθειες για το ΕΣΥ που όπως σημειώνει παραποιεί ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρεται η ΝΔ.

Συγκεκριμένα, τονίζει ότι «όσο ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει, στην κορύφωση της υγειονομικής μάχης, να πολεμάει την αλήθεια αντί για την πανδημία, τόσο θα υπενθυμίζουμε τα πραγματικά στοιχεία: Aυξήθηκαν οι ΜΕΘ κατά 123% (από 557 σε 1242).

Aυξήθηκε ο προϋπολογισμός για το Εθνικό Σύστημα Υγείας κατά 25% (από τα 3,8 δισ. πριν την πανδημία στα 4,8 δισ. σήμερα). Αυξήθηκε το προσωπικό που υπηρετεί στο ΕΣΥ κατά 14%, μέσα με μερικούς μήνες (από 88.690 σε 100.984). Θα μονιμοποιηθούν, ύστερα από κρίση, περισσότεροι από 4.000 γιατροί και νοσηλευτές».

Επίσης σημειώνει ότι ενώ κάθε χρόνο τέτοια εποχή είχαμε 30-35 αναμονές για κλίνες ΜΕΘ, σήμερα, εν μέσω πανδημίας δεν υπάρχει καμία αναμονή.

«Οι πολίτες γνωρίζουν ότι η κυβέρνηση της ΝΔ με υπευθυνότητα και παρά τις αντιξοότητες αντιμετωπίζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μια παγκόσμια υγειονομική κρίση, ενδυναμώνοντας το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Την ίδια στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ διαστρεβλώνει τα πραγματικά δεδομένα και αδυνατεί να διατυπώσει εναλλακτική πρόταση διαχείρισης της πανδημίας. Για άλλη μια φορά δεν μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων» προσθέτει η ΝΔ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!