Αρχική Πολιτική Ναι στη βύθιση «µε λεφτά ΕΣΠΑ»

Ναι στη βύθιση «µε λεφτά ΕΣΠΑ»

Μπαράζ διαβουλεύσεων είχε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδοµών µε φορείς και κατοίκους για τον τρόπο δι- έλευσης του σύγχρονου τρένου. Το Υπουργείο συζητάει τώρα για βύθιση της γραµµής από το ύψος του Χαράδρου και υπογειοποίηση από το ύψος της Κανελλοπούλου. Ένα ζήτηµα είναι η χρηµατο- δότηση του έργου, για την οποία στο Υποδοµών περιµ νουν την εξοικονόµηση χρηµάτων από τα υπολειπόµενα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Ο υπουργός Χρήστος Σπί τζης συναντήθηκε χθες το απόγευµα µε την συντονιστική επιτροπή των συλλόγων της αρκτικής πλευράς της Πάτρας. Τους ανακοίνωσε την πρόθεση να σταµατήσουν στο Ρίο οι εργασίες που εκτελούνται για το σύγχρονο τρένο, προκειµένου να δοθεί χρόνος για την εκπόνηση της µελέτης που ανέθεσε προ δεκαηµέρου και θα εξετάζει βελτιωµένη πρόταση διέλευσης της σιδηροδροµικής γραµµής µέχρι και την οδό Κανελλοπούλου. Σύµφωνα µε τον Χρ. Σπίρτζη για τη νέα µελέτη θα απαιτηθεί χρονικό διάστηµα περίπου έξι µηνών. Η λύση που εξετάζεται στο επίµαχο τµήµα ΡίοΚανελλοπούλου είναι αυτή του ανοικτού ορύγµατος (Cut and Cover). Για την Κανελλοπούλου προωθείται η λύση της υπογειοποίησης µέχρι και την Πάτρα. Οι εκπρόσωποι των κατοίκων ζήτησαν να τους δοθεί γραπτώς η βελτιωµένη πρόταση, αλλά ο Χρ. Σπίρτζης τούς παρέπεµψε στη σηµερινή οµιλία του πρωθυπουργού Αλέ- ξη Τσίπρα. Ως προς το τα χρονοδιαγράµµατα και το ζήτηµα της χρηµατοδότησης αναφέρθηκε στη συνάντηση µε την επιτροπή ότι µέχρι το 2023 το τρένο θα πρέπει να έχει φτάσει στο λιµάνι, και ότι το υπουργείο βρίσκεται προς αναζήτηση από τα χρήµατα του ΕΣΠΑ που θα περισσέψουν, ώστε να καλύψει τα πρόσθετα κόστη της υπογειοποίησης. Με συγκρατηµένη αισιοδοξία υποδέχθηκαν την πρόταση του υπουργού οι εκπρόσωποι των κατοίκων, όπως ανέφερε στην «Π» ο πρόεδρος του συλλόγου Καστελλοκάµπου, Γιάννης Κανελλόπουλος. Ο ίδιος, πρόσθεσε ότι οι κάτοικοι θα είναι παρόντες στο σηµερινό συλλαλητήριο που διοργανώνει ο ∆ήµος Πατρέων. Πάντως, η δηµοτική αρχή θεωρεί ότι έχει εξαντλήσει την συζήτηση µε την κυβέρνηση στο θέµα του τρένου και περιµένει πλέον την συγκεκριµένη πρότασή της για να την συζητήσει µε την πόλη και τους φορείς της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

income money is really because they have got really top rates often between and , also the loan

income money is really because they have got really top rates often between and , also the loan Buying Intensive Dollars Residential...

Gladly, there are always incredibly number of ways to receive emergency financial loans

Gladly, there are always incredibly number of ways to receive emergency financial loans Good financial institutions are the just who lend the resources immediately...

No-Hassle Systems For Jdate Reviews – A Closer Look

The truth is , Affected person on OkCupid, on and off, for roughly the past eleven years. We spent greater than per week testing...

the alpha blueprint: Το πρόγραμμα μετασχηματισμού της Alpha Bank – Η φιλοσοφία, οι πυλώνες και τα πρώτα επιτεύγματα

«Αλλάζουμε την Alpha Bank και, μαζί, διαμορφώνουμε το μέλλον της τραπεζικής στην Ελλάδα» ήταν το κεντρικό μήνυμα της μεγάλης διαδικτυακής εκδήλωσης για την πρόοδο...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!