Αρχική Πολιτική Ναι στη βύθιση «µε λεφτά ΕΣΠΑ»

Ναι στη βύθιση «µε λεφτά ΕΣΠΑ»

Μπαράζ διαβουλεύσεων είχε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδοµών µε φορείς και κατοίκους για τον τρόπο δι- έλευσης του σύγχρονου τρένου. Το Υπουργείο συζητάει τώρα για βύθιση της γραµµής από το ύψος του Χαράδρου και υπογειοποίηση από το ύψος της Κανελλοπούλου. Ένα ζήτηµα είναι η χρηµατο- δότηση του έργου, για την οποία στο Υποδοµών περιµ νουν την εξοικονόµηση χρηµάτων από τα υπολειπόµενα κονδύλια του ΕΣΠΑ. Ο υπουργός Χρήστος Σπί τζης συναντήθηκε χθες το απόγευµα µε την συντονιστική επιτροπή των συλλόγων της αρκτικής πλευράς της Πάτρας. Τους ανακοίνωσε την πρόθεση να σταµατήσουν στο Ρίο οι εργασίες που εκτελούνται για το σύγχρονο τρένο, προκειµένου να δοθεί χρόνος για την εκπόνηση της µελέτης που ανέθεσε προ δεκαηµέρου και θα εξετάζει βελτιωµένη πρόταση διέλευσης της σιδηροδροµικής γραµµής µέχρι και την οδό Κανελλοπούλου. Σύµφωνα µε τον Χρ. Σπίρτζη για τη νέα µελέτη θα απαιτηθεί χρονικό διάστηµα περίπου έξι µηνών. Η λύση που εξετάζεται στο επίµαχο τµήµα ΡίοΚανελλοπούλου είναι αυτή του ανοικτού ορύγµατος (Cut and Cover). Για την Κανελλοπούλου προωθείται η λύση της υπογειοποίησης µέχρι και την Πάτρα. Οι εκπρόσωποι των κατοίκων ζήτησαν να τους δοθεί γραπτώς η βελτιωµένη πρόταση, αλλά ο Χρ. Σπίρτζης τούς παρέπεµψε στη σηµερινή οµιλία του πρωθυπουργού Αλέ- ξη Τσίπρα. Ως προς το τα χρονοδιαγράµµατα και το ζήτηµα της χρηµατοδότησης αναφέρθηκε στη συνάντηση µε την επιτροπή ότι µέχρι το 2023 το τρένο θα πρέπει να έχει φτάσει στο λιµάνι, και ότι το υπουργείο βρίσκεται προς αναζήτηση από τα χρήµατα του ΕΣΠΑ που θα περισσέψουν, ώστε να καλύψει τα πρόσθετα κόστη της υπογειοποίησης. Με συγκρατηµένη αισιοδοξία υποδέχθηκαν την πρόταση του υπουργού οι εκπρόσωποι των κατοίκων, όπως ανέφερε στην «Π» ο πρόεδρος του συλλόγου Καστελλοκάµπου, Γιάννης Κανελλόπουλος. Ο ίδιος, πρόσθεσε ότι οι κάτοικοι θα είναι παρόντες στο σηµερινό συλλαλητήριο που διοργανώνει ο ∆ήµος Πατρέων. Πάντως, η δηµοτική αρχή θεωρεί ότι έχει εξαντλήσει την συζήτηση µε την κυβέρνηση στο θέµα του τρένου και περιµένει πλέον την συγκεκριµένη πρότασή της για να την συζητήσει µε την πόλη και τους φορείς της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Χρ. Ταραντίλης: Η παραίτησή μου δεν οφείλεται σε πολιτικούς λόγους

Ο Χρήστος Ταραντίλης με ανάρτησή του στο λογαριασμό του στο facebook, ξεκαθαρίζει για δεύτερη φορά ότι η παραίτησή του δεν οφείλεται σε πολιτικούς λόγους. «Μένω πιστός στις...

ΣΥΡΙΖΑ : Ο Ταραντίλης έκανε την αρχή, καιρός να παραιτηθεί και η Μενδώνη

Το αίτημα για παραίτηση της Λίνας Μενδώνη επαναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή την παραίτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου Χρήστου Ταραντίλη. «Μιας και ο Ταραντίλης έκανε την αρχή,...

Παραιτήθηκε από κυβερνητικός εκπρόσωπος ο Χρ. Ταραντίλης

Την παραίτησή του από τη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου γνωστοποίησε με επιστολή του στον Κυριάκο Μητσοτάκη ο Χρήστος Ταραντίλης, επικαλούμενος οικογενειακούς λόγους. Χρέη Κυβερνητικού Εκπροσώπου...

Δένδιας : Η Τουρκία κάνει «επίδειξη δύναμης» και τορπιλίζει το διάλογο

Το μήνυμα ότι η χώρα δεν θα πέσει στην παγίδα της υπονόμευσης των συνομιλιών και πως απομένει, πλέον, να αποδείξει εμπράκτως η Τουρκία ότι...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!