Αρχική Κοινωνία Μύκονος: «Επαναστάτησαν» και οι κροίσοι με την ακρίβεια!

Μύκονος: «Επαναστάτησαν» και οι κροίσοι με την ακρίβεια!

Η οργή της Ελληνίδας billionaire για τα φιλέτα των 10.000 ευρώ, τα γαλλικά της Ρωσίδας καλλονής για το καπέλο των 9.800 ευρώ στο πάρτυ των γενεθλίων της, οι Ρώσοι με τους bodyguard που κουβαλούσαν στις παραλίες τσάντες γεμάτες λεφτά, το δαχτυλίδι των 50.000 ευρώ που χάθηκε στον βυθό της Ψαρούς
Απίστευτα περιστατικά, που αποδεικνύουν ότι φέτος η Μύκονος είναι αδικαιολόγητα ακριβή όχι μόνο για τον μέσο τουρίστα αλλά ακόμη και για τους μεγιστάνες του χρήματος, περιγράφονται γλαφυρά στις σελίδες του «ΘΕΜΑτος»: Η ζάπλουτη Ελληνίδα που διαμαρτυρήθηκε έντονα σε ιδιοκτήτη εστιατορίου όταν της ζήτησαν να πληρώσει 10.000 ευρώ για φαγητό, η Ρωσίδα πρέσβειρα του Μουντιάλ που τρελάθηκε όταν της είπαν να πληρώσει επιπλέον 10.000 ευρώ για το πάρτυ των γενεθλίων της, ενώ είχε ήδη πληρώσει 125.000 ευρώ για 9 διανυκτερεύσεις σε βίλα, το ζευγάρι των εύπορων Βέλγων που έδωσε 28.000 ευρώ για μία εβδομάδα διαμονή σε δωμάτιο 60 τ.μ.!

Οι μοναδικοί που δεν εξέφρασαν παράπονα για τις τιμές ήταν μια παρέα Ρώσων και Αζέρων που πλήρωναν με μετρητά, χρήματα που έβγαιναν μέσα από δερμάτινες τσάντες Louis Vuitton, τις οποίες κράταγαν σφιχτά οι θηριώδεις σωματοφύλακές τους. Τέσσερις ιστορίες μυκονιάτικης τρέλας παρουσιάζονται σήμερα μέσα από τις σελίδες του της εφημερίδας “Πρωτο Θέμα”

Πρόκειται για ιστορίες ντυμένες με φωτογραφικά ντοκουμέντα, στοιχεία και πληροφορίες που δίνουν το στίγμα για το τι συμβαίνει φέτος στο νησί των Κυκλάδων, το οποίο, όπως διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι, έχει ξεφύγει από κάθε λογική όσον αφορά τις τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα, αναγκάζοντας μέχρι και τους πλούσιους πελάτες να επαναστατήσουν, απειλώντας με εμπάργκο εάν δεν διορθωθεί η κατάσταση.

Οι τέσσερις αυτές ιστορίες κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτελέσουν κεφάλαια ενός βιβλίου με θέμα τη Μύκονο και τίτλο «Από την ακμή στον δρόμο προς την παρακμή».

Σε μια αλλοπρόσαλλη σεζόν με πολλά ανεβοκατεβάσματα και τους επιχειρηματίες να γκρινιάζουν για τους χαμηλούς τζίρους, την ίδια στιγμή που το νησί έσφυζε μεν από κόσμο αλλά οι τουρίστες πάθαιναν απανωτά εγκεφαλικά μέσα στο μεθύσι τους όταν έφτανε η στιγμή του λογαριασμού, με αποτέλεσμα να σταματήσουν να ξοδεύουν, όλοι τους αναρωτήθηκαν: «Μήπως τελικά η Μύκονος έφτασε στο σημείο κορεσμού;».

Οι εύποροι Αραβες εξαφανίστηκαν, εκατοντάδες κιλά αρωματικού φρέσκου καπνού για ναργιλέδες έμειναν στις αποθήκες, ενώ όσοι φραγκάτοι πάτησαν το πόδι τους στο νησί προέβησαν σε διαμαρτυρίες, κάνοντας λόγο για εξωπραγματικές χρεώσεις σε υπηρεσίες και προϊόντα.

Ενδεικτικά, στα beach bar το κόστος του φαγητού με ένα μπουκάλι κρασί για δύο άτομα ξεκινούσε από 250-300 ευρώ.

Ενα ζευγάρι ευκατάστατων Βέλγων που έκλεισε για τις διακοπές του δωμάτιο 60 τ.μ. σε πολυτελές ξενοδοχείο στην περιοχή του Ορνού πλήρωνε για καθεμία ημέρα από τις συνολικά επτά της διαμονής του 4.000 ευρώ, ήτοι 28.000 ευρώ την εβδομάδα, ενώ μια ζάπλουτη Ελληνίδα βγήκε από τα ρούχα της όταν της ζήτησαν να πληρώσει 10.000 ευρώ για φαγητό σε νεότευκτο εστιατόριο, χωρίς να έχει καταναλώσει ακριβές σαμπάνιες, ώστε να δικαιολογείται το ύψος του λογαριασμού.

«Η διαμονή στη Μύκονο είναι πιο ακριβή και από εκείνη στο Σεν Τροπέ και το Μονακό», ανέφερε το ζευγάρι των Βέλγων που θα το σκεφτεί αν θα επιστρέψει και του χρόνου το καλοκαίρι στο νησί, παρά το γεγονός ότι δεν φείδεται χρημάτων. «Μπορεί να έχουν αρκετά λεφτά για ξόδεμα, δεν είναι όμως κορόιδα», συμπλήρωσε Ελληνας φίλος τους που διατηρεί σπίτι στο νησί.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!