Αρχική Κοινωνία Μόνο στην Ελλάδα: Έκοψαν την σύνταξη 90χρονης επειδή κρίθηκε…κατάλληλη για εργασία (Βίντεο)

Μόνο στην Ελλάδα: Έκοψαν την σύνταξη 90χρονης επειδή κρίθηκε…κατάλληλη για εργασία (Βίντεο)

Η κυρία Δέσποινα, είναι 90 ετών και το Κράτος της έκοψε την σύνταξη για τον πλέον απίστευτο λόγο.

Ο πρώην ΤΕΒΕ και νυν ΕΦΚΑ, της είπε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα και ότι…μπορεί να εργαστεί κανονικά. Το ταμείο την θεωρεί ικανή για εργασία παρά τα 90 της χρόνια.

Η κυρία Δέσποινα λοιπόν, βγήκε στον αέρα του ΑΝΤ1 και δήλωσε ότι καλά-καλά δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της και το ταμείο της, την θεωρεί ικανή για εργασία.

Σύμφωνα με τα όσα είπε η ίδια, η σύνταξη του πατέρα της που έπαιρνε ήταν το μοναδικό της έσοδο (μετά είπε ότι έπαιρνε σύνταξη από το κέντρο πιστοποίησης αναπήρων). Η κυρία έπαιρνε σύνταξη αναπηρίας. Η κυρία Δέσποινα επίσης δήλωσε ότι έχει σπάσει το χέρι της αλλά και το ότι έχει πρόβλημα λόγω χτυπήματος στο κεφάλι.

Οι δημοσιογράφοι στο πάνελ δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτά που άκουγαν.

Η 90χρονη περιμένει να περάσει από επιτροπή, ώστε να κριθεί ότι έχει ποσοστό αναπηρίας 67% ώστε να…ξαναρχίσει να παίρνει σύνταξη.

Η συγκεκριμένη κυρία δεν έχει κανένα άλλο εισόδημα όπως διαβάσατε παραπάνω. Η 90χρονη έχει πολλά προβλήματα υγείας αλλά το Κράτος θεωρεί ότι μπορεί να εργαστεί κανονικά.

Μάλιστα, ανέφερε ότι έχει πάθει εγκεφαλικό αλλά και ότι έχει καταρράκτη.

Πως λοιπόν αυτή η γυναίκα είναι ικανή για εργασία;

Ακόμα και αν δεν είχε προβλήματα υγείας, πως είναι δυνατόν να κόβει το Κράτος την σύνταξη της;

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!