Αρχική Τεχνολογία Μετά το λεωφορείο «χωρίς οδηγό», τα Τρίκαλα υποδέχονται ηλεκτρικά τρίκυκλα και τετράκυκλα

Μετά το λεωφορείο «χωρίς οδηγό», τα Τρίκαλα υποδέχονται ηλεκτρικά τρίκυκλα και τετράκυκλα

Μετά το λεωφορείο χωρίς οδηγό, που αποτέλεσε παγκόσμια πρωτοτυπία, ο δήμος Τρικκαίων και η e-trikala ΑΕ, ακολουθώντας τα ίδια γνωστά και πετυχημένα βήματα θα φιλοξενήσει στις 18 του μηνός, επιδείξεις ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων στο πλαίσιο του έργου ELVITEN αλλά και ως δράση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2018.

Πρόκειται για ένα έργο το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του προγράμματος «HORIZON 2020», και στοχεύει στην προώθηση της χρήσης των ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων (EL-Vs), όπως ποδήλατα, σκούτερ, τρίκυκλα και τετράκυκλα, ως άνετου μέσου μεταφοράς στις πόλεις.

Το πρόγραμμα ELVITEN – Ευέλικτη Ηλεκτροκίνηση για Βιώσιμες Πόλεις υλοποιείται σε 6 Ευρωπαϊκές πόλεις: Τρίκαλα, Βερολίνο, Ρώμη, Μπάρι, Γένοβα, Ρώμη, Μάλαγα. Στην Ελλάδα, η συνεργασία της e-trikala γίνεται με το ΕΠΙΣΕΥ (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ).

Στο πλαίσιο αυτό, δέκα ελαφρά οχήματα (5 τρίκυκλα και τα 5 τετράκυκλα) θα κυκλοφορούν στα Τρίκαλα, είτε για όσους εργάζονται στον χώρο των διανομών, είτε για πολίτες.

Ειδικά οι πολίτες, θα μπορούν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για να μετακινούνται με ασφάλεια και χωρίς κανένα έξοδο, μέσα από μια ειδική πλατφόρμα. Σε αυτή θα καταγράφονται οι σχετικές διαδρομές και το ωράριο, ώστε να επιλέγεται κάθε φορά η διαθεσιμότητα του οχήματος και του δρομολογίου.

Μάλιστα, τον περασμένο Απρίλιο πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα, το πρώτο Workshop για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μουσείου Τσιτσάνη. Εκεί παρουσιάστηκε το έργο από στελέχη της e-trikala AE καθώς και από τους εταίρους του προγράμματος, ενώ παράλληλα έγιναν και συζητήσεις για τον μέλλον της αστικής κινητικότητας στις πόλεις και τον ρόλο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε αυτές. Ήδη έχει διεξαχθεί έρευνα με online ερωτηματολόγια με σκοπό να συγκεντρωθούν και οι απόψεις των πολιτών.

Με την ολοκλήρωση της έρευνας του προγράμματος, ακολουθούν, επιδείξεις ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων διάρκειας ενός έτους τόσο στα Τρίκαλα όσο και στις υπόλοιπες συμμετέχουσες Ευρωπαϊκές πόλεις: το Βερολίνο, τη Γένοβα, τη Μάλαγα, τη Ρώμη και το Μπάρι. Τα ελαφρά ηλεκτρικά οχήματα θα προσφέρονται για κοινή χρήση στους πολίτες, τους επισκέπτες της πόλης και τους προμηθευτές ελαφρών αγαθών, (εταιρίες ταχυμεταφοράς, και μεταφοράς φαγητού κά). Επιπλέον, η χρήση τέτοιων οχημάτων θα υποστηρίζεται μέσω υπηρεσιών για την κράτηση οχήματος, ενός σταθμού φόρτισης/στάθμευσης καθώς και μέσω εφαρμογών για τη συλλογή πόντων και την απολαβή ανταμοιβών.

Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει ότι «κοιτάμε εκεί που κοιτάζει πλέον όλη η Ευρώπη. Πιστεύουμε στη βιώσιμη κινητικότητα, πιστεύουμε στην ηλεκτροκίνηση, δοκιμάζουμε τις δυνατότητές της».

Και συνεχίζει λέγοντας: «Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα, δηλώνουμε πρόθυμοι να βελτιώσουμε τα ηλεκτρικά οχήματα ελαφρού τύπου προκειμένου αυτά να γίνουν ασφαλέστερα και οικονομικότερα. Η αλλαγή έρχεται, είναι μπροστά μας, και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε και προσαρμοστούμε σε αυτή, τόσο περισσότερο θα πολλαπλασιάσουμε τα οφέλη για τις κοινωνίες μας».

Πηγή: ΑΠΕ = ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!