Αρχική Πολιτική Καραμανλής: Το ΚΙΝΑΛ γίνεται ουρά του ΣΥΡΙΖΑ και υιοθετεί fake news

Καραμανλής: Το ΚΙΝΑΛ γίνεται ουρά του ΣΥΡΙΖΑ και υιοθετεί fake news

“Το ότι το ΚΙΝΑΛ αποφάσισε να γίνει “ουρά” του ΣΥΡΙΖΑ είναι γνωστό και θα το κρίνουν οι πολίτες. Όμως πλέον υιοθετεί και τις πρακτικές του: αντιπολίτευση της μιζέριας και fake news”. Αυτό τονίζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε δήλωση του και προσθέτει:

“Αφού κατέρρευσε το αφήγημά τους ότι δήθεν δεν έχουν αυξηθεί τα δρομολόγια των λεωφορείων της Αθήνας, τώρα καταφεύγουν στην ανεύθυνη κινδυνολογία ότι δήθεν τα νέα λεωφορεία δεν είναι ασφαλή για τη δημόσια υγεία”.

Όπως τονίζει ο υπουργός, “η αλήθεια είναι ότι:

➢ Όσο κι αν ενοχλεί όσους βάζουν τα μικροκομματικά τους συμφέροντα πάνω από το καλό των πολιτών, τα 300 λεωφορεία που προμηθευόμαστε με leasing, μέρα με τη μέρα πυκνώνουν και περισσότερο τα δρομολόγια των πιο επιβαρυμένων γραμμών.

➢ Ασφαλώς και είναι απολύτως ασφαλή. Είναι, άλλωστε, πολύ πιο σύγχρονα και νεότερα από όλα τα υπόλοιπα οχήματα του στόλου που παραλάβαμε το 2019.

➢ Ασφαλώς και διαθέτουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα. Όπως είναι γνωστό, πολλά από αυτά τα οχήματα δεν είχαν αυτό το χαρακτηριστικό από κατασκευής τους -κάτι συνηθέστατο στα σύγχρονα λεωφορεία- αλλά παρόλα αυτά γίνεται σταδιακά η ανάλογη μετατροπή στην Ελλάδα, η οποία βέβαια απαιτεί κάποιο χρόνο.

➢ Τηρούνται όλες οι προβλέψεις των εγκρίσεων τύπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα προμηθευόμενα λεωφορεία. Η δε τήρηση των δικαστικών αποφάσεων είναι αυτονόητη.

➢ Η ουσία είναι ότι παραλάβαμε 850 λεωφορεία στο δρόμο, σήμερα έχουμε φτάσει στα 1.290 και σύντομα θα ξεπεράσουμε τα 1.500. Σε σχέση μόλις με τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχουμε αυξήσει τα καθημερινά δρομολόγια κατά 3.400 και σύντομα θα φτάσουμε περίπου στις 7.000. Κάναμε προσλήψεις μετά από πάνω από 10 χρόνια. Όλα αυτά, εν μέσω πανδημίας. Δεν έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα, αλλά έχουμε σχέδιο και προσπαθούμε κάθε μέρα με πράξεις, όχι με εύκολα λόγια.

Το τελευταίο είναι αυτό που περισσότερο από όλα ενδιαφέρει τους πολίτες. Αλλά προφανώς είναι και αυτό που περισσότερο από όλα ενοχλεί την αντιπολίτευση. Ας μας πουν λοιπόν τι θέλουν…να μην κυκλοφορούν τα νέα λεωφορεία στους δρόμους; Να ακυρώσουμε προσλήψεις, συμπράξεις με ΚΤΕΛ και leasing; Να αφήσουμε πάλι τον στόλο να ρημάζει χωρίς συντήρηση; Τότε θα είναι ευχαριστημένοι;

Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη”.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Μίχαλος: Επιτάχυνση γενναίων μεταρρυθμίσεων για να έρθουν σοβαρές επενδύσεις

«Η μεγάλη διεθνής κρίση που προκλήθηκε από την πανδημία, φαίνεται να πλησιάζει στο τέλος της. Οι δραστηριότητες αρχίζουν σταδιακά να ανοίγουν, παγκόσμια και στη χώρα...

ΑΔΜΗΕ: Νέο ρεκόρ καθαρής ενέργειας η Ελλάδα – Κάλυψη από ΑΠΕ των 2/3 της ζήτησης

Νέο ρεκόρ καθαρής ενέργειας κατέγραψε η χώρα μας την Κυριακή 9 Μαΐου με τις ΑΠΕ να καλύπτουν το 63% της συνολικής ζήτησης (65,9 GWh/104,1GWh). Από την ενέργεια...

Goldman Sachs: Στο 7% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας έως το 2026

Δυναμική αναμένεται να αποκτήσει η ελληνική οικονομία, με ώθηση από τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης εκτιμά η Goldman Sachs, μετά την κατάθεση του σχεδίου...

Aνάπτυξη 4,1% για το 2021 και 6,0% για το 2022 προβλέπει η Κομισιόν για την Ελλάδα

Η πανδημία COVID-19 και τα απαραίτητα μέτρα περιορισμού για τη διάσωση ζωών μετά την εκδήλωσή της, ώθησαν την οικονομία της Ελλάδας σε μια βαθιά...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!