Αρχική Κόσμος Και οι γερμανικές φρεγάτες γέρνουν!

Και οι γερμανικές φρεγάτες γέρνουν!

«Ναυτία» στο Βερολίνο με τις ατέλειες. Επέστρεψαν στα ναυπηγεία

Οι Γερμανοί φαίνεται ότι είναι επιρρεπείς στις… κλίσεις – δεν λένε να κατασκευάσουν ένα πολεμικό πλοίο που να πηγαίνει ευθεία και να μην έχει προβλήματα εν πλω. Μετά τα υποβρύχια που παρέλαβε η Ελλάδα, τα οποία (αφού έγερναν σε σημείο που θα μπορούσαν να χυθούν τα υγρά της μπαταρίας, να καταστραφούν τα σκάφη και μαζί να χαθούν δισεκατομμύρια ευρώ) «είδαν κι έπαθαν» στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά για να τα φέρουν στα ίσια τους, τώρα γέρνουν και οι φρεγάτες που κατασκευάζουν. Αυτή τη φορά, ωστόσο, η «βόμβα» έσκασε στα δικά τους χέρια.

Συγκεκριμένα, η γερμανική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών φέρεται ότι επέστρεψε στα ναυπηγεία της κατασκευάστριας εταιρίας την νεοαποκτηθείσα φρεγάτα «FGS», την πρώτη της κλάσης F-125, ζητώντας να επιδιορθωθούν οι τεχνικές ατέλειες που παρουσίασε το σκάφος κατά τη διάρκεια των δοκιμών ένταξής του στο ναυτικό της Γερμανίας.
Είναι η πρώτη φορά, όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα defence-point.gr, που το γερμανικό υπουργείο Αμυνας επιστρέφει ένα πλοίο στο ναυπηγείο, έστω κι αν σε κάθε νέο οπλικό σύστημα μπορεί να υπάρχουν προβλήματα. Φαίνεται, όμως, ότι αυτά επηρέαζαν σημαντικά την επιχειρησιακή λειτουργία και ικανότητα μιας καινούργιας και πανάκριβης πλατφόρμας οπλικού συστήματος.

Οι ατέλειες αφορούν διάφορα συστήματα και ήταν η αιτία να μην ενταχθεί το πλοίο στον στόλο, όπως ήταν προγραμματισμένο το περασμένο καλοκαίρι. Αναφέρθηκαν προβλήματα με τον επιχειρησιακό έλεγχο του σκάφους, που είναι απολύτως αυτοματοποιημένος στο πλοίο των 7.000 τόνων, ώστε για τη λειτουργία του να απαιτείται το ήμισυ του πληρώματος των φρεγατών κλάσης Bremen.
Ωστόσο, η νέου τύπου φρεγάτα «Baden-Württemberg» παρουσίασε προβλήματα και κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδοχής της, καθώς εμφάνισε πρόβλημα κλίσης. Το πλοίο έγερνε στο πλευρό κατά 1,3 μοίρες και είχε αυξημένο βάρος από το καθορισμένο.

Σημειώνεται ότι οι φρεγάτες κλάσης F-125 θεωρούνται το καμάρι της ναυπηγικής βιομηχανίας της Γερμανίας και σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα οκτώ εν υπηρεσία πλοία της κλάσης Bremen, με μεγαλύτερη ισχύ πυρός και αυξημένες δυνατότητες.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Τσίπρας: Όταν ένας δημοσιογράφος δολοφονείται, τότε η δημοκρατία τραυματίζεται

Την «βαθύτατη ανησυχία του για τις δολοφονικές επιθέσεις των τελευταίων μηνών», εκφράζει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, με αφορμή την δολοφονία του δημοσιογράφου...

Χρυσοχοΐδης: Ειδεχθές έγκλημα η δολοφονία Καραϊβάζ – Η ΕΛ.ΑΣ θα βρει τους ενόχους

Τη γρήγορη εξιχνίαση της υπόθεσης δολοφονίας του δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ ζήτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνάντηση που είχε νωρίτερα στο Μέγαρο Μαξίμου με...

Φ. Γεννηματά: Σκάνδαλο εις βάρος του ελληνικού λαού η υπόθεση της AMK στην Πειραιώς

Τη διαφωνία της στον τρόπο που αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Τράπεζας Πειραιώς εξέφρασε με δήλωσή της η Φώφη Γεννηματά, κάνοντας λόγο...

Χρ. Σταϊκούρας: Η μετά-κορονοϊό εποχή θα φέρει στο προσκήνιο νέες προκλήσεις

  Η άρση των αυστηρών δημοσιονομικών κανόνων του Συμφώνου Σταθερότητας θα πρέπει να γίνει όταν οι εμβολιασμοί προχωρήσουν, αλλά και λυθούν τα ζητήματα με τις...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!