Αρχική Οικονομία Κίνημα «ψάχνω προσφορές» για το καλάθι της νοικοκυράς στα σούπερ μάρκετ

Κίνημα «ψάχνω προσφορές» για το καλάθι της νοικοκυράς στα σούπερ μάρκετ

Η λίστα με τα ψώνια καθίσταται πλέον μαθηματική εξίσωση με μεταβλητές την περιορισμένη αγοραστική δυνατότητα και τις προωθητικές ενέργειες που γίνονται από μέρους των επιχειρήσεων οι οποίες πασχίζουν να διατηρήσουν θετικό πρόσημο στους ισολογισμούς τους. Δύο στις πέντε επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ έχουν ως αφετηρία κάποια προσφορά, με έναν στους δύο καταναλωτές (50%) να δηλώνει ότι ψάχνει ενεργητικά για προσφορές και εκπτώσεις στο Διαδίκτυο και στα φυλλάδια των αλυσίδων σούπερ μάρκετ πριν επισκεφθεί το κατάστημα για τις αγορές του.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σε ένα δείγμα 2.000 καταναλωτών απ’ όλη τη χώρα, προκύπτει πως το 88% των συμμετεχόντων εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων.
Το 59% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 32% τουλάχιστον 10%, ενώ η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από τη στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε περίπου 10%.
Η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών μεταφράζεται στον οικογενειακό προϋπολογισμό σε όφελος πάνω από 7 ευρώ ανά εβδομάδα, 30 ευρώ τον μήνα και 375 ευρώ ετησίως.
Υπάλληλος γνωστής, ελληνικών συμφερόντων, αλυσίδας σούπερ μάρκετ αναφέρει στο «Εθνος» ότι οι καταναλωτές μόλις μπαίνουν στο κατάστημα αναζητούν κατευθείαν τις προσφορές και στρέφονται κυρίως στα ράφια με τα απορρυπαντικά και τα καλλυντικά που παραδοσιακά οι τιμές τους είναι πιο ακριβές. «Θα έρθουν μία φορά την εβδομάδα, αλλά ο αριθμός των αγαθών που θα ψωνίσουν είναι περιορισμένος. Στην πραγματικότητα ο πελάτης δεν κερδίζει σε επίπεδο χρημάτων, αλλά έχει τη δυνατότητα να κερδίσει σε επίπεδο προϊόντων στο ντουλάπι του». Η ίδια προσθέτει δε πως τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σημαντικά οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία στο παρελθόν θεωρούνταν απαξιωμένα και β’ διαλογής.
«Μέσα στην κρίση είδαμε το ποσοστό των προϊόντων που μπαίνουν σε προσφορά από τις εταιρείες να αυξάνεται έως και 60%. Η πολιτική παλιά ήταν να δίνουν δώρα στους καταναλωτές (π.χ. κουζινικά σκεύη, διακοσμητικά κ.ά.), πλέον καταλαβαίνουν ότι αν δεν βάλουν προσφορά το προϊόν θα μείνει απούλητο στο ράφι».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

«Λαβράκι» ΑΑΔΕ: Φοροδιαφυγή – μαμούθ με αδήλωτα ενοίκια σε βίλες στη Μύκονο

Το «σκανάρισμα» των ελεγκτών της ΑΑΔΕ οδήγησε στην αποκάλυψη υποθέσεων τεράστιας έκτασης φοροδιαφυγής. Πρόκειται για γραφεία, που είναι κρυμμένα σε διαμερίσματα σε διάφορες περιοχές των...

e-ΕΦΚΑ: Επτά οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες για οφειλέτες

Συνολικά επτά σύγχρονες και άμεσα προσβάσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους οφειλέτες έχουν τεθεί σε λειτουργία, μέχρι σήμερα, από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης...

Κορωνοϊός: 2.472 νέα κρούσματα και 8 θάνατοι – Στους 133 οι διασωληνωμένοι

Σε 2.472 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Κατά το ίδιο διάστημα, κατεγράφησαν 8 θάνατοι, με τον αριθμό των...

Ανεξαρτητοποιήθηκε η βουλευτής του ΜέΡΑ 25 Κωνσταντίνα Αδάμου – Η αντίδραση του Γ. Βαρουφάκη

Την ανεξαρτητοποίησή της από την ΚΟ του ΜέΡΑ 25 ανακοίνωσε η βουλευτής του κόμματος, Κωνσταντίνα Αδάμου, με επιστολή της προς τον πρόεδρο της βουλής...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!