Αρχική Οικονομία Κίνημα «ψάχνω προσφορές» για το καλάθι της νοικοκυράς στα σούπερ μάρκετ

Κίνημα «ψάχνω προσφορές» για το καλάθι της νοικοκυράς στα σούπερ μάρκετ

Η λίστα με τα ψώνια καθίσταται πλέον μαθηματική εξίσωση με μεταβλητές την περιορισμένη αγοραστική δυνατότητα και τις προωθητικές ενέργειες που γίνονται από μέρους των επιχειρήσεων οι οποίες πασχίζουν να διατηρήσουν θετικό πρόσημο στους ισολογισμούς τους. Δύο στις πέντε επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ έχουν ως αφετηρία κάποια προσφορά, με έναν στους δύο καταναλωτές (50%) να δηλώνει ότι ψάχνει ενεργητικά για προσφορές και εκπτώσεις στο Διαδίκτυο και στα φυλλάδια των αλυσίδων σούπερ μάρκετ πριν επισκεφθεί το κατάστημα για τις αγορές του.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), σε ένα δείγμα 2.000 καταναλωτών απ’ όλη τη χώρα, προκύπτει πως το 88% των συμμετεχόντων εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροεπιταγών που προφέρουν αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων.
Το 59% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 32% τουλάχιστον 10%, ενώ η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από τη στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε περίπου 10%.
Η μηνιαία συνολική αξία αυτών των ενεργειών μεταφράζεται στον οικογενειακό προϋπολογισμό σε όφελος πάνω από 7 ευρώ ανά εβδομάδα, 30 ευρώ τον μήνα και 375 ευρώ ετησίως.
Υπάλληλος γνωστής, ελληνικών συμφερόντων, αλυσίδας σούπερ μάρκετ αναφέρει στο «Εθνος» ότι οι καταναλωτές μόλις μπαίνουν στο κατάστημα αναζητούν κατευθείαν τις προσφορές και στρέφονται κυρίως στα ράφια με τα απορρυπαντικά και τα καλλυντικά που παραδοσιακά οι τιμές τους είναι πιο ακριβές. «Θα έρθουν μία φορά την εβδομάδα, αλλά ο αριθμός των αγαθών που θα ψωνίσουν είναι περιορισμένος. Στην πραγματικότητα ο πελάτης δεν κερδίζει σε επίπεδο χρημάτων, αλλά έχει τη δυνατότητα να κερδίσει σε επίπεδο προϊόντων στο ντουλάπι του». Η ίδια προσθέτει δε πως τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σημαντικά οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία στο παρελθόν θεωρούνταν απαξιωμένα και β’ διαλογής.
«Μέσα στην κρίση είδαμε το ποσοστό των προϊόντων που μπαίνουν σε προσφορά από τις εταιρείες να αυξάνεται έως και 60%. Η πολιτική παλιά ήταν να δίνουν δώρα στους καταναλωτές (π.χ. κουζινικά σκεύη, διακοσμητικά κ.ά.), πλέον καταλαβαίνουν ότι αν δεν βάλουν προσφορά το προϊόν θα μείνει απούλητο στο ράφι».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Συμβούλιο Ρευστότητας: 12,2 δισ. ευρώ το 2020 στην πραγματική οικονομία – Ρυθμίστηκαν 396.621 δάνεια

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2021, η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ρευστότητας με τη συμμετοχή του υπουργείου Οικονομικών, του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, της Ελληνικής...

Συμβούλιο Ρευστότητας: 12,2 δισ. ευρώ το 2020 στην πραγματική οικονομία – Ρυθμίστηκαν 396.621 δάνεια

Πραγματοποιήθηκε, σήμερα, 20 Ιανουαρίου 2021, η πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ρευστότητας με τη συμμετοχή του υπουργείου Οικονομικών, του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, της Ελληνικής...

Μητσοτάκης: Επέκταση στα 12 νμ στην Κρήτη και αλλού όποτε επιλέξουμε – Η Ελλάδα μεγαλώνει ξανά

«Περισσότερο από δύο αιώνες μετά στην ίδια περιοχή η Ελλάδα μεγαλώνει ξανά», ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην έναρξη της ομιλίας του στη Βουλή έχοντας κάνει αναφορά στο ηνωμένο...

Attica Economic Review: Οι επιδράσεις της πανδημίας στην Οικονομία και τις τράπεζες

Στις επιδράσεις της πανδημίας στην απασχόληση στην χώρα μας αναφέρεται μεταξύ άλλων το τελευταίο οικονομικό δελτίο της Attica Bank "Attica Economic Review" το οποίο...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!