Στο πρόσφατο παρελθόν τέτοιες μέρες, κάναμε τον απολογισμό του αιματηρού δικού μετώπου και μετρούσαμε τα θύματα της ασφάλτου στις Εθνικές Οδούς Πατρών – Αθηνών και Αντιρρίου – Ιωαννίνων.
Η παράδοση της Ολυμπίας και της Ιονίας Οδού έχει εξαλείψει το δελτίο του θανάτου στους συγκεκριμένους δρόμους. Οι πολίτες ταξιδεύουν με άνεση και ασφάλεια φτάνουν στους προορισμούς τους και επιστρέφουν στα σπίτια τους αρτιμελείς. Αργήσαμε στη χώρα μας να απολαύσουμε το συγκεκριμένο αυτονόητο και σωτήριο αγαθό και μάλιστα όχι σε όλη την έκτασή του. Εξακολουθούν και σήμερα περιοχές της χώρας να μένουν αποκλεισμένες από ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Ενδεικτική η περίπτωση της Πατρών – Πύργου που συνεχίζει να καταγράφει στον μαύρο της κατάλογο θύματα. Κι όπως όλα δείχνουν θα συνεχίζει για πολύ ακόμα. Η πρόσφατη κυβερνητική κίνηση, η οποία χαρακτηρίστηκε μεν συμβολική, και αφορούσε τα εγκαίνια έναρξης του συγκεκριμένου έργου, δεν αφήνει δε και πολλά περιθώρια ελπίδας ότι θα κλείσει άμεσα αυτή η οδική πληγή.
Η επόμενη μέρα από την παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη στο υποτιθέμενο εργοτάξιο, δεν βρήκε ούτε ένα δείγμα ότι στο χώρο αυτό έχει αναπτυχθεί κάποια εργολαβία. Ούτε καν ένα σκαφτικό μηχάνημα από αυτά που συνέθεταν το υπουργικό φωτογραφικό στιγμιότυπο της περασμένης εβδομάδας, δεν παρέμεινε στο σημείο έστω για να διασκεδάσει τις εντυπώσεις. Να ικανοποιήσει τις πολύχρονες κοινωνικές και πολιτικές πιέσεις για την εκτέλεση του έργου. Να δείξει ότι εισακούστηκε το αίτημα των ανθρώπων που στον δρόμο αυτό οφείλουν την αναπηρία τους όταν κάποιο πρωί πηγαίνοντας στην εργασία τους ενεπλάκησαν σε τροχαίο ατύχημα που τους στοίχισε την αρτιμέλειά τους.
Ο υπουργός έδωσε υπόσχεση ότι οι εργασίες ξεκινούν τον Μάιο. Βέβαια για να μην είμαστε άδικοι δεν διευκρίνισε για Μάιο ποιου έτους μιλούσε. Διότι ο Μάιος του 2019 ξεκινάει αύριο αλλά βήμα ταχύ για την εκτέλεση της Πατρών – Πύργου δεν βλέπουμε.