Αρχική Διάφορα Η Ferrari F40 έγινε 30 ετών. Μάθε τα πάντα για το μύθο…

Η Ferrari F40 έγινε 30 ετών. Μάθε τα πάντα για το μύθο…

Εάν σύμφωνα με τα ανθρώπινα πρότυπα, η ηλικία των 30 ετών σημαίνει ότι έχετε όλη σας τη ζωή μπροστά, με τα πρότυπα αυτοκινήτων, αυτό σημαίνει ότι είστε είτε ένα κλασικό είτε τίποτα περισσότερο. Εκτός εάν είσαι κάποια ανεκτίμητης αξίας Ferrari…

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Η Ferrari F40 είναι φυσικά ένα τέτοιο δείγμα γραφής, τώρα έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που ξεκίνησε επίσημα στις 21 Ιουλίου 1987 στο Μαρανέλο, όπου βρίσκεται σήμερα το Μουσείο της Ferrari. Το τελευταίο δημιουργήθηκε για να γιορτάσει την 40ή επέτειο της Ferrari, η F40 θεωρήθηκε δίκαια αριστούργημα της μηχανικής και του στυλ, που αντιπροσωπεύει ένα είδος γάμου μεταξύ της GTB 308 και του concept GTO Evoluzione 288.

Ferrari-f40-30th-anniv-tsiro-640

Αυτό το σπορ αυτοκίνητο με τον κινητήρα στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς, είχε μόλις 5ετή διάρκεια παραγωγής, αν και οι εκδόσεις LM και GTE συνεχίστηκαν μέχρι το 1994 και το 1996 αντίστοιχα. Όσον αφορά τη μονάδα ισχύος του, ήταν ένας κινητήρας V8 με 478 ίππους, που προερχόταν από τη 288 GTO Evoluzione. Παρόλα αυτά, μια σειρά καινοτομιών επέτρεψε στην F40 να γίνει η πρώτη Ferrari που θα ξεπεράσει τα 320 km/h, όπως δήλωσε και ο επικεφαλής των ειδικών κατασκευών της φίρμας Ermanno Bonfiglioli.

«Δώσαμε μέγιστη προσοχή στο βάρος του κινητήρα, χάρη στην εκτεταμένη χρήση μαγνησίου, όπως το κάρτερ λαδιού, τα καλύμματα κεφαλών των κυλίνδρων, τις πολλαπλές εισαγωγής και το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο αποτελούνταν από το υλικό που κόστιζε πέντε φορές περισσότερο από το αλουμίνιο. Αυτό δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε τέτοιες ποσότητες σε μεταγενέστερα αυτοκίνητα παραγωγής», τόνισε.

Ferrari-f40-30th-anniv-inter-tsiro-640

Ο πρώην σχεδιαστής της Pininfarina Leonardo Fioravanti λέει ότι ο σχεδιασμός της F40 κατάφερε να μεταδώσει αμέσως το εξαιρετικό τεχνικό περιεχόμενο: ταχύτητα, μικρό βάρος και απόδοση, ενώ ο έμπειρος δοκιμαστής Dario Benuzzi είπε για τις εκτεταμένες δοκιμές της F40:

«Ο χειρισμός των πρώτων πρωτοτύπων ήταν ελλιπής. Για να εξουδετερώσουμε τη δύναμη του κινητήρα και να τον καταστήσουμε συμβατό με ένα μοντέλο δρόμου, έπρεπε να υποβάλουμε κάθε πτυχή του αυτοκινήτου σε αμέτρητες δοκιμές: από τους υπερσυμπιεστές στο σύστημα πέδησης, από τα αμορτισέρ, αλλά και από τα ελαστικά. Το αποτέλεσμα ήταν ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό φορτίο και υψηλή σταθερότητα ακόμη και σε υψηλή ταχύτητα».

Ferrari-f40-30th-anniv-back-tsiro-640

«Χωρίς υδραυλικό τιμόνι, φρένα ισχύος ή ηλεκτρονικές συσκευές, απαιτεί την ικανότητα και τη δέσμευση του οδηγού, αλλά το αποδίδει γενναιόδωρα με μοναδική οδηγική εμπειρία. Η ακρίβεια οδήγησης, η ανάγνωση του δρόμου, η δύναμη πέδησης και η ένταση επιτάχυνσης έφτασαν σε ασύγκριτα επίπεδα για ένα αυτοκίνητο δρόμου». Η Ferrari F40 παρουσιάστηκε στο Μουσείο της Ferrari στο Μαρανέλο, μέρος της έκθεσης “Under the Skin”.

 

Πηγή: http://www.newsauto.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Μητσοτάκης – Τζόνσον: Στο επίκεντρο ο Τουρισμός – Τι είπαν για ελληνοτουρκικά και Κυπριακό

Mε τον Πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου, Μπόρις Τζόνσον, συναντήθηκε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες. Άρση περιορισμών Κατά τη...

Κτηματολόγιο: Χωρίς πρόστιμα οι εκπρόθεσμες δηλώσεις έως τον Δεκέμβριο του 2022

Δυνατότητα παράτασης της προθεσμίας, εντός της οποίας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν εκπρόθεσμες δηλώσεις ιδιοκτησίας, χωρίς κανένα πρόστιμο, έως τον Δεκέμβριο του 2022, δίνεται...

Νέο υπόμνημα της ΚΕΕ – Ποιες αλλαγές ζητά στο εργασιακό νομοσχέδιο

Συμπληρωματικό υπόμνημα για το υπό συζήτηση στη Βουλή εργασιακό νομοσχέδιο απέστειλε η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος στον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κ. Κωστή Χατζηδάκη, μετά από υποβληθείσες...

Μητσοτάκης στο NATO: Η Ελλάδα είναι πυλώνας σταθερότητας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου

«Η Ελλάδα είναι πυλώνας σταθερότητας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και σταθερά δαπανούσε άνω του 2% του ΑΕΠ της στις αμυντικές της δαπάνες. Καθώς...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!