Αρχική Διάφορα Η Ιταλική κυβέρνηση ζήτησε το ξήλωμα του ΔΣ της FSI που απέκτησε...

Η Ιταλική κυβέρνηση ζήτησε το ξήλωμα του ΔΣ της FSI που απέκτησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ !!! ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ & ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ !!!

ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ “ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ” ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΜΑ…
Η ιταλική κυβέρνηση απέπεμψε το δ.σ FSI που απέκτησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση ότι η ιταλική κυβέρνηση και ειδικότερα ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας, Danilo Toninelli ζήτησε την παραίτηση ολόκληρου του διοικητικού συμβουλίου της FSI, η οποία έχει αποκτήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Οι υποψίες στρέφονται κατά του της διοίκησης Mazzoncini για παρατυπίες σε διαγωνισμούς για τις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες στην Πάρμα.
Αν και ο ίδιος απορρίπτει τις όποιες υποψίες εναντίον του, ο διευθύνων σύβουλος της FSI R.Mazzoncini σε επιστολή του αναφέρει ότι αφήνει την επιτελική του θέση στην FSI τα οικονομικά της οποίας αυξάνονται με ρυθμό 18% ετησίως ενώ το 2017 έκλεισε με μέσο κέρδος 645 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 60% σε σύγκριση με τα τρία προηγούμενα χρόνια.
Να σημειωθεί ότι προ ημερών ο R.Mazzoncini επισκέφτηκε την χώρα μας και εξέφρασε το ενδιαφέρον του ιταλικού ομίλου για τις αστικές συγκοινωνίες της χώρας.

Ο κ. R.Mazzoncini αναφέρθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη δρομολόγηση σύγχρονων τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου, προαναγγέλλοντας 200 επιπλέον προσλήψεις.
Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης και των συστημάτων τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα δρομολογεί σταδιακά πιο σύγχρονα τρένα, υλοποιώντας το επενδυτικό σχέδιο του ομίλου της FSI στην Ελλάδα, ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα με τη σταδιακή παράδοση του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, το πρώτο νέου τύπου τρένο θα έλθει στην Ελλάδα για δοκιμαστική λειτουργία, εκτέλεση ελέγχων και λήψη των απαιτούμενων πιστοποιήσεων.
Στη διπλή γραμμή, με ηλεκτροκίνηση, θα διπλασιαστεί η χωρητικότητα, ενώ ο χρόνος του ταξιδιού θα μειωθεί στις 3,5 ώρες, από 6 ώρες σήμερα.
Εντός του 2019, στη γραμμή ‘εχει ανακοινωθεί να λειτουργήσουν και τα συστήματα τηλεδιοίκησης και σύγχρονης σηματοδότησης, οπότε η χωρητικότητα θα πενταπλασιαστεί.
Αν το ξήλωμα της διοίκησης της FSI επηρεάσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα στην παρούσα φάση.
Ωστόσο στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμούν ότι δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την νέα διοίκηση, αν και οι συμβάσεις που έχουν υπογραφεί από την FSI θα εξεταστούν εκ νέου από την ιταλική κυβέρνηση.
Να σημειωθεί πάντως ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει παράλληλα υποβάλλει προσφορά για την απόκτηση του 100% των μετόχων της ΕΕΣΣΤΥ και αναμένεται να αναδειχτεί προτιμητέος ανάδοχος υποβάλλοντας οικονομική προσφορά 22 εκατ. ευρώ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Ξεκινά το νέο πρόγραμμα «Πράσινα Ταξί»- Επιδότηση 20.000 ευρώ

Για την ηλεκτροκίνηση, ως βασικό πυλώνα ανάπτυξης των μεταφορών στην Ελλάδα, μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης. Πρώτος άξονας του...

ΔΣ ΕΒΕΑ παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη – Κάλεσμα για επενδύσεις

Παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών για το 2022. Κατά την ομιλία του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κ. Γιάννης Μπρατάκος, στάθηκε στον νέο Αναπτυξιακό νόμο και τη σημασία του στη διαμόρφωση ενός ορθολογικού θεσμικού πλαισίου για τα νέα επενδυτικά σχέδια. «Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, ως θεσμικός φορέας και εκπρόσωπος του επιχειρηματικού κόσμου, μελέτησε με

Alpha Bank: Αύξηση επενδύσεων κατά 16,3% το 9μηνο του 2021 – Περαιτέρω άνοδος την επόμενη 3ετία

Οι επενδύσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν στο πρώτο εννεάμηνο του 2021, κατά 16,3% σε ετήσια βάση ενώ εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν περαιτέρω τη δυναμική τους την επόμενη τριετία, υποστηριζόμενες, σε μεγάλο βαθμό, από τη χρηματοδότηση που αναμένεται να λάβει η χώρα μας από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης, οι οποίες αποσκοπούν στην εμπέδωση ενός φιλικού, προς την επιχειρηματικότητα και τις επενδύσεις, περιβάλλοντος όπως σημειώνουν οι

ΤτΕ: Μείωση στο έλλειμμα του ισοζυγίου πληρωμών – Καταλύτης ο τουρισμός

Το Νοέμβριο του 2021, το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών αυξήθηκε σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020, λόγω της επιδείνωσης του ισοζυγίου αγαθών και των ισοζυγίων πρωτογενών και δευτερογενών εισοδημάτων, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από τη βελτίωση του ισοζυγίου υπηρεσιών, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Τράπεζα της Ελλάδος. Την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021, το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών μειώθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020, λόγω της αύξησης του πλεονάσματος

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!