Αρχική Διάφορα Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Οι νέοι στόχοι της ΕΕ για τη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα, αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προωθήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες εξελίσσονται συνέχεια και πλέον μπορούν να παρέχουν εξαιρετικές επιδόσεις και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης. Στο σύνολό τους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν για περισσότερα από 300 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ενώ η ταχυφόρτιση διαρκεί λιγότερο από μια ώρα. Παράλληλα με τη μείωση των ρύπων, ο κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει αυξημένη κλίμακα λειτουργικού κόστους.

Η πολιτική της ΕΕ επιβάλλει την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και συνεπώς θα αναμορφώσει την παραγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέτοντας νέους ορίζοντες. Οι μέσες εκπομπές CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά θα πρέπει να μειωθούν κατά 30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές του 2021, στόχος ιδιαίτερα φιλόδοξος, καθώς απαιτεί συνδυασμό λύσεων.

Χώρες που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες σε θέματα περιβάλλοντος έχουν ήδη αποφασίσει πως η ηλεκτροκίνηση θα είναι το κύριο μέρος της λύσης για την επίτευξη των δεσμεύσεών τους απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ηλεκτροκίνηση είναι λύση πολύ φιλική προς το περιβάλλον, καθώς μειώνονται δραματικά οι ρύποι, περιορίζεται η χρήση ορυκτών καυσίμων και ελαχιστοποιείται η ηχορύπανση.

Στην Ελλάδα η υποδομή για την κίνηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο. Δεν είναι μόνο η κρίση που ευθύνεται γι αυτή την κατάσταση, αλλά και η απουσία οικονομικών κινήτρων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η πολύπλοκη διαδικασία για την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης.

Όλα αυτά όταν σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υποδομών, τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα είναι λίγο περισσότερα από 8 εκατομμύρια με 60% αυτών να έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας την περίοδο 1997-2010 και 40% άδεια κυκλοφορίας πριν το 2000. Από αυτά, 86% χρησιμοποιούν βενζίνη και 13,3% πετρέλαιο. Όσον αφορά τα οχήματα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα αντιπροσωπεύουν μόλις 3,5% του συνόλου.

[ΑΠΕ-ΜΠΕ]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Σταϊκούρας: Εξετάζουμε το σταδιακό άνοιγμα της οικονομίας από τις 22 Μαρτίου

Το σταδιακό άνοιγμα της οικονομίας από τις 22 Μαρτίου, με πρώτα απ' όλα το λιανικό εμπόριο, εξετάζει η κυβέρνηση, όπως ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών...

Στο τραπέζι το «κούρεμα» 5 φόρων – Οι παρεμβάσεις που θα δώσουν ανάσες στους πολίτες

Σε αναδιάταξη κινήσεων στο φορολογικό μέτωπο προχωρά το οικονομικό επιτελείο με το τρίτο lockdown να ανατρέπει τους σχεδιασμούς, να ανεβάζει στα 11,6 δισ. ευρώ...

Σχοινάς : Τις επόμενες ημέρες η παρουσίαση των πιστοποιητικών εμβολιασμού – Να μη χαθεί το καλοκαίρι

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε συνέχεια της ελληνικής πρωτοβουλίας, εργάζεται με ταχείς ρυθμούς για την υιοθέτηση ενός κοινού ευρωπαϊκού πλαισίου για τα πιστοποιητικά εμβολιασμών, που...

ΝΔ: Η Δημοκρατία δεν εκδικείται

Στις επιθέσεις υποστηρικτών του Δημήτρη Κουφοντίνα αναφέρεται με ανακοίνωσή της η ΝΔ, επισημαίνοντας: «Συνεχίστηκε και χθες το μπαράζ επιθέσεων των θρασύδειλων υποστηρικτών του κατά...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!