Αρχική Διάφορα Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Οι νέοι στόχοι της ΕΕ για τη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα, αναγκάζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προωθήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες εξελίσσονται συνέχεια και πλέον μπορούν να παρέχουν εξαιρετικές επιδόσεις και ταχύτερους ρυθμούς φόρτισης. Στο σύνολό τους τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν για περισσότερα από 300 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ενώ η ταχυφόρτιση διαρκεί λιγότερο από μια ώρα. Παράλληλα με τη μείωση των ρύπων, ο κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου έχει αυξημένη κλίμακα λειτουργικού κόστους.

Η πολιτική της ΕΕ επιβάλλει την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και συνεπώς θα αναμορφώσει την παραγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέτοντας νέους ορίζοντες. Οι μέσες εκπομπές CO2 στα νέα αυτοκίνητα και ελαφρά φορτηγά θα πρέπει να μειωθούν κατά 30% έως το 2030, σε σχέση με τις εκπομπές του 2021, στόχος ιδιαίτερα φιλόδοξος, καθώς απαιτεί συνδυασμό λύσεων.

Χώρες που είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες σε θέματα περιβάλλοντος έχουν ήδη αποφασίσει πως η ηλεκτροκίνηση θα είναι το κύριο μέρος της λύσης για την επίτευξη των δεσμεύσεών τους απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η ηλεκτροκίνηση είναι λύση πολύ φιλική προς το περιβάλλον, καθώς μειώνονται δραματικά οι ρύποι, περιορίζεται η χρήση ορυκτών καυσίμων και ελαχιστοποιείται η ηχορύπανση.

Στην Ελλάδα η υποδομή για την κίνηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου βρίσκεται σε νηπιακό στάδιο. Δεν είναι μόνο η κρίση που ευθύνεται γι αυτή την κατάσταση, αλλά και η απουσία οικονομικών κινήτρων για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η πολύπλοκη διαδικασία για την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης.

Όλα αυτά όταν σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υποδομών, τα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα είναι λίγο περισσότερα από 8 εκατομμύρια με 60% αυτών να έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας την περίοδο 1997-2010 και 40% άδεια κυκλοφορίας πριν το 2000. Από αυτά, 86% χρησιμοποιούν βενζίνη και 13,3% πετρέλαιο. Όσον αφορά τα οχήματα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα αντιπροσωπεύουν μόλις 3,5% του συνόλου.

[ΑΠΕ-ΜΠΕ]

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Ηλεκτρονικές πληρωμές – Τι αλλάζει από τις 10 Δεκεμβρίου – Ολα όσα πρέπει να ξέρουμε

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές κερδίζουν συνεχώς έδαφος και στην χώρα μας σε σχέση με τα μετρητά που ωστόσο αποτελούν ακόμα τον κυρίαρχο τρόπο πληρωμής. Η τάση αυτή, που ενισχύθηκε τόσο διεθνώς όσο και στην χώρα μας λόγω της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων τα οποία τέθηκαν σε εφαρμογή, εκτιμάται ότι θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια. Η συγκεκριμένη στροφή στις ηλεκτρονικές πληρωμές δημιουργεί την ανάγκη αυτές να ολοκληρώνονται άμεσα όλες τις ημέρες και ώρες του χρόνου. Με απλά λόγια μια ηλεκτρονική πληρωμή πρέπει να ολοκληρώνεται, να ε

Protergia Charge: Το μέλλον της ενέργειας και της ηλεκτροκίνησης έχει ήδη φτάσει στο Δήμο Αθηναίων

H Protergia, ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας & Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, δείχνει το δρόμο για το μέλλον της ενέργειας και στην ηλεκτροκίνηση! Προσιτή σε όλους, για να καλύψει πλήρως τις ανάγκες ηλεκτροκίνησης, ξεκινώντας από τον Δήμο Αθηναίων. Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων «Υιοθέτησε την πόλη σου», η Protergia δημιουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημοσίως προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα, με 25 σημεία επαναφόρτισης, στα οποία οι χρήστες υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα

Κέρδισε τη μάχη με τον κορωνοϊό ο Βασίλης Λεβέντης – Εξιτήριο μετά από 75 ημέρες νοσηλείας

Εξιτήριο πήρε σήμερα ο Βασίλης Λεβέντης από το νοσκομείο «Ευαγγελισμός», στο οποίο νοσηλεύτηκε για 75 ημέρες λόγω Covid. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η κατάσταση της υγείας του είναι ικανοποιητική. Η ανακοίνωση του νοσκομείου αναφέρει: «Σήμερα 9 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 10:30, ο κος Βασίλης Λεβέντης Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, μετά από νοσηλεία 75 ημερών, έλαβε εξιτήριο από το Γ.Ν.Α« Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ». Η κατάσταση της υγείας του κρίνεται ικανοποιητική». «Να εμβολιαστεί ο κόσμος για να μην πεθάνει» ε

Στήριξη από ΕΚΤ: Στα 35 δισ. ευρώ ανέρχεται η αξία των ελληνικών κρατικών ομολόγων που έχει αγοράσει

Τα 35 δισ. ευρώ (34,935 δισ. ευρώ) αγγίζει πλεον η αξία των ελληνικών ομολόγων που έχει αγοράσει η Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) στο πλαίσιο του προγράμματος πανδημίας (ΡΕΡΡ). Όπως προκύπτει από τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΚΤ, μέσα σε ένα μήνα (από τις 21/10 εως τις 21/11/2021) η Κεντρική Τράπεζα αγόρασε από τη δευτερογενή αγορά ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου αξίας 2,749 δισ. ευρώ, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της ρευστότητας αλλά και στη συγκράτηση των ονομαστικών επιτοκίων σε χαμηλό επίπεδο. Μετά και τις τελευταίες αυτές αγορές η ΕΚΤ

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!