Αρχική Κοινωνία ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΚΟ ΕΓΙΝΑΝ… «ΚΑΠΝΟΣ», ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, EVEREST ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ...

ΕΝΩ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΚΟ ΕΓΙΝΑΝ… «ΚΑΠΝΟΣ», ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, EVEREST ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ

Όπως έγινε γνωστό :

-Το κεντρικό σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης στη Ραφήνα άνοιξε και παρέχει νερό και φαγώσιμα!

-Στο κέντρο του Πικερμίου οι καφετέριες EVEREST και Γρηγόρης μικρογεύματα προσφέρουν δωρεάν νερό και φαγητό!

-Όποιος θέλει να δώσει αίμα για τους τραυματίες να μεταβεί στο Σισμανόγλειο!

-Πολιτιστικό Πάρκο Νέας Μάκρης με κυλικείο και σταθμό πρώτων βοηθειών ΑΝΟΙΧΤΟ!

-Λόγω της πυρκαγιάς συγκεντρώνονται τρόφιμα, νερά και ήδη πρώτης ανάγκης στο Δημοτικό Κατάστημα Νέας Μάκρης (Λεωφ. Μαραθώνος 104).

-Διόδια Δωρεάν!

-Για όσους βρίσκονται Κινέτα : Ανοιχτή αυλή στους αγίους Θεόδωρους για αδέσποτα Κινέτας που κινδυνεύουν, αν δείτε ζώο κοντά στην πυρκαγιά μαζέψτε το και καλεστε 6975664142

-Στέγη και περίθαλψη σε όσους έχουν ανάγκη,Καπή Κινέτας και Μεγάρων!

-Στέγη στο Marathon Beach hotel Λεωφ Ποσειδώνος 12, Μαραθώνας Νέα Μάκρη 2294 095022

-Περίθαλψη ζώων στο 2108013302

-Στέγη στο Δημαρχείο και το Πνευματικό κέντρο Ραφήνας!

-Άνοιξε γραμμή βοήθειας :108

-Δημοτικό κτίριο Νέας Μάκρης 22943-20582

-Δωρεάν στέγη και φαγητό από το La Playa Marathon!

-Δωρεάν στέγη στο ξενοδοχείο Νηρέα-Νέα Μάκρη 2294091214

-1ο και 2ο δημοτικό Αγίων Θεοδώρων προσφέρει στέγη μέχρι νεωτέρας!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!