Αρχική Πολιτική Γεννηματά: Αναγκαίος ένας συγκεκριμένος οδικός χάρτης για την πανδημία και τον εμβολιασμό

Γεννηματά: Αναγκαίος ένας συγκεκριμένος οδικός χάρτης για την πανδημία και τον εμβολιασμό

«Ένας συγκεκριμένος οδικός χάρτης, είναι τώρα αναγκαίος για τις επόμενες ενέργειες αντιμετώπισής της ώστε να αποφευχθούν νέα λάθη και να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Οδικός χάρτης που μπορεί να τύχει της ευρύτερης δυνατής στήριξης», ανέφερε η Φώφη Γεννηματά σε δηλώσεις της. Πρότεινε τέσσερα ορόσημα , όπως τα χαρακτήρισε στα οποία περιλαμβάνεται ο ταυτόχρονος εμβολιασμός της πολιτικής ηγεσίας ώστε να δοθεί ένα ισχυρό μήνυμα. Συγκεκριμένα:

1. Ασφαλές άνοιγμα κατά περιοχές

Με βάση πλήρη επιδημιολογική εικόνα κάθε περιοχής, απελευθερώνουμε σταδιακά τις κοινωνικές και οικονομικές δραστηριότητες.

Τα βήματα που προτείνω έχουν ως εξής:

Διατήρηση των γενικών μέτρων προστασίας (μάσκα, τηλεργασία, κλπ)

Αυστηρά περιοριστικά μέτρα στις κόκκινες περιοχές.

Μαζικά τεστ στον πληθυσμό, καταγραφή του επιδημιολογικού φορτίου, διαχωρισμός και καραντίνα των θετικών κρουσμάτων.

‘Ανοιγμα των περιοχών με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο και στεγανοποίησή τους από γειτονικές επικίνδυνες περιοχές.

Μετακινήσεις μόνο με αρνητικό τεστ 48ωρου.

Επανάληψη των μαζικών τεστ στο 20ημερο και ανά τακτά χρονικά διαστήματα .

Τα τεστ γίνονται με μέριμνα της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με κινητά συνεργεία, ακόμη και στο σπίτι ή σε ειδικές δομές με ραντεβού.

2: Ανοιχτά επιδημιολογικά δεδομένα

Οι αποφάσεις για το σταδιακό άνοιγμα περιοχών, προϋποθέτουν ολοκληρωμένο αξιόπιστο μητρώο κρουσμάτων και πρόσβαση στα επιδημιολογικά δεδομένα.

Η σχέση εμπιστοσύνης των πολιτών με την πολιτεία και τους ειδικούς επιστήμονες, απαιτεί την πρόσβαση όλων στα επιδημιολογικά δεδομένα που έχει στην κατοχή της η Κυβέρνηση.

Τα ανοιχτά δεδομένα που αφορούν την πανδημία είναι βασική προϋπόθεση για την αξιοπιστία τους και την εμπιστοσύνη και στήριξη των αποφάσεων.

3: Δομές αποκατάστασης

Πολίτες που έχουν νοσήσει με τον COVID-19, ταλαιπωρούνται -σε υψηλό ποσοστό- από τις επιπλοκές του.

Δεν υπάρχουν οργανωμένες δημόσιες δομές αξιολόγησης και θεραπευτικής προσέγγισης των ασθενών αυτών.

Απαιτείται επομένως συγκεκριμένο σχέδιο δομών αποκατάστασης σε κάθε περιφέρεια της χώρας, με διεπιστημονική ομάδα.

Παράλληλα απαιτείται πρόγραμμα επιμόρφωσης στις Πρωτοβάθμιες Μονάδες Υγείας, με αιχμή τους Γενικούς Ιατρούς ώστε να καθοδηγούνται οι ασθενείς που έχουν μετά COVID συμπτωματολογία στις αρμόδιες δομές.

4: Εμβολιασμός

Πρώτο ζήτημα είναι η καμπάνια ενημέρωσης με διαφάνεια ώστε να επιτύχουμε τον μέγιστο δυνατό και δωρεάν εμβολιασμό του πληθυσμού. Οι ηγεσίες των κομμάτων από κοινού, να δώσουν το παράδειγμα του εμβολιασμού.

Το κρίσιμο ζήτημα φυσικά είναι η επαρκής και έγκαιρη προμήθεια των εμβολίων σε συνεννόηση με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Και βέβαια η δημιουργία επαρκούς αριθμού εμβολιαστικών κέντρων, η έγκαιρη στελέχωσή τους με εκπαιδευμένο προσωπικό και τα διαφανή κριτήρια προτεραιότητας εμβολιασμού του πληθυσμού, ξεκινώντας από τους υγειονομικούς και τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής και τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Η ενίσχυση του ΕΣΥ με επαρκές προσωπικό και μέσα, η μονιμοποίηση όλου του επικουρικού προσωπικού, όπως και η έμπρακτη αναγνώριση της μεγάλης προσφοράς των υγειονομικών με την ένταξή τους στα βαρέα-ανθυγιεινά και τη χορήγηση δώρου Χριστουγέννων, είναι και παραμένει επείγουσα προτεραιότητα».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!