Αρχική Διάφορα ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Οι «παραδοσιακοί ρόλοι» των μαμάδων θα απαγορεύονται πλέον στις διαφημίσεις γιατί...

ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Οι «παραδοσιακοί ρόλοι» των μαμάδων θα απαγορεύονται πλέον στις διαφημίσεις γιατί δημιουργούν «βλάβη». Οι διαφημίσεις επίτηδες υπερπροβάλλουν ομοφυλόφιλους και μη λευκούς γιατί έτσι είναι πλέον η «μοντέρνα κοινωνία»

Μαμάδες που μαγειρεύουν και καθαρίζουν θα απαγορευτούν στις διαφημίσεις σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο από το επόμενο έτος, μετά από μια μελέτη που ανέφερε ότι οι παραδοσιακοί ρόλοι των φύλων είναι “επιβλαβείς και ξεπερασμένοι”.

Η απόφαση για αυστηρότερα μέτρα ανακοινώθηκε από τις επιτροπές διαφημιστικής πρακτικής (CAP) αυτή την εβδομάδα, μετά από άρθρο που δημοσιεύθηκε το καλοκαίρι, που προσδιόριζε τα «στερεότυπα φύλου» σε διαφημίσεις ότι «οδηγούν σε ανισότητα» μεταξύ ανδρών και γυναικών.

«Οπουδήποτε εμφανίζονται ή ενισχύονται, τα στερεότυπα φύλου μπορούν να οδηγήσουν σε ψυχική, σωματική και κοινωνική βλάβη που μπορεί να περιορίσει τις δυνατότητες των ομάδων και των ατόμων», αναφέρει η μελέτη της Υπηρεσίας Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).

Οι απεικονίσεις που θεωρούνται προβληματικές περιλαμβάνουν τα “μέλη της οικογένειας που δημιουργούν ένα χάος στο σπίτι, ενώ η γυναίκα έχει την αποκλειστική ευθύνη για τον καθαρισμό του” και διαφημίσεις που “προτείνουν ότι μια συγκεκριμένη δραστηριότητα είναι ακατάλληλη για τα αγόρια επειδή είναι στερεοτυπικά συνδεδεμένη με κορίτσια ή αντίστροφα”.

Η Nanette Newman, η ηθοποιός που εμφανίστηκε στις διαφημίσεις Fairy Liquid της δεκαετίας του 1980, δήλωσε στηνDaily Mail ότι η απαγόρευση είναι “απίστευτα γελοία”.

“Σε τι παράξενο κόσμο ζούμε, όπου οι διαφημίσεις στις οποίες πρωταγωνίστησα θα μπορούν σήμερα να θεωρηθούν επιβλαβείς, όμως θεωρείται απολύτως αποδεκτό γυναίκες να εμφανίζονται στην mainstream τηλεόραση να κάνουν σεξ”, είπε στην Mail.

Ενώ οι εκστρατείες για την αλλαγή της άποψης της κοινωνίας που παρουσιάζεται σε διαφημίσεις έχουν σκοπό να αυξήσουν την ισότητα, μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την παραμόρφωση των παραστάσεων με διαφορετικό τρόπο. Η Breitbart London ανέφερε τον Αύγουστο μια σημαντική έρευνα σημαντικών διαφημιστικών εταιρειών στη Βρετανία, η οποία διαπίστωσε ότι οι επιχειρήσεις εκπροσωπούν υπερβολικά εθνοτικές μειονότητες και ομοφυλόφιλους στο μάρκετινγκ τους, προκειμένου να αποτρέψουν κατηγορίες για «μισαλλοδοξία».

Η πλειοψηφία των 500 διαφημιζόμενων που συμμετείχαν στην έρευνα παραδέχτηκε ότι πραγματοποιούσαν εκστρατείες παραγωγής που περιελάμβαναν ζευγάρια ομοφυλοφίλων και “μη παραδοσιακές οικογένειες”, ακόμη και αν κάνοντάς το αυτό έρχονταν σε σύγκρουση με την ταυτότητα της μάρκας τους, ενώ οι μισοί από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ότι χρησιμοποιούνλιγότερους λευκούς, οι οποίοι, όπως είπαν, δεν αντιπροσωπεύουν πλέον την “μοντέρνα κοινωνία”. *

Προβολή εικόνας στο Twitter

Steve Stewart-Williams@SteveStuWill

Despite all our efforts to shatter gender stereotypes, people still have an accurate view of human sex differences http://internal.psychology.illinois.edu/~acimpian/reprints/jussim_BBS.pdf … HT @PsychRabble

1:07 μ.μ. – 13 Δεκ 2017

 

 

Πληροφορίες και απόρρητο για τις Διαφημίσεις του Twitter

Διαφημιστές την περασμένη εβδομάδα ζήτησαν από τους πωλητές παιχνιδιών να ξαναφτιάξουν τους καταλόγους τους έτσι ώστε να απεικονίζουν έναν κόσμο στον οποίο τα αγόρια είναι πιθανό να παίζουν με κούκλες ως κορίτσια.

Ελπίζοντας να δημιουργήσει κοινωνικά ένα μέλλον στο οποίο δεν θα υπάρχει «διάκριση» σε άνδρες και γυναίκες, η εκστρατεία Let Toys Be Toys υποστηρίζει ότι η παρουσίαση του παιχνιδιού με τρόπο που υποδηλώνει ότι ορισμένες δραστηριότητες συνδέονται περισσότερο με αγόρια ή κορίτσια προκαλεί «μακροχρόνια» βλάβη στα παιδιά.

Ενώ το Let Toys Be Toys επιμένει ότι τα στερεότυπα των φύλων είναι «κουρασμένα και ξεπερασμένα», η έρευνα δείχνει ότι τα φύλα έχουν μια βιολογική προδιάθεση σε ορισμένα παιχνίδια, ενώ παιδιά ηλικίας τουλάχιστον εννέα μηνών προτιμούν παιχνίδια ειδικά για το φύλο τους.

Η τάση έχει παρατηρηθεί και σε άλλα πρωτεύοντα, με επιστήμονες να έχουν παρατηρήσει ότι οι αρσενικοί πίθηκοι rhesus προτιμούν να παίζουν με τροχοφόρα παιχνίδια, όπως φορτηγά παρά βελούδινες κούκλες, τις οποίες προτιμούσαν τα θηλυκά!

* Παρακάτω στιγμιότυπα από κάποιες διαφημίσεις ανάλογου πνεύματος που εμφανίζονται ή εμφανίστηκαν στην ελληνική τηλεόραση..

ΚΟ / Πηγή

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Δημοσκόπηση Metron Analysis – Κυριαρχία ΝΔ, αλλά με προβλήματα – Αδύναμος ο ΣΥΡΙΖΑ, μεγάλη άνοδος ΚΙΝΑΛ

Επιβεβαιώνει την ανατροπή του πολιτικού σκηνικού, με τη δημιουργία ενός τρίτου, ισχυρού πόλου, αυτού του Κινήματος Αλλαγής – ΠΑΣΟΚ, η νέα δημοσκόπηση της Metron Analysis. Η έρευνα, η οποία παρουσιάστηκε από τον Στράτο Φαναρά στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega με τη Ράνια Τζίμα, δείχνει ότι η αλλαγή ηγεσίας στο ΚΙΝΑΛ, με την εκλογή του Νίκου Ανδρουλάκη, ενισχύει σημαντικά τα ποσοστά του κόμματος και προκαλεί ανησυχία στον δικομματισμό και συναγερμό στα επιτελεία ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Η διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση αλλά και ο φόβος των πολι

Μητσοτάκης σε διπλωμάτες: Η εποχή της εσωστρέφειας και της μιζέριας, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί – Διπλό μήνυμα στην Τουρκία

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης απευθύνθηκε σήμερα, για πρώτη φορά, μέσω τηλεδιάσκεψης, στους επικεφαλής των Πρεσβειών και των Μονίμων Αντιπροσωπειών της Ελλάδας στο εξωτερικό, συνομίλησε μαζί τους και άκουσε την οπτική...

Νέες προκλήσεις και απειλές Τσαβούσογλου κατά Ελλάδας και Κύπρου – «Στηρίζουν τρομοκρατικές οργανώσεις»

Κατηγορίες κατά της Ελλάδας και της Κύπρου περί στήριξης τρομοκρατικών οργανώσεων εκτόξευσε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Μεβλούτ Τσαβούσογλου, απειλώντας πως όποιος παίζει με αυτά τα θέματα, μπορεί να πληρώσει πολύ βαρύ τίμημα. Όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ στην Κωνσταντινούπολη, Μανώλης Κωστίδης, ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας κατηγόρησε την Κυπριακή Δημοκρατία, επικαλούμενος πληροφορίες από τουρκικά μέσα, ότι έδωσε άδεια προκειμένου να λειτουργήσει γραφείο των Κούρδων της βόρειας Συρίας. Η Άγκυρα θεωρεί ότι συνδέονται

ΟΑΕΔ: Στα 1.109.366 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Δεκέμβριο

Σε 1.109.366 άτομα ανήλθε το σύνολο των εγγεγραμμένων ανέργων τον Δεκέμβριο του 2021 έναντι 1.091.618 ατόμων τον Νοέμβριο του 2021 (ποσοστιαία μεταβολή +1,63%) και έναντι 1.181.296 ατόμων τον Δεκέμβριο του 2020 (ποσοστιαία μεταβολή -6,09%), σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία εγγεγραμμένης ανεργίας του ΟΑΕΔ. Από αυτά 579.400 (ποσοστό 52,67%) είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του ΟΑΕΔ για χρονικό διάστημα ίσο ή και περισσότερο των 12 μηνών και 520.699 (ποσοστό 47,33%) είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του ΟΑΕΔ για χρονικό διάστημα μικρότερο των 12 μηνών. Οι άνδρες ανέρχονται σε 400.

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!