Αρχική Διάφορα Αυτή είναι η Ferrari 488 GTO

Αυτή είναι η Ferrari 488 GTO

Αποκαλύφθηκε σε ειδική μυστική παρουσίαση για εκλεκτούς πελάτες και ντίλερ η νέα σκληροπυρηνική έκδοση της Ferrari 488.

Αποκαλύφθηκε σε μια ειδική εκδήλωση με λίγους καλεσμένους η σκληροπυρηνική Ferrari 488 GTO, το πιο εξειδικευμένο και εστιασμένο στην οδήγηση σε πίστα δημιούργημα του Maranello.

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα γίνουν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου. Ωστόσο πριν λίγες μέρες είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες από το Power Point της παρουσίασης. Και σήμερα κυκλοφορεί στο διαδίκτυο μια εικόνα από το event στο οποίο η εταιρεία έδειξε σε λίγους και πολύ συγκεκριμένους καλεσμένους το νέο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με τη Ferrari, ο κινητήρας της 488 GTO είναι «Ο ισχυρότερος V8 στην ιστορία της μάρκας» και το εσωτερικό είναι «Σπαρτιάτικο και ελαφρύ». Χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις που έχουν χρησιμοποιήσει οι άνθρωποι του τμήματος marketing στην επίσημη παρουσίαση.

Ο κινητήρας είναι μια εξέλιξη του V8 biturbo, του βραβευμένου ως Κινητήρα της Χρονιάς για το 2016 και το 2017, που χρησιμοποιεί ήδη η 488. Έχουν πετύχει 10% εξοικονόμηση βάρους. Ενώ η αύξηση ισχύος είναι μεγαλύτερη αυτή τη φορά, σε σχέση με το βασικό μοντέλο. Δηλαδή, αν η 458 Speciale είχε κερδίσει 35 ίππους σε σχέση με την 458 Italia, εδώ θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά παραπάνω.

Η Ferrari υπόσχεται ήχο αγωνιστικού, και όταν το λένε αυτό στο Maranello οφείλουμε να τους πάρουμε στα σοβαρά. Και σύμφωνα με το εργοστάσιο στη συγκεκριμένη εφαρμογή έχει γίνει η μεγαλύτερη μεταφορά αγωνιστικής τεχνολογίας που έχει ποτέ περάσει η Ferrari στο δρόμο.

Η μηχανική πρόσφυση εξαρτάται φυσικά στο μέγιστο από τους τροχούς. Οι ζάντες είναι πλέον ανθρακονημάτινες, ελαφρύτερες κατά 40% σε σχέση με αυτές από κράμα αλουμινίου. Σημαντικότατη μείωση του βάρους της μη αναρτώμενης μάζας για τη λειτουργία της ανάρτησης. Και περιβάλλονται από λάστιχα Michelin Sport Cup 2, ειδικά εξελιγμένα. Η αεροδυναμική απόδοση είναι συνολικά βελτιωμένη κατά 20% σε σχέση με την 488 GTB, το software για τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου είναι αναβαθμισμένο (αναφέρεται ειδικά το SideSlip Management), το βήμα της κρεμαγιέρας έχει αναθεωρηθεί και οι σχέσεις του κιβωτίου επίσης. Για λόγους εμφάνισης και μείωσης του βάρους, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ανθρακονημάτινα τμήματα περισσότερο από κάθε άλλο. Στο καπό και στον εμπρός προφυλακτήρα, στο πίσω σπόιλερ και στον διαχύτη. Αλλά και στην καμπίνα.

Πηγή: http://www.drive.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Mπάιντεν: Δεν είναι στο τραπέζι η αποστολή Αμερικανών στρατιωτών στην Ουκρανία

Η αποστολή Αμερικανών στρατιωτών στην Ουκρανία για να αποτρέψουν μια ενδεχόμενη εισβολή της Ρωσίας «δεν είναι στο τραπέζι», διαβεβαίωσε σήμερα ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν. Μιλώντας σε...

Κορωνοϊός – 5.899 νέα κρούσματα και 81 θάνατοι – Στους 709 οι διασωληνωνέμοι

Σε 5.899 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Κατά το ίδιο διάστημα, κατεγράφησαν 81 θάνατοι. Παράλληλα, σε 709 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Για ακόμα μια μέρα, η Αττική κατακτά την αρνητική πρωτιά των κρουσμάτων, με τη Θεσσαλονίκη να ακολουθεί… από κοντά, τη στιγμή που και η Αχαϊα και το Ηράκλειο αλλά και αρκετές ακόμα περιοχές προκαλούν έντονη ανησυχία. Συγκεκριμένα, το λε

Συνάντηση προέδρου ΕΒΕΑ με τον τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ

Με τον τομεάρχη Ανάπτυξης και Επενδύσεων και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Χαρίτση συναντήθηκε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Γιάννης Μπρατάκος. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν εκτενώς τα...

Μητσοτάκης – Πούτιν: Ενισχύονται οι σχέσεις των δύο χωρών – Τι είπαν Τουρκία, Ανατ. Μεσόγειο, ενέργεια

Τις παραδοσιακά καλές σχέσεις Ελλάδας – Ρωσίας, στο πλαίσιο της καλής γειτονίας και σε ένα ευρύ φάσμα τομέων επιβεβαίωσαν ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Ρώσος...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!