Αρχική Κοινωνία Απίθανες καταστάσεις στο Αγρίνιο – Κυνηγούσε μόνη της τους κλέφτες!

Απίθανες καταστάσεις στο Αγρίνιο – Κυνηγούσε μόνη της τους κλέφτες!

Ουκ ολίγες είναι οι περιπτώσεις κλοπών και διαρρήξεων στο Αγρίνιο και την ευρύτερη περιοχή, περιστατικά τα οποία συνθέτουν το πάζλ της παραβατικότητας. Οι επιτήδειοι, εκμεταλλεύονται καταστάσεις και στιγμές και αφαιρούν ότι μπορούν, ακόμη και αντικείμενα ευτελούς αξίας! Την περίοδο αυτή μάλιστα, που πραγματοποιούνται πανηγύρια και άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις, η προσοχή πρέπει να είναι ιδιαίτερη αυξημένη, καθώς όταν οι ανυποψίαστοι πολίτες διασκεδάζουν οι διαρρήκτες χορεύουν…

Η Στρατούλα Τσιλιγιάννη που διατηρεί μίνι μάρκετ στην οδό Διαμαντή στο Αγρίνιο, στην περιοχή του Πάρκου κατήγγειλε στη «Σ» μια από τις δεκάδες φορές που ήρθε προ ημερών αντιμέτωπη με τους κλέφτες στο κατάστημά της.

Έρμαιο στις διαθέσεις των κλεφτών μίνι μάρκετ στην περιοχή του Πάρκου

«Μπήκαν στο μαγαζί μου και μου έκλεψαν κινητό, το οποίο είχε μέσα πολύ ιδιαίτερες και σημαντικές εφαρμογές για μένα. Η υπάλληλος που δούλευε εκείνη την στιγμή στο μαγαζί, από το άγχος της δεν θυμόταν ποιος το έκανε. Υπέβαλα μήνυση και έδωσα κατάθεση. Αντιλήφθηκα ποια είναι τα άτομα και ξεκίνησα να τα ψάχνω εγώ η ίδια πόρτα – πόρτα. Είδα το άτομο και το κινητό μου, αλλά εκείνη την ώρα έφυγε χωρίς να προλάβω να το πάρω. Σε δεύτερη φάση πήρα το κινητό. Το άτομο που μπήκε στο μαγαζί και έκλεψε το κινητό το είχε πουλήσει σε φίλο του, άτομο που επίσης γνωρίζω. Πήγα για πέμπτη φορά εκείνη την ημέρα για κατάθεση στην αστυνομία, το είχα πάρει πολύ ζεστά και την κυνήγησα προσωπικά την υπόθεση. Τους έψαχνα βήμα – βήμα. Αρχικά έκλεισαν τις πόρτες όταν τους συνάντησα και έφυγαν από το παράθυρο όταν τους βρήκα.
Παράλληλα, μιλούσα από άλλο κινητό απευθείας με την αστυνομία, η οποία τα άκουγε όλα. Όταν έφυγαν από το παράθυρο έδωσα την περιγραφή τους και τις πινακίδες από το μηχανάκι. Μετά από μια ώρα έφεραν το κινητό στο μαγαζί και το παρέδωσαν στον σύζυγό μου. Στεναχωρηθήκαμε όλοι, όχι τόσο για το κινητό, αλλά για την πράξη και για τις ειδικές εφαρμογές που είχε το τηλέφωνο. Δεν μου αρέσει να με κλέβουν. Νωρίτερα από το περιστατικό αυτό, κάποιος είχε μπει πάλι στο μαγαζί μου και μου έκλεψε μια μπουκάλα ποτού. Αντιλήφθηκα πως κάτι δεν πήγαινε καλά και όταν έφυγε βγήκα έξω από το μαγαζί μου και σημείωσα τις πινακίδες του αυτοκινήτου του ενημερώνοντας την αστυνομία. Προφανώς ο κλέφτης με αντιλήφθηκε και αργότερα επέστρεψε το ποτό και έτσι τον έπιασε η αστυνομία. Με ενοχλεί η κλοπή, προτιμώ να μου ζητήσουν κάτι, παρά να με κλέψουν.
Στο παρελθόν είχα έρθει στα χέρια με γυναίκες Ρομά, οι οποίες πήγαν να «σηκώσουν» το μαγαζί και το απέτρεψα. Έχω κάνει το κατάστημά μου φρούριο. Δεν είναι κατάσταση αυτή. Υπάρχουν περιστατικά πολλά που ποτέ δεν φτάνουν στην αστυνομία. Ποτέ δεν πρέπει να φοβόμαστε».

Τα παραπάνω αποτελούν ένα μικρό -μόνο- κομμάτι από συμβάντα που συμβαίνουν καθημερινά στο Αγρίνιο και την ευρύτερη περιοχή. Η Αστυνομία από την πλευρά της τρέχει και δεν φτάνει, αν και όπως φαίνεται το στοίχημα της προληπτικής αστυνόμευσης έχει χαθεί για τα καλά καθώς οι Αρχές βρίσκονται σχεδόν πάντα ένα βήμα πίσω. Οι πολίτες από την άλλη, αναγκάζονται παρά τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν να μετατρέπουν σπίτια και επιχειρήσεις σε φρούρια, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με τους δράστες. Κοινό μυστικό εξάλλου είναι, ότι το προσωπικό της τοπικής αστυνομίας δεν επαρκεί παρά το γεγονός ότι οι ένστολοι του πεζοδρομίου δίνουν καθημερινά τα πάντα για την όσο το δυνατό καλύτερη αστυνόμευση!

Νίκος Αγγελόπουλος – Κώστας Χονδρός

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Εμβόλιο: Αρχίζει η χορήγηση της τέταρτης δόσης – Ανοίγει την Πέμπτη η πλατφόρμα – Μέσω ΑΑΔΕ η βεβαίωση προστίμων

Ανοίγει την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου η πλατφόρμα για τα ραντεβού της 4ης δόσης που αφορά συγκεκριμένες, ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπως γνωστοποίησε κατά την αποψινή...

Τα παράπονα των καταναλωτών στο MyRAE για θέματα ενέργειας

Θέματα λογαριασμών και πληρωμών αφορούν τα περισσότερα παράπονα (42% του συνόλου) που υποβάλουν οι καταναλωτές στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ενώ το 17% έχουν να κάνουν με τη σύμβαση μεταξύ καταναλωτή και εταιρίας, το 10% με την ποιότητα εξυπηρέτησης και το 8% αφορά τεχνικά προβλήματα. Το υπολειπόμενο 22%, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η ΡΑΕ, αφορά πλειάδα διαφόρων θεμάτων με μικρά ποσοστά έκαστο. Τα στοιχεία αφορούν την περίοδο 13/9/2021-16/01/2022, διάστημα στο οποίο λειτουργεί η ψηφιακή πλατφόρμα υποδοχής αιτημάτων των καταναλωτών myRAE. Συ

Κορωνοϊός: 18.834 νέα κρούσματα και 101 θάνατοι – Στους 672 οι διασωληνωμένοι

Σε 18.834 ανέρχονται τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΕΟΔΥ. Επιπλέον, σήμερα Δευτέρα 17/1 κατεγράφησαν 101 θάνατοι. Παράλληλα, σε 672 ανέρχονται οι διασωληνωμένοι ασθενείς στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Η Αττική...

Ψηφιακή υπογραφή με λίγα κλικ – Σε λειτουργία η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!