Αρχική Διάφορα Έφτασε το «ασημένιο βέλος»: Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες (φωτο)

Έφτασε το «ασημένιο βέλος»: Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες (φωτο)

Η ιταλική εταιρεία Ferrovie στην οποία ανήκει εδώ και καιρό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, «έριξε» στις ράγες ένα υπερσύγχρονο τρένο! Το ασημένιο βέλος που θα έχει τη δυνατότητα -όταν ολοκληρωθούν και τα έργα υποδομής- να κάνει τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 μόλις ώρες.

Το «ασημένιο βέλος» που επιλέχθηκε από την ιταλική «Ferrovie dello Stato» (FS), ξεκίνησε το ταξίδι του πριν τρεις ημέρες και τα ξημερώματα του Σαββάτου, 25.08.2018, έφτασε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης ταξιδεύοντας από Ιταλία και μέσω Σκοπίων.

Το τρένο που έρχεται «για να συναγωνιστεί τα αεροπλάνα» όπως λένε στον ΟΣΕ πέρασε τα μεσάνυχτα από την Ειδομένη. Εκεί, το… υποδέχθηκαν ο τοπικός σταθμάρχης και οι υπάλληλοι κι αφού τακτοποιήθηκαν τα τυπικά , μιας και πρώτη φορά έμπαινε σε ελληνικό έδαφος ξεκίνησε για την Θεσσαλονίκη.

Από την συμπρωτεύουσα, θα κινηθεί ξανά στις 8 του Σεπτέμβρη στα εγκαίνια της ΔΕΘ. Στόχος, να κάνει δοκιμαστικά την διαδρομή Θεσσαλονίκη – Κατερίνη και σταδιακά στην συνέχεια να μπει στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Δείτε τις εικόνες από την άφιξη του τρένου στην συμπρωτεύουσα

Tο «Frecciargento ETR 485», όπως είναι η πλήρης επωνυμία του, μεταφέρθηκε τις προηγούμενες ημέρες από τη Ρώμη στο Σερβινιάνο. Μετά τη Διεθνή ‘Εκθεση, όπου θα παρουσιαστεί με την ευκαιρία της συμμετοχής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη διοργάνωση, το τρένο, χωρητικότητας περίπου 480 θέσεων, θα επιστρέψει προσωρινά στην Ιταλία, μέχρις ότου ολοκληρωθούν τα απαραίτητα έργα υποδομής, ώστε να μπει μόνιμα στις ελληνικές ράγες.

Το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτός από γρήγορο θα είναι και άνετο. Το Frecciargento (ασημένιο βέλος) έχει όλα τα… κομφόρ για τους επιβάτες, όπως: Κλιματισμό, τραπεζάκια ανά κάθισμα, οθόνες LCD για την παρακολούθηση μηνυμάτων και ψυχαγωγικού προγράμματος, μπαρ κ.α.

Μετά το «ασημένιο βέλος» έρχεται το «κόκκινο βέλος» για Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 2,5 ώρες!

Μόλις ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης και οι δοκιμές στα συστήματα ασφάλειας ETCS (European Train Control System), κάτι που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αναμένεται να γίνει το 2019, το τρένο -που έχει κατασκευαστεί από την Alstom Ferroviaria (πρώην FIAT Ferroviaria), ανήκει στην οικογένεια «Pendolino» και μπορεί να πετύχει μέγιστη ταχύτητα έως και 250 χλμ/ώρα- εκτιμάται ότι θα διανύει την απόσταση Αθήνα – Θεσσαλονίκη στον χρόνο των τριών ωρών και 20 λεπτών.

Υπάρχει όμως και… συνέχεια! Κι αυτό διότι μετά την ολοκλήρωση των έργων, η FS θα έχει πρακτικά τη δυνατότητα να δρομολογήσει στην Ελλάδα και το ακόμη ταχύτερο «κόκκινο βέλος» (Frecciarossa). Το οποίο μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 300 χιλιομέτρων την ώρα, μειώνοντας εντυπωσιακά τον χρόνο της διαδρομής μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Με πληροφορίες από: seleo.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Η EY ανακηρύχθηκε παγκόσμια ηγέτιδα στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας

Η EY αναγνωρίστηκε από τη Forrester Research ως ηγέτιδα, στην έκθεσή της, The Forrester Wave™: Global Cybersecurity Consulting Providers, Q4 2021. Η Forrester αξιολόγησε 12 από τους πιο σημαντικούς παρόχους συμβουλευτικών υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της EY, βάσει 21 κριτηρίων, μεταξύ των οποίων οι προσφερόμενες υπηρεσίες, η στρατηγική και η παρουσία στην αγορά. Η έκθεση αναφέρει ότι οι ομάδες της EY «έδειξαν την ικανότητα να επιχειρούν κατά μήκος πολλαπλών τμημάτων, σε σύνθετα πολυεθνικά έ

Κ. Χατζηδάκης: Τα προγράμματα του ΟΑΕΔ θα δημιουργήσουν εφέτος 86.000 νέες θέσεις εργασίας

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ο σχεδιασμός του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και του ΟΑΕΔ για τη δημιουργία 86.000 θέσεων εργασίας μέσα στο 2022, που παρουσιάστηκε στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την εβδομάδα που πέρασε. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, από τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου, ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για το πρώτο από τα 11 νέα προγράμματα απασχόλησης του ΟΑΕΔ που θα «τρέξουν» εφέτος και αφορά στην επιχορήγηση επιχειρήσεων για την απασχόληση 4.000 ανέργων, ηλικίας 30 ετών κα

Κ. Χατζηδάκης: Τα προγράμματα του ΟΑΕΔ θα δημιουργήσουν εφέτος 86.000 νέες θέσεις εργασίας

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει ο σχεδιασμός του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και του ΟΑΕΔ για τη δημιουργία 86.000 θέσεων εργασίας μέσα στο 2022, που παρουσιάστηκε στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη την εβδομάδα που πέρασε. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, από τη Δευτέρα 17 Ιανουαρίου, ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για το πρώτο από τα 11 νέα προγράμματα απασχόλησης του ΟΑΕΔ που θα «τρέξουν» εφέτος και αφορά στην επιχορήγηση επιχειρήσεων για την απασχόληση 4.000 ανέργων, ηλικίας 30 ετών κα

ΤΑΙΠΕΔ: Ξεκινά η αξιοποίηση της μαρίνας Ιτέας

Στην αξιοποίηση της μαρίνας Ιτέας προχωρά το ΤΑΙΠΕΔ, στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την ανάπτυξη περιουσιακών στοιχείων με σημαντικό τοπικό αποτύπωμα και την...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!