Αρχική Διάφορα Άρχισαν οι παραγγελίες για τα ποδήλατα που κοστίζουν 7.500 ευρώ

Άρχισαν οι παραγγελίες για τα ποδήλατα που κοστίζουν 7.500 ευρώ

Η γαλλική εταιρεία Pragma Industries είναι η πρώτη στον κόσμο που άρχισε την εργοστασιακή παραγωγή ποδηλάτων, τα οποία κινούνται με υδρογόνο.

Προς το παρόν τα ποδήλατα κοστίζουν 7.500 ευρώ το ένα, ενώ ο αγοραστής πρέπει να συνυπολογίσει και άλλα 30.000 ευρώ περίπου για το σταθμό ανεφοδιασμού του ποδηλάτου.

Τα υδρογονοκίνητα, που δεν διαφέρουν εξωτερικά από τα παραδοσιακά ποδήλατα, σε πρώτη φάση προορίζονται για εταιρείες (ενοικίασης ποδηλάτων, μεταφορών κ.α.), καθώς και για δήμους.

Η εταιρεία, που εδρεύει στο Μπιαρίτζ και κατασκευάζει κυψέλες καυσίμου για στρατιωτική χρήση, έχει ήδη πουλήσει 60 ποδήλατα σε οργανισμούς αυτοδιοίκησης σε πόλεις όπως το Σαμπερί, η Μπαγιόν και Σεντ Λο Σερμπούργκ.

 Η Pragma προσπαθεί να κατεβάσει το κόστος του υδρογονοκίνητου ποδηλάτου στα 5.000 ευρώ, ώστε να γίνει πιο προσιτό για τους ιδιώτες και να είναι περίπου στα ίδια επίπεδα τιμής με ένα ποιοτικό ηλεκτροκίνητο ποδήλατο.

«Πολλοί άλλοι έχουν υδρογονοκίνητα ποδήλατα στο στάδιο του πρωτοτύπου, αλλά είμαστε οι πρώτοι που προχωρήσαμε στη μαζική παραγωγή» δήλωσε ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρείας Πιέρ Φορτέ, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

Το υδρογονοκίνητο ποδήλατο με την ονομασία Alpha μπορεί να διανύσει μια απόσταση περίπου 100 χιλιομέτρων με μια δίλιτρη δεξαμενή υδρογόνου, δηλαδή όσο κι ένα ποδήλατο που κινείται με ηλεκτρική μπαταρία. Όμως το πλεονέκτημα του υδρογονοκίνητου είναι ότι χρειάζεται μόνο λίγα λεπτά για τον ανεφοδιασμό του με υδρογόνο, έναντι αρκετών ωρών που χρειάζονται τα ηλεκτροκίνητα.

Ένα κιλό υδρογόνου περιέχει περίπου 600 φορές περισσότερη ενέργεια από μια μπαταρία λιθίου βάρους ενός κιλού. Οι σταθμοί ανεφοδιασμού που κατασκευάζει επίσης η Pragma, παράγουν υδρογόνο μέσω ηλεκτρόλυσης του νερού.

Η Pragma παρήγαγε 100 υδρογονοκίνητα ποδήλατα το 2017 και αναμένεται να αυξήσει την παραγωγή της στα 150 το 2018. Έχει ήδη λάβει παραγγελίες από Νορβηγία, ΗΠΑ, Ισπανία, Ιταλία και Γερμανία.

Η γαλλική εταιρεία ήδη αναπτύσσει ένα άλλο μοντέλο που θα μετατρέπει το νερό σε υδρογόνο απευθείας πάνω στο ποδήλατο, έτσι ώστε αυτό να έχει μεγαλύτερη ακτίνα δράσης και να μη χρειάζεται συχνές στάσεις για ανεφοδιασμό.

«Στα επόμενα δύο έως τρία χρόνια θέλουμε να εισδύσουμε στην καταναλωτική αγορά και να αυξήσουμε μαζικά την κλίμακα των δραστηριοτήτων μας» δήλωσε ο Φορτέ.

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Πτωτικά οι αποδόσεις των ομολόγων

Yποχωρούν ελαφρώς σήμερα οι αποδόσεις των ομολόγων - κυρίως των χωρών του σκληρού πυρήνα, στην ευρωζώνη. Η ΕΚΤ συνέχισε και την προηγούμενη εβδομάδα (παρά τις...

Δένδιας : Η Ελλάδα είναι στη διάθεση της Λιβύης να συμφωνήσουμε για την ΑΟΖ

«Η Ελλάδα είναι στη διάθεση της Λιβύης για να συμφωνήσουμε στις θαλάσσιες ζώνες μας» διαμήνυσε ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας στη δήλωσή του μετά...

ΟΕΕ: 30 μέτρα για την τόνωση της οικονομίας και των επιχειρήσεων

Μια ολοκληρωμένη πρόταση για την ταχύτερη ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, την επόμενη μέρα μετά την πανδημία, καταθέτει το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας, μέσω της...

Συμφωνία ΥΠΟΙΚ – ΕΤΕπ για τη διαχείριση 5 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης

Η ΕΤΕπ θα συμβάλει στη διαχείριση επενδύσεων ύψους 5 δισ. ευρώ, στο πλαίσιο της υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» Η σχετική...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!