Αρχική Υγεία Άλλαξε τις πρωινές συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς

Άλλαξε τις πρωινές συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς

Το καλό κορμί… από το πρωί φαίνεται! Δες 5 tip και λαχταριστές προτάσεις της ειδικού που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος, να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς και, γενικά, να κάνεις καλό στον οργανισμό σου.

nero

1. Άρχισε με ένα ποτήρι νερό
Πόσες φορές έχεις φάει κάτι βιαστικά ή ήπιες τον καφέ σου και έφυγες γρήγορα για τη δουλειά; Νερό, όμως, ήπιες; Έφτασε μεσημέρι, δίψασες και αναζητάς νερό ή ένα δεύτερο καφέ. Όμως ο οργανισμός σου έχει αφυδατωθεί ήδη! Είναι λοιπόν σημαντικό να βρεις ένα τρόπο να πίνεις ένα ποτήρι νερό πριν φύγεις από το σπίτι. Η πιο απλή λύση είναι με το που ξυπνάς και αφού έχεις πλύνει το στόμα και το πρόσωπό σου.

Extra tip: Αν αυτό σου είναι δύσκολο ή σου φέρνει δυσφορία, μπορείς να προσθέσεις στο νερό και λίγες σταγόνες λεμονιού. Έτσι εκτός από μια σωστή ενυδάτωση του οργανισμού, τον ενισχύεις με μικρή ποσότητα αντιοξειδωτικών ουσιών και βοηθάς την αποτοξίνωση του γαστρεντερικού συστήματος.

prwino

2. Άλλαξε το πρωινό γεύμα
Το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας είναι αδιαμφισβήτητα το πρωινό! Ενισχύει τον οργανισμό, τονώνει το ανοσοποιητικό και σε βοηθάει να ξεκινήσεις τη μέρα γεμάτος ενέργεια. Στην περίπτωση όμως, που θέλεις να προσέξεις τη γραμμή σου ένα σωστό πρωινό είναι η λύση. Επίλεξε, λοιπόν, κάποια από τις παρακάτω προτάσεις πρωινού και δοκίμασε το για μία εβδομάδα, Στη συνέχεια επέλεξε κάποια άλλη και πάει λέγοντας. Έτσι θα ανακαλύψεις τον ιδανικό συνδυασμό για εσένα, ενώ μπορείς να φτιάξεις και τον δικό σου, έχοντας πάντα στο μυαλό ότι ένα καλό πρωινό είναι αυτό που σε βοηθάει να μην πεινάς μέχρι την ώρα του σνακ, καθώς και να κάνεις συνετές επιλογές μέσα στη μέρα.

prwino1

Δώστε γεύση στο πρωινό σου επιλέγοντας:
* Παξιμάδι σικάλεως με ελιές και τριμμένη τομάτα
* Ψωμί ολικής άλεσης με μυζήθρα και σταφύλι, το καλοκαίρι
* Φρυγανιές με πάστα ελιάς και 2 αποξηραμένα φρούτα
* Σπιτικό ψωμί με φυτική μαργαρίνη και φρέσκο χυμό φρούτων
* Γάλα και αραβική πίτα με ασπράδια αβγών και κίτρινο τυρί
* Φρυγανιά με γαλοπούλα και ανθότυρο
* Χυμό με 1 αβγό βραστό και ψωμί
* Γάλα και δημητριακά ολικής άλεσης με πολτοποιημένο μήλο και κανέλα
* Φρυγανιές με ταχίνι και χυμό πορτοκάλι
* Ρόφημα από γάλα, φρούτα και μέλι
* Παξιμάδι με ανθότυρο και ασπράδια αβγού
* Γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα
* Πολτοποιημένα φρούτα με γιαούρτι και κράνμπερυ
* Κρέμα από γάλα, γιαούρτι, βρώμη και κανέλα
* Αραβική πίτα με σος γιαουρτιού και γαλοπούλα
* Ανάμεικτα φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα με ξηρούς καρπούς
* Χυμό μήλο-πορτοκάλι με δημητριακά ολικής άλεσης και ξηρούς καρπούς
* Γάλα με βρώμη λιναρόσπορο και μέλι
* Χυμό καρότου με 1 ρυζογκοφρέτα και φυστικοβούτυρο
* Φρυγανισμένο ψωμί με λάδι, ρίγανη και τριμμένο τυρί

kafes

3. Μην πίνεις καφέ αμέσως μετά το ξύπνημα
Άφησε το φως να διαχυθεί στο δωμάτιο και να δώσει ένα μικρό σοκ στον οργανισμό σου. Λαμβάνοντας υπόψη όσα είπαμε πριν, καταλαβαίνεις ότι η σωστή ενυδάτωση αφού ξυπνήσεις και η μυρωδιά ενός νέου πρωινού θα σε βοηθήσουν να αφυπνιστείς και δεν έχεις ανάγκη τον καφέ. Αν και πάλι δυσκολεύεσαι πολύ, προτίμησε ένα ζεστό τσάι και άφησε τον καφέ για το γραφείο. Η μικρότερη ποσότητα καφεΐνης που θα σου δώσει το τσάι, θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις ενώ η μεγαλύτερη ποσότητα καφεΐνης που περιέχεται στους δυνατούς καφέδες μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση του στρες, ιδιαίτερα αν είσαι αγχώδες άτομο.

athlisi

4. Πήγαινε γυμναστήριο ή κάνε κάποια άσκηση της επιλογής σου το πρωί
Ανάλογα με το διαθέσιμο χρόνο σου, επέλεξε ένα είδος άσκησης και ξεκίνησε δυναμικά τη μέρα σου. Ακόμα κι αν έχεις μόνο 5-10 λεπτά κάνε λίγες διατάσεις και 2 απλές ασκήσεις. Επιπλέον, επέλεξε ένα ήρεμο πρόγραμμα που δεν θα σε γεμίσει άγχος και στρες, καθώς τώρα ξεκινάει η μέρα σου. Ιδανικά, προτίμησε χαλαρωτικές ασκήσεις, ηρέμησε και άκου τη φυσική σου αναπνοή για λίγα λεπτά και μην ξεχνάς να αφιερώνεις ποιοτικό χρόνο καθημερινά στον εαυτό σου, πριν φύγεις από το σπίτι.

Αν έχεις περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σου βέβαια, δοκίμασε ένα πιο δυναμικό ωριαίο πρόγραμμα άσκησης και προσπάθησε να το τηρείς καθημερινά ή μέρα παρά μέρα. Η άσκηση τις πρωινές ώρες φαίνεται να έχει θετικότερα αποτελέσματα στην υγεία και την ευεξία.

zygaria

5. Ανέβα στη ζυγαριά το πρωί
Θα έχεις παρατηρήσει τις μεγάλες αυξομειώσεις βάρους στη ζυγαριά από μέρα σε μέρα και από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το πρωινό ζύγισμα πριν το πρωινό γεύμα, ωστόσο, αποτελεί την πιο σωστή ένδειξη του βάρους σου καθώς στη διάρκεια της μέρας η άσκηση, ο καφές, τα υγρά, το φαγητό, το ψωμί, το γλυκό μπορεί να σου δείξουν διαφορετικά νούμερα και να σε απογοητεύσουν.
Μην ζυγίζεσαι όμως καθημερινά! Το να σε δείξει η ζυγαριά πάνω μετά από μια μέρα που έφαγες παραπάνω ή κατανάλωσες κάποιο όσπριο ή λαδερό δε σημαίνει ότι πάχυνες, συνέχισε τις υπόλοιπες μέρες κανονικά το πρόγραμμά σου ή σύμφωνα με τις οδηγίες της / του διαιτολόγου σου. Η πιο σωστή μέτρηση είναι μία φορά την εβδομάδα, ιδανικά με τα ίδια ρούχα κάθε φορά και την ίδια μέρα της εβδομάδας και, ακόμη καλύτερα, πρωινή ώρα.

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Most Popular

Ευρεία σύσκεψη για την κακοκαιρία «Ελπίδα»: Μόνο οι απαραίτητες μετακινήσεις τις επόμενες 48 ώρες

Νέα ευρεία συντονιστική σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει του δεύτερου κύματος της  κακοκαιρίας «Ελπίδα», καθώς από αύριο, Δευτέρα...

Νέα Οδός: Ακραία Καιρικά Φαινόμενα τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου

Η Νέα Οδός, σε συνέχεια της από 20 Ιανουαρίου 2022 ανακοίνωσής της, (Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας,) ενημερώνει τους οδηγούς ότι τη Δευτέρα 24/1  προβλέπονται σφοδρές χιονοπτώσεις σε όλη την Αττική. Η Νέα Οδός, έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση των φαινομένων και  το σύνολο των

Εβδομάδα πληρωμών: Τι θα δώσουν υπουργείο Εργασίας, e-ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ έως τις 28 Ιανουαρίου

Καταβολές άνω των 2,1 δισ. ευρώ σε πάνω από 4 εκατομμύρια δικαιούχους θα πραγματοποιηθούν από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον e-ΕΦΚΑ και τον ΟΑΕΔ, την εβδομάδα 24-28 Ιανουαρίου, διάστημα κατά το οποίο θα πληρωθούν, μεταξύ άλλων, οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις Φεβρουαρίου, καθώς και η οικονομική ενίσχυση όσων εργαζομένων ήταν ενταγμένοι στον Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» για τον μήνα Δεκέμβριο. Ειδικότερα: 1. Από το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων θα γίνουν την Πέμπτη 27 Ιανουαρίου

Οικονόμου: Πάνω από 1,3 δισεκ. ευρώ τα μέτρα στήριξης για την ακρίβεια στο ρεύμα

Αβάσιμη χαρακτήρισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννη Οικονόμου την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για την κυβερνητική διαχείριση της πανδημίας μιλώντας στον «Real Fm» και υποστήριξε ότι...

Recent Comments

Σάκης Καραμαλίκης on Η λύση για τη Μακεδονία
Μαρία Καραγιαννοπουλου on Καταρρίπτεται ο μύθος της Χορτοφαγίας!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΙΝΟΥΛΑΣ on OPEN LETTER TO Mr. GEORGE LOGOTHETIS ..!!!