Τετάρτη , Δεκέμβριος 12 2018
Τελευταία νέα
Αρχική / Uncategorized / Αλλάζουν οι τιμές στα εισιτήρια για τα MMM -Εφαρμόζεται το ζωνικό σύστημα
ÁêéíçôïðïéçìÝíïé ïé óõñìïß ôïõ ìåôñü óôï áìáîïóôÜóéï ôïõ ìåôñü óôá Óåðüëéá ëüãù ôçò 24ùñçò áðåñãßáò ðïõ Ý÷ïõí ðñïêçñýîåé ïé åñãáæüìåíïé óôï ìåôñü, ïé ïðïßïé äéáìáñôýñïíôáé ãéá ôçí ÝíôáîÞ ôïõò óôï åíéáßï ìéóèïëüãéï, ÁèÞíá, ÐÝìðôç 17 Éáíïõáñßïõ 2013. ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÁÐÅ-ÌÐÅ/ÓÕÌÅËÁ ÐÁÍÔÆÁÑÔÆÇ

Αλλάζουν οι τιμές στα εισιτήρια για τα MMM -Εφαρμόζεται το ζωνικό σύστημα

Μία νέα καινοτομία, μετά το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το κλείσιμο των μπαρών, την είσοδο στα λεωφορεία από την μπροστινή πόρτα, ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζεται το ζωνικό σύστημα τιμολόγησης. Ο επιβάτης, δηλαδή, θα πληρώνει εισιτήριο ανάλογα με τη διαδρομεί που εκτελεί.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Καθημερινή», το πολυσυζητημένο ζωνικό σύστημα τιμολόγησης αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα του υπουργείου Υποδομών, καθώς για να εφαρμοστεί θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί πρώτα όλες οι βελτιώσεις και τροποποιήσεις στο σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Με το βλέμμα στραμμένο στην καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής, η οποία έχει ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ ετησίως, η καθιέρωση ζωνικού συστήματος κρίνεται δικαιότερη.

Ωστόσο σε δηλώσεις του ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι «κάποιοι θα κερδίσουν και κάποιοι θα χάσουν από αυτό το σύστημα».

Σε αυτή τη φάση γίνεται συλλογή και επεξεργασία όλων των στοιχείων που αφορούν το νέο σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Τα δεδομένα αυτά θα αναλυθούν, θα γίνει ενδελεχής καταμέτρηση των επιδόσεων των σταθμών και εκτίμηση των τάσεων μετακίνησης. Μετά την ωρίμανση των παραπάνω δεδομένων και την απόκτηση μιας σαφούς εικόνας, για την οποία σύμφωνα με πληροφορίες απαιτείται ένα διάστημα τουλάχιστον 6 μηνών, αναμένεται να σχεδιαστεί το νέο ζωνικό σύστημα τιμολόγησης.

Με αυτό ο επιβάτης θα χρεώνεται ανάλογα με τη διαδρομή που θα εκτελεί. Το σύστημα εξασφαλίζει την αναλογικότητα της τιμολόγησης των μετακινήσεων. Δηλαδή όποιος διανύει μεγαλύτερη απόσταση θα πληρώνει περισσότερο και εκείνος που μετακινείται σε μικρότερη απόσταση θα έχει αναλογικά πιο περιορισμένη χρέωση.

Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, το ζωνικό σύστημα θα διαχωρίσει το κέντρο, όπως και τα κοντινά σημεία, από τα πιο μακρινά προάστια.

Σημειώνεται ότι σήμερα είτε κάποιος διανύει μία απόσταση 25 σταθμών είτε 2 ή 3 σταθμών χρεώνεται ακριβώς το ίδιο. Η αναλογικότητα θα φέρει μειώσεις, αλλά και αυξήσεις στην τιμή μετακίνησης και κρίνεται από στελέχη του ΟΑΣΑ ότι θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση των εσόδων του Οργανισμού. Πληροφορίες της εφημερίδας «Η Καθημερινή» αναφέρουν ότι τα πρώτα μέσα που θα υποδεχθούν το νέο σύστημα είναι τα σταθερής τροχιάς, όπου είναι πολύ ευκολότερος ο υπολογισμός της απόστασης. Στο μεταξύ, υπάρχουν σκέψεις μέρος της αύξησης των εσόδων, εκτός από την κάλυψη των ελλειμμάτων του ΟΑΣΑ, να κατευθυνθεί στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων. Ήδη έχουν εξασφαλιστεί από την Περιφέρεια Αττικής και το υπουργείο Υποδομών κονδύλια από το ΕΣΠΑ για την προμήθεια 92 νέου τύπου λεωφορείων.

Τρεις διαγωνισμοί

Κύκλοι του ΟΑΣΑ αναφέρουν ότι θα διεξαχθούν 3 ξεχωριστοί διαγωνισμοί. Ο ένας θα αφορά την προμήθεια των 12 πρώτων για την Αθήνα ηλεκτρικών λεωφορείων και οι επόμενοι, την προμήθεια νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων μηδενικών ρύπων (diesel ή φυσικού αερίου).

Πηγή: https://www.aftodioikisi.gr

About kostas Xristou

Δες επίσης

“Ένας βλάκας και μισός” με μετάλλιο ανδρείας στη Μικρασιατική Εκστρατεία!

Λίγοι γνωρίζουν ότι ο Χρήστος Ευθυμίου, ο πιο διάσημος και συνάμα γλυκός «βλάκας», που πέρασε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *