Σάββατο , Δεκέμβριος 16 2017
Αρχική / Απόψεις / Ἡ πολιτική τῶν ἑρμαφρόδιτων

Ἡ πολιτική τῶν ἑρμαφρόδιτων

Ἀναμφίβολα ἔχουμε πιαστεῖ κορόιδα. Ἔχουμε τήν παρακμή τῆς Ρώμης καί τή διαφθορά τῆς Βαβυλώνας, ἀλλά ὄχι τήν ἰσχύ τούς!

Ἡ στήλη χθες ἀναφερόταν στούς λόγους πού ἐξηγοῦν γιατί ἡ τρέχουσα ἐπικαιρότητα, εἰδησεογραφία καί πολιτική ζωή θά ἐνέπιπτε στήν ἁρμοδιότητα τῶν ἀρχαίων παραδοξογράφων – ἐκείνων δηλαδή τῶν ἀρχαίων συγγραφέων πού ἀσχολοῦνταν μέ τίς «πικάντικες» εἰδήσεις (τέρατα, ἑρμαφρόδιτοι, φαντάσματα, ἀλλόκοτα ἔθιμα, μαγεῖες, γίγαντες κ.λπ.) καί δέν τούς ἀπασχολοῦσε ἰδιαίτερα ἄν ὅσα ἔγραφαν ἀνταποκρίνονταν στήν πραγματικότητα.

Σήμερα ἡ παραδοξογραφία δέν ἀποτελεῖ μόνο τό βασικό μενού τῆς εἰδησεογραφίας, ἀλλά ἔχει ἀναχθεῖ σέ πολιτική προτεραιότητα. Στο Κοινοβούλιο νομοθετοῦνται τερατώδη παράδοξα καί ἐκθειάζονται μάλιστα ὡς «βασικές ἀνάγκες μίας ἐλεύθερης καί προοδευτικῆς κοινωνίας». Το δικαίωμα στόν ἑρμαφροδιτισμό καί τα… πηδηματάκια ἀπό τό ἕνα φύλο στό ἄλλο καῖνε καί ζεματᾶνε τίς συνειδήσεις τῶν βουλευτῶν, ἐνῶ, ἀπό τήν ἄλλη, ἡ ξενοκρατία, ἡ πείνα, ἡ φτώχεια, ἡ ἀνεργία καί ὁ ἀφανισμός λαοῦ καί ἔθνους λόγω τῆς
ὑπογεννητικότητας καί τοῦ ἐποικισμοῦ ἀπό μουσουλμανικούς πληθυσμούς δέν ταλαιπωροῦν τίς συνειδήσεις τῶν νομοθετῶν.

Ὅπως ἔχει ἤδη ἀναφερθεῖ ἐδῶ, ὁ Φλέγων ἀπό τίς Τράλλεις (2ος αἰώνας μ.Χ.) ἔχει δώσει ρέστα στή διαπραγμάτευση τέτοιων θεμάτων. Διαβάζουμε στόν 2ὁ τόμο τῶν Ἁπάντων τῶν Παραδοξογράφων ἀπό τίς ἐκδόσεις Κάκτος (σελ.117): «Καί κάποιος ἄλλος ἑρμαφρόδιτος ὑπῆρξε τά ἴδια χρόνια στήν Ἐπίδαυρο, παιδί ἄπορων γονιῶν, ὁ ὁποῖος προηγουμένως ἀποκαλεῖτο Συμφέρουσα καί, ὅταν ἔγινε ἄντρας, ὀνομαζόταν Συμφέρων καί ζοῦσε τή ζωή τῶν κηπουρῶν». Αὐτή ἡ ζωή τῶν κηπουρῶν ποῦ ζοῦσε ἡ Συμφέρουσα πού ἔγινε Συμφέρων φέρνει, ὁμολογουμένως ἀθέλητα, τόν συνειρμό τῶν κηπουρῶν τοῦ ΓΑΠ.

Λίγο πιό κάτω γράφει ὁ Φλέγων: «Ὑπῆρξε καί στή Μηουανία, μία πόλη τῆς Ἰταλίας, στήν ἔπαυλη τῆς Ἀγριππίνας τῆς Αὐγούστας ἕνας ἑρμαφρόδιτος, ὅταν στήν Ἀθήνα ἦταν ἄρχοντας ὁ Διονυσόδωρος καί στή Ρώμη ὕπατοι ὁ Δέκιμος Ἰούνιος Σιλανός Τορκουᾶτος καί ὁ Κόιντος Ἀτέριος Ἀντωνῖνος.
Γιατί κάποια κοπέλα ὀνόματι Φιλώτιδα, ἀπό τή Σμύρνη στήν καταγωγή, ἐνῶ ἦταν σέ ἡλικία γάμου καί εἶχε ἀρραβωνιαστεῖ ἀπό τούς γονεῖς της μέ ἕναν ἄνδρα, ἔγινε ἄνδρας, καθώς ἐμφανίστηκαν σέ αὐτήν ἀρσενικά γεννητικά ὄργανα».

Κρίμα πού δέν ζεῖ σήμερα ὁ Φλέγων. Θά εἶχε τόσα νά γράψει…

Του Παν. Λιάκου

ΠΗΓΗ

About Online Press

Δες επίσης

Το τελεφερίκ του Νίκου

Ιδεολογικός αναχρονισμός και καλλιέργεια ψευδαισθήσεων χαρακτηρίζει τις πνευματικές και πολιτικές ελίτ Του Σάββα Μαστραππά από …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *