Τρίτη , Οκτώβριος 23 2018
Αρχική / Διάφορα / Σαρώνει τα βραβεία το φιλμ του ΕΟΤ για την προώθηση της Ελλάδας

Σαρώνει τα βραβεία το φιλμ του ΕΟΤ για την προώθηση της Ελλάδας

Συνεχίζονται οι βραβεύσεις για το βίντεο παραγωγής του ΕΟΤ «Greece – A 365 Day Destination», που τον Απρίλιο απέσπασε δυο ακόμη βραβεία σε διεθνή τουριστικά φεστιβάλ και πέντε συνολικά σε οκτώ μήνες.

Το βίντεο του ΕΟΤ έλαβε το Χρυσό Βραβείο στο Τουριστικό Φεστιβάλ του Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας – στην κατηγορία προωθητικών ταινιών (Promotional Film) – «για την παρουσίαση της Ελλάδας ως προορισμού όλο τον χρόνο», σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 20 Απριλίου 2018.

Επίσης, το ίδιο βίντεο έλαβε το Αργυρό Βραβείο στο 11ο Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών στη Ρίγα της Λετονίας, 11st Riga Tour Film Festival και στην κατηγορία χώρας- τουριστικού προορισμού Tourism Destination Country, ανάμεσα σε 220 συμμετοχές.

Το βραβείο παρέλαβε ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας, ο οποίος, μετέφερε χαιρετισμό της Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνου Τσέγα, στην εκδήλωση βραβείων στις 27 Απριλίου, καλώντας τους παρευρισκόμενους από όλο τον κόσμο να επισκεφτούν και να γνωρίσουν την Ελλάδα και τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου εκτός του καλοκαιριού.

https://www.youtube.com/watch?v=C1WD79vnUR4

Η ταινία του ΕΟΤ, έχει μέχρι στιγμής αποσπάσει πέντε διεθνή βραβεία σε διάστημα οκτώ μηνών, με αυτές τις δύο νέες διακρίσεις και προηγουμένως:

Το Πρώτο Βραβείο Ευρωπαϊκού προορισμού 2017 του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών UNWTO ανάμεσα σε 23 υποψήφιες χώρες της Ευρώπης, στο σχετικό διαγωνισμό του ΠΟΤ, κατά τη γενική συνέλευση του Οργανισμού στο Τσενγκντού της Κίνας. Το Ειδικό βραβείο στο Διεθνές Τουριστικό Φεστιβάλ του Ζάγκρεμπ, από τη Διεύθυνση του Φεστιβάλ, στην κατηγορία Τουριστική ταινίας διάρκειας έως 7 λεπτά που επελέγη ε ανάμεσα σε 48 ταινίες.

Το Δεύτερο Βραβείο βίντεο Παγκόσμιου Τουριστικού Προορισμού- και Πρώτο στην Ευρώπη- του Διεθνούς Φεστιβάλ του Βερολίνου Golden City Gate, στο πλαίσιο της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης ITB.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

About kostas Xristou

Δες επίσης

Το σήμα της Νέας Δημοκρατίας άλλαξε και έγινε… ροζ

Tο σήμα της Νέας Δημοκρατίας άλλαξε και έγινε... ροζ. Προσωρινά όμως και για καλό σκοπό. Ο λόγος είναι πως είναι αφιερωμένο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης για την ασθένεια και η 25η Οκτωβρίου έχει οριστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού, με στόχο την ενημέρωση, έγκαιρη διάγνωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την απαραίτητη φροντίδα της υγείας του. Έτσι λοιπόν η Νέα Δημοκρατία σήμερα αφιερώνει το λογότυπο της στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *